Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 18:39
Lightlady
Lightlady is offline
mensjes die beroemdheden bv muzikanten alleen leuk vinden om hun uiterlijk en hun muziek nix boeit?
Ik vind dit wazug en jullie?
Oud 17-10-2002, 18:43
stout!
stout! is offline
Ach ja, wat doe je eraan
Je kan een muzikant om verschillende redenen leuk vinden, zijn uiterlijk is daar ook één van. Of die muzikant het leuk vind dat hij vooral om zijn uiterlijk wordt gewaardeerd, is een ander verhaal.
Oud 17-10-2002, 18:44
Blubje
Blubje is offline
uhm tjsa redelijk dom, maar uhm ik ken niemand die dat doet? jij wel dan?
Oud 17-10-2002, 18:44
Monica
Monica is offline
Er zijn ook beroemdheden die het er gewoon naar maken. En dan hoef ik de naam Britney Spears eigenlijk niet eens te noemen..
Oud 17-10-2002, 18:46
Lightlady
Lightlady is offline
Kijk ik ben dan fan van Di-rect (ja die bestaan ook ) maar bij zo'n concert allemaal van die kippen die schreeuwen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMIIIIEEE
en hij vind dat niet leuk zegt ie meestal in interviews, maar het is ook irri voor fans die de muziek super vinden(ik dus ) maar ja dat vind ik dus super irrri die kippen
Oud 17-10-2002, 18:47
Lightlady
Lightlady is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
uhm tjsa redelijk dom, maar uhm ik ken niemand die dat doet? jij wel dan?
Ja schapen/kippen bij Di-rect concerten die allemaal Jamie zijn aan het roepen dat is heel irri maar ik ken dr persoonlijk geen GELUKKIG!
Oud 17-10-2002, 18:49
the tourist
the tourist is offline
Ja, vind ik ook. Maar uiterlijk wordt door veel mensen gewoon belangrijk gevonden. Veel mensen kijken daardoor bij muziek die ze leuk vinden, ook gewoon naar het uiterlijk enzo van die groep bv. En sommige mensen kijken alleen naar het uiterlijk... Tja.. Maar dat is vaak ook bij groepen die voor dat ze muziek maakten al bekend waren. Zoals als bij ...... (ik weet de naam ff niet meer), een groep met michiel huisman ofzo die ook in volle maan dacht ik speelt. Hij was gewoon al populair voordat ie ging zingen, en ik kan me echt niet voorstellen dat je fan van die groep wordt als je ze daarvoor niet kende. (anders ook niet, maar ik vind die muziek gewoon verschrikkelijk.... )
Blaaaat
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:08
Jules
Jules is offline
tsja dat hou je toch wel. Mij boeit het niet - ook lelijke beroemdheden hebben zo hun groupies hoor

En ik vind het erger als mensen hun topictitel niet afmaken! *grr*
Oud 17-10-2002, 19:16
WolterB
WolterB is offline
het is jammer

het gaat juist om de muziek

als die lui er niet uitzien, maar wel goede muziek maken vind ik het okay, andersom natuurlijk niet
Oud 17-10-2002, 19:38
Lightlady
Lightlady is offline
Citaat:
Sooz schreef:
tsja dat hou je toch wel. Mij boeit het niet - ook lelijke beroemdheden hebben zo hun groupies hoor

En ik vind het erger als mensen hun topictitel niet afmaken! *grr*
Daardoor komen jullie wel hier kijken met titel is het niet interessant genoeg
Oud 17-10-2002, 19:41
NERD
NERD is offline
Naar het schijnt zijn vrijwel alle alto-meisjes vandaag de dag helemaal wild van Incubus. Maar of dat nu echt alleen voor de muziek is...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:42
Talon
Talon is offline
en de mensen die andre hazes goed vinden
Oud 17-10-2002, 20:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja laat ze toch motten ze zelf weten, maar andersom was het ook zo. Misschien in mindere mate, maar vroeger waren er ook meidengroepen waar meiden in zaten die ik ook lekker vond, ik was geen grote fan, maar toch... tja ieder voor zich...
Oud 17-10-2002, 20:28
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Motto: "ieder z'n ding"

