Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja deze
![]() Ach ik hou me er niet zo mee bezig, maar soms vind ik het wel mooi een smiley te gebruiken, als het echt goed past. overmatig smiley gebruik vind ik