Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maandag: eventjes naar de stad met mijn vriend
Dinsdag: hele dag werken, 's avonds naar repetitie van de band van mijn vriend Woensdag: staat nog niks gepland... Donderdag: ben ik jarig ![]() Vrijdag: is mijn vriend dus nog bij ons, neefje ook... Zaterdag: 's avonds werken Zondag: staat nog niks gepland...
|
Verwijderd
|
mijn computertijd inhalen
![]() beetje niksen nog een keer winkelen filmpjes en andere zooi zoeken voor een spreekbeurt beetje huiswerk maken, leren (heb over 2 weken proefwerkweek) ehm... mij bezig houden met sinterklaas misschien nog wat figuurzagen ofzo mischien....bla bla bla... niet zoveel dus. |
![]() |
|
Ik heb mijn eerste repetitie dr al weer op zitten.... (only 5 more to go
![]() ![]() ![]()
|
Nou ja.. voor mij is er haast geen verschil,
behalve dan dat nu mn ouders, zusje, vader, zus en wat vrienden vrij zijn.. Wat dus inhoud dat ik door mn zusje al rond 6/7u kan worden wakker gemaakt, verplicht gezellig moet doen, heel misn mn vader/zus ga opzoeken, en met wat vrienden weg kan gaan ![]()
||
Citaat:
![]() En eh Duits praten roels, proberen wij hier iemand jaloers te maken ![]() Maar ehm, ik heb me voorgenomen alleen maar leuke dingen te doen deze vakantie en et lukt me aardig... heb mn hele week zelfs al volgepland ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
!
Citaat:
![]() Jouw sig! Vandaag ben ik een vliegtuig, hoog in de lucht... cool ![]()
|
Deze week moet ik nog werken, volgende week maandag en dinsdag ook. Daarna heb ik 3 dagen vrij, waarvan ik woensdag uitslaap omdat dinsdagavond ZZ Top in de HMH staat, donderdag en vrijdag weet ik nog niet wat ik ga doen, waarschijnlijk aan m'n brommer knutselen
![]()
|
Vandaag naar den haag geweest.. Niet echt geweldig met dit weer..
Morgen niets, Woensdag autorijlessen Donderdag voor school 1e jaar student haar stage bezoeken.. Vrijdag naar maastricht tot zondag morgen, zondag middag werken.. Wat ik altijd doe in deze vakanties: OV benutten!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
OV gratis tijdens herfstvakantie? Fashion Icone | 3 | 24-10-2012 18:20 | |
De Kantine |
Herfstvakantie coldplayfan | 118 | 28-10-2004 19:57 | |
Algemene schoolzaken |
Herfstvakantie UvA ikleef | 15 | 01-10-2003 12:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands, grammaticavraagjes. Popputjuh | 11 | 18-10-2002 10:00 | |
De Kantine |
Wat te doen in Heerlen met de herfstvakantie. moenbase | 93 | 10-10-2002 17:30 |