De muzikanten mogen ze leuk vinden ook al maken ze geen goede muziek. Mensen die de muziek ECHT slecht vinden, en toch rondstrooien dat het goede muziek is omdat bijv. de zangeres een verukkelijk lichaam heeft of de meerderheid het een goed nummer vindt, vind ik raar.
Oud 17-10-2002, 20:59
Verwijderd
Kan toch? Ik bedoel, ik kan best een zanger lekker vinden en zijn muziek niks, net als omgekeerd. Nou ja, dan kijk ik naar z'n foto's ipv naar z'n muziek te luisteren. En omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:55
Lightlady
Lightlady is offline
Ja maar zangers zingen toch niet omdat ze zo'n leuke kop hebben nee omdat ze talent hebben of ja de helft van de artiesten anders waren ze wel model geworden of niet?
Oud 18-10-2002, 00:23
Shock
Shock is offline
Beetje triest...
Sommigen gaan hun uiterlijk gebruiken omdat hun muziek op zich niet genoeg voorstelt, jammer hoor...
Kijk ac/dc, ga me nou niet vertellen dat Brian Johnson zo'n lekker koppie heeft, geldt het zelfde voor de gebroeders Young. Iron Maiden, nog zo'n verhaal...
Ik denk ook dat de echte muzikanten zelf liever om hun muziek geaccepteerd worden dan om dat kontje van zoveel miljoen dollar...
Oud 18-10-2002, 03:33
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
Beetje triest...
Sommigen gaan hun uiterlijk gebruiken omdat hun muziek op zich niet genoeg voorstelt, jammer hoor...
Kijk ac/dc, ga me nou niet vertellen dat Brian Johnson zo'n lekker koppie heeft, geldt het zelfde voor de gebroeders Young. Iron Maiden, nog zo'n verhaal...
Ik denk ook dat de echte muzikanten zelf liever om hun muziek geaccepteerd worden dan om dat kontje van zoveel miljoen dollar...
Ik denk dat tegen de tijd dat je je geld ergens anders voor nodig hebt dan voor je nieuwe uitlaat onder je brommer of je nieuwe cd van Spears of Osbourne, Lopez of Gielen, je, ook als muzikant, pas zo gaat denken tegen de tijd dat het grote geld binnenkomt...

Zou wel zo verstandig zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:45
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
WolterB schreef:
het is jammer

het gaat juist om de muziek

als die lui er niet uitzien, maar wel goede muziek maken vind ik het okay, andersom natuurlijk niet
Inderdaad.. helaas komt het vaak genoeg voor dat mensen de muziek leuk gaan vinden door het "lekkere wijf"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:46
Onlyme
Onlyme is offline
Oppervlakkig
Oud 18-10-2002, 11:04
Joostje
Joostje is offline
tja, ik snap best dat ze muziek willen maken enzo, maar waarom moeten ze er de hele wereld mee lastig vallen . Jullie hebben geen talent! Jullie zijn niet origineel! Jullie kunnen niet acteren!

niet dat die lui niet te verwand zijn om dit te lezen.,..
Oud 18-10-2002, 11:21
Lightlady
Lightlady is offline
Ik vind dat blij hoor zo'n blij wijf die kut muziek maakt maar die ze geweldig vinden omdat ze er zo leuk uitziet ik noem Britney
Oud 18-10-2002, 11:38
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
NERD schreef:
Naar het schijnt zijn vrijwel alle alto-meisjes vandaag de dag helemaal wild van Incubus. Maar of dat nu echt alleen voor de muziek is...
Och, bij een band als Incubus valt het nog wel mee denk ik. Maar kijk naar bijvoorbeeld Di-Rect, Kane of Silverchair. Daar wil je toch niet heen, zo'n concert.

Maar ach, dat soort dingen blijf je houden, he. Je moest eens weten hoeveel liefdesbrieven Marc Dutroux krijgt van pubermeisjes....
Oud 18-10-2002, 11:42
Joostje
Joostje is offline
heey silverchair is goed
Oud 18-10-2002, 12:05
Lightlady
Lightlady is offline
[QUOTE]Rollo Tomasi schreef:
[B]Och, bij een band als Incubus valt het nog wel mee denk ik. Maar kijk naar bijvoorbeeld Di-Rect, Kane of Silverchair. Daar wil je toch niet heen, zo'n concert.

