Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ligt aan de persoon die mailt en waar het om gaat... als het kan wachten ben ik het type om niet direct te reageren, en het vervolgens helemaal te vergeten, maar als het essentieel is dat ik direct reageer doe ik het altijd meteen
||
Citaat:
ik heb je meteen teruggemaild net btw
|
Zodra ik zie dat ik mail heb, en ik denk dat de ander ook een mailtje terug verwacht, dan mail ik gelijk terug, want anders dan denk ik er niet meer aan en dan komt het er ook vaak niet meer van, dus ik mail dan gelijk weer terug..
![]() Msn reageer ik ook altijd, behalve als ik er echt niet ben.. ennuhn.. terug smsen doe ik zo snel mogelijk.. mjah heb niet altijd smstegoed, dus moet ik eerst ergens een computer weten te bemachtigen om ff via i-net te smsen.. (en dan hopen dat ze goed aankomen!) En als iemand een berichtje, aan mij gericht post op het forum, en ik lees het, dan reageer ik meestal ook wel eigenlijk.. mjah ook kans dat ik het niet lees, en dan moeten ze maar ff een mailtje sturen ofzo.. ![]() wow echt goed van mij! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat mailtje dat ik stuurde was ook straks pas ![]() dus je bent al snel wat dat betreft ![]()
|
Tja ik heb altijd wel de neiging om te reageren, niet op alle topics hier, omdat ik soms gewoon nix zinnigs te melden heb, dan kani k beter mijn mond houden denk ik dan maar
![]() Maar ik mail (bijna) altijd wel terug.. Als ik weet dat ik diegene een uurtje later ga zien, of toevallig al spreek op msn vin ik het onnodig.. Mensen die niet reageren op mail of sms, of msn of weet ik veel wat.. Die vind ik al vrij snel irritant ![]() |
![]() |
|
ehmzzz zodra ik een mail van iemand heb gekregen reageer ik eigenlijk asap. WEet zelf hoe mega irritant ik het vind.. ech gewoon ech niet tof als ik een mail stuur en antwoord verwacht en diegene mailt gewoon niet terug ofzo (vrijdag nog gehad.. over een kutkwestie).
Dus.. als ik een mail krijg en enig vermoeden heb dat ik terug moet mailen doe ik het gelijk of maybe 15 min later.. . maar laat hem niet onbeantwoord die dag omdat ik het anders weer vergeet. Msn reageer ik altijd als ik er ben. Sms... heb geen tgoed op mijn telefoon, alleen via internet, dus dan kan ik pas terug smsse als k achter een comp zit. Op het forum, als ik het lees antwoord ik terug als dat "verw8" wordt of als ik wil.
|
Het is ook vet irritant als je een antwoord van iemand verwacht en het gewoon niet komt. Van die mensen die dan wel online zijn maar toch niet mailen. Maar als het niet belangrijk is heb ik soms ook wel de neiging om later wat terug te sturen of als ik diegene zie pas te reageren... Ik ben ook een btje vergeetachtig wat dat betreft.
![]() |
![]() |
|
Met smsjes kan ik het me wel voorstellen, dan bel je gewoon terug. Maar het is gewoon aso om helemaal niks te laten horen terwijl die ander denkt een bericht terug te krijgen. Mijn smstegoed is meestal op dus dan sms ik met mn vaders telefoon of ik bel ofzo. Maar laat in elk geval iets horen he. Nou ja, misschien is het ook maar beter om de mensen die nooit reageren maar helemaal te blokken, dan hoef je ook niets terug te verwachten
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie van naturisten??? Maikie | 162 | 20-05-2003 12:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING Just Eak | 64 | 07-02-2003 13:32 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |