Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, vind ik ook. Maar uiterlijk wordt door veel mensen gewoon belangrijk gevonden. Veel mensen kijken daardoor bij muziek die ze leuk vinden, ook gewoon naar het uiterlijk enzo van die groep bv. En sommige mensen kijken alleen naar het uiterlijk... Tja.. Maar dat is vaak ook bij groepen die voor dat ze muziek maakten al bekend waren. Zoals als bij ...... (ik weet de naam ff niet meer), een groep met michiel huisman ofzo die ook in volle maan dacht ik speelt. Hij was gewoon al populair voordat ie ging zingen, en ik kan me echt niet voorstellen dat je fan van die groep wordt als je ze daarvoor niet kende. (anders ook niet, maar ik vind die muziek gewoon verschrikkelijk....
![]() Blaaaat |
![]() |
|
het is jammer
het gaat juist om de muziek als die lui er niet uitzien, maar wel goede muziek maken vind ik het okay, andersom natuurlijk niet
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ach ja laat ze toch
![]()
|
Motto: "ieder z'n ding"
De muzikanten mogen ze leuk vinden ook al maken ze geen goede muziek. Mensen die de muziek ECHT slecht vinden, en toch rondstrooien dat het goede muziek is omdat bijv. de zangeres een verukkelijk lichaam heeft of de meerderheid het een goed nummer vindt, vind ik raar.
|
Beetje triest...
Sommigen gaan hun uiterlijk gebruiken omdat hun muziek op zich niet genoeg voorstelt, jammer hoor... Kijk ac/dc, ga me nou niet vertellen dat Brian Johnson zo'n lekker koppie heeft, geldt het zelfde voor de gebroeders Young. Iron Maiden, nog zo'n verhaal... Ik denk ook dat de echte muzikanten zelf liever om hun muziek geaccepteerd worden dan om dat kontje van zoveel miljoen dollar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou wel zo verstandig zijn. |
![]() |
|
tja, ik snap best dat ze muziek willen maken enzo, maar waarom moeten ze er de hele wereld mee lastig vallen
![]() niet dat die lui niet te verwand zijn om dit te lezen.,..
||
Citaat:
![]() Maar ach, dat soort dingen blijf je houden, he. Je moest eens weten hoeveel liefdesbrieven Marc Dutroux krijgt van pubermeisjes.... ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Rollo Tomasi schreef:
[B]Och, bij een band als Incubus valt het nog wel mee denk ik. Maar kijk naar bijvoorbeeld Di-Rect, Kane of Silverchair. Daar wil je toch niet heen, zo'n concert. ![]() Ja idd Di-rect dat is echt erg ik ben fan en niet omdat Jamie zo'n leuke kop heeft nee omdat ze leuke muziek maken en altijd even aardig voor fans en je hebt van die mensen(als je ze zo kunt noemen) die het hele concert in je oor Jamiiiiie zijn aan het roepen rot toch op. En ze kennen de liedje meestal ook nog niet alleen Inside my head kennen sommige kippen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ontopic, ik snap het verband niet? beweer je dat je alleen met muziek geen geld kunt verdienen, maar alleen als je je uiterlijk erbij gebruikt?
|
tsja, boeiend
![]() Je kan iemand er toch wel mooi uit vinden zien, zondar dat je van de muziek houdt? Ik bedoel je kan toch ook van muziek houden terwijl je de muzikant zelf oerlelijk vindt ofzo.. ik snap het probleem niet. Karakter/smaak komen nou eenmaal niet altijd overheen met het uiterlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was een reactie op je laatste zin: "Ik denk ook dat de echte muzikanten zelf liever om hun muziek geaccepteerd worden dan om dat kontje van zoveel miljoen dollar." Ik denk dus dat een gemiddelde goede muzikant, zolang hij nog niet 'binnen' is, het geld dat ze hebben en dat ze verdienen toch zeker belangrijker vinden dan de algemene acceptatie van hun muziek. Zo is deze wereld nu eenmaal. Zonder geld geen wereld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() mja ik zelf werd op 1e gezicht oowk fan vd muziek van ND en daarna vond ik hun zelf oowk cool en alles dr om heen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij een raar idee? Verwijderd | 90 | 30-07-2014 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het mooist aan het uiterlijk van je partner? Verwijderd | 79 | 05-02-2006 10:56 | |
De Kantine |
Wat vind jíj nou van Burundi? Negrotiator | 75 | 08-12-2003 18:20 | |
De Kantine |
Wat vind jij nou van zomer? Diovai | 67 | 27-02-2003 19:57 | |
Muziek |
Wat vind jij nou een goeie act uit een land waar je normaal de muziek niks van vind? dreadlocks | 43 | 04-12-2002 20:37 | |
Software & Hardware |
[Site layout] Wat vind jij?! DrFreeman | 9 | 25-05-2002 17:23 |