Ja idd Di-rect dat is echt erg ik ben fan en niet omdat Jamie zo'n leuke kop heeft nee omdat ze leuke muziek maken en altijd even aardig voor fans en je hebt van die mensen(als je ze zo kunt noemen) die het hele concert in je oor Jamiiiiie zijn aan het roepen rot toch op. En ze kennen de liedje meestal ook nog niet alleen Inside my head kennen sommige kippen
Oud 18-10-2002, 12:06
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Joostje schreef:
heey silverchair is goed
Ik zei niet dat ze niet goed waren, maar dat er een aanzienlijke hoeveelheid schapen is die eerder om het uiterlijk van de zanger komen, dan de muziek. Overigens vind ik Silverchair ook niet zoveel soeps, maar dat terzijde.
Oud 18-10-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Lightlady schreef:
Ja maar zangers zingen toch niet omdat ze zo'n leuke kop hebben nee omdat ze talent hebben of ja de helft van de artiesten anders waren ze wel model geworden of niet?
Helaas niet... Of vind jij dat Britney Spears talent heeft?!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:02
Talon
Talon is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Helaas niet... Of vind jij dat Britney Spears talent heeft?!
nu heb je het over zingen toch?
Oud 19-10-2002, 10:45
PV
PV is offline

laat ze t zelf lekker weten.. wat boeit jou het.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 19:21
Shock
Shock is offline
Citaat:
wuppie schreef:
Ik denk dat tegen de tijd dat je je geld ergens anders voor nodig hebt dan voor je nieuwe uitlaat onder je brommer of je nieuwe cd van Spears of Osbourne, Lopez of Gielen, je, ook als muzikant, pas zo gaat denken tegen de tijd dat het grote geld binnenkomt...

Zou wel zo verstandig zijn.
ik wist dat ik commentaar ging krijgen, maar goed, geeft ff niet
maar ontopic, ik snap het verband niet?
beweer je dat je alleen met muziek geen geld kunt verdienen, maar alleen als je je uiterlijk erbij gebruikt?
Oud 19-10-2002, 20:16
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Slecht! Muziek zonder inhoud is niets!
Als je alleen maar van die vage teksten over liefde zingt, wordt een beetje simpel. Naja.
Oud 19-10-2002, 20:34
snoopy
snoopy is offline
ach...
Oud 19-10-2002, 21:43
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
tsja, boeiend
Je kan iemand er toch wel mooi uit vinden zien, zondar dat je van de muziek houdt? Ik bedoel je kan toch ook van muziek houden terwijl je de muzikant zelf oerlelijk vindt ofzo.. ik snap het probleem niet. Karakter/smaak komen nou eenmaal niet altijd overheen met het uiterlijk
Oud 19-10-2002, 21:50
Piccola
Piccola is offline
Tsjah, het gaat mij om de muziek, niet om diegene die het zingt. Als hij/zij er mooi uit ziet is dat leuk, maar om die reden ben ik er geen fan van ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
ik wist dat ik commentaar ging krijgen, maar goed, geeft ff niet
maar ontopic, ik snap het verband niet?
beweer je dat je alleen met muziek geen geld kunt verdienen, maar alleen als je je uiterlijk erbij gebruikt?
Nee.

Het was een reactie op je laatste zin:
"Ik denk ook dat de echte muzikanten zelf liever om hun muziek geaccepteerd worden dan om dat kontje van zoveel miljoen dollar."

Ik denk dus dat een gemiddelde goede muzikant, zolang hij nog niet 'binnen' is, het geld dat ze hebben en dat ze verdienen toch zeker belangrijker vinden dan de algemene acceptatie van hun muziek. Zo is deze wereld nu eenmaal. Zonder geld geen wereld.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 14:55
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Lightlady schreef:
mensjes die beroemdheden bv muzikanten alleen leuk vinden om hun uiterlijk en hun muziek nix boeit?
Ik haaaaaaaat het, bijna alle muziek die nu gemaakt wordt heeft maar 1 doel voor ogen en dat is muziek maken. BAHBAH
Oud 21-10-2002, 13:37
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Lightlady schreef:
jah das wel vaag ze ijn tenslotte muzikant.. geen model ofzow

mja ik zelf werd op 1e gezicht oowk fan vd muziek van ND en daarna vond ik hun zelf oowk cool en alles dr om heen
Oud 21-10-2002, 17:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
Lightlady schreef:
debiel
Oud 21-10-2002, 17:09
Quiana
Quiana is offline
vaag, als dat liedje niet aan te horen is,
maar de zanger wel mooi,
zal ik alleen maar fan zijn van zn uiterlijk
Oud 21-10-2002, 17:13
Iduna
Iduna is offline
Dat is jammer/triest. Maar een mooi uiterlijk is mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten