Advertentie | |
|
![]() |
|
Doc - De geweldigste en liefste persoon die ik ooit had durven wensen
![]() Duidelijk. ![]() ![]() "maar log nu maar braafjes uit" Ik was achter het wachtwoord van Methuselah gekomen (nu moet ik zeggen dat dat niet bepaald moeilijk was..), dus toen hij online was maakte ik onder zijn naam een topic aan. Toen de eerste schrik bij hem verdwenen was, was dit één van zijn eerst volgende opmerkingen ![]() --> Meld je aan voor de trouwmeeting! <-- Lijkt me ook weer vrij duidelijk, gewoon doen, is leuk ![]()
|
Is iets dat ik en mijn beste vriend hebben 'uitgevonden' toen we nog geen koppel waren (ondertussen is 't terug gedaan en proberen we vrienden te blijven) Ik deed net avondschool Spaans, en we hadden elkaar beloofd om altijd vrienden te blijven (ge kent da wel) en toen vroeg hij hoe "Friends forever" in het Spaans was --> Amigos para siempre....
|
![]() |
|
~¤~PsYcHoDeLiCsS..
![]() ![]() emh.... psychodelics zijn kewlie dingen die je inslikt ![]() ghanz rulez --> afgelopen weekend met 3 kewlie friends wezen zeilen in friesland.. en ehmzz bij de boerderij was een soort vage eend.. wit met rode neus.... en kwam hele tijd naar onz toe.. en we noemde hem ghans.. hehe.. *vaaag* en hooligan..--> ehmzz leuke jongen ontmoet in friesland hehe.. naja.. kwam er zo bij zitten.. en vaag te doen zo tegen mij.. en ehmz nogal lol om gehad met friends.. noemde hem hooligan.. want ie was kaal en bomberjack enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha woow hier denken we precies hetzelfde over (over de nieuwe (nu onderhand ook mislukte) politieke revolutie ![]() ![]() En de mijn sig.. uhm... die vraagt geen verdere uitleg geloofk?!! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Amsterdam is voor buitenlanders bekender dan Nederland....laat staan wanneer je zegt dat je uit Holland komt.....
Dutch citizen : Yes yes, I am from Holland... Foreigner: Say what? Dutch citizen : You know, the Netherlands.... Foreigner: Never heard of.... Dutch citizen : We are best known for our wooden shoes and tulips.... Foreigner: Can you eat that? Dutch citizen : Amsterdam.... Foreigner: Yes, now I remember. You have the finest pot in the world! En die tweede....geen idee...die heb ik ook maar ge-copy-paste....
|
It is better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not
ik heb liever dat mensen me haten om wat ik ben, dan dat ze van me houden om wat ik niet ben. mijn gedachte erachter: Ik wil dat mensen weten wie ik ben, en waar ik voor sta. en ze mogen me daarom haten of juist aardig vinden. als het maar m'n echte ik is en niet zoals sommige anderen hebben, een 'aangepast aan de rest' ik.
|
Verwijderd
|
Stukje 1 : behoorlijk sarcastische beschrijving van de houding van de VS ...
Stukje 2 : quotje uit 911 For peace van Anti-Flag .. heel geweldig nummer.. en de quote zelf is ook gewoon heel erg waar. It's in the paper every day You see it in the headlines and you feel so sick As another life leaves this world - this world so full of hate - but short! Short on compassion, short on humanity Asking myself in vain, shaken by the shock… "Do we even have a chance?" (chorus) I don't want to die I don't want to kill We are all human It's time to prove it This is a plea for peace (world peace) To the oppressors of the world (and to…) To the leaders of nations, Corporate profit takers, To the every day citizen Greed, envy, fear, hate- the competition has to stop! When you see someone down - now is the time to pick `em up Set our difference aside and never look back! (chorus) I don't want to die I don't want to kill We are all human It's time to prove it Isn't everybody tired of the fighting? Killing? Dying? Hatred? Violence? (*Excerpts from "I Have a Dream" by Dr. Martin Luther King) ..ik kon het niet laten ![]() |
![]() |
|
WE ARE PROPPER** ik ben Propper
Cosmogang **Ik werk overdag bij Cosmotrucks Breezah chicks aan de macht** leuk om te zien Altos zijn down** Persoonlijke mening TNT LLORET THA PLACE TO BE** Mijn werkStekkie in de zomer LAS KETCHUP ASEREJE IS TOPPERTJES** Echte tomaten song KUT** natuurlijke uitspatting
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kon en kan me echter totaal niet in zijn denkbeelden inleven, laat dat wel duidelijk zijn. Verder ben ik het wel met je eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vriedengroep heet "de bikkels" www.debikkels.org , maar ja de site doet het nog niet. We hebben het wel al gehosted maar ja verder zijn we nog niet gekomen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind je eigenlijk van je EIGEN nick, sig en avatar? snoopy | 85 | 31-10-2005 15:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is er bij jongeren nog wel behoefte aan geloof? wimke | 50 | 18-04-2004 10:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Doorbraak in stamcellen onderzoek Verwijderd | 19 | 04-03-2004 09:12 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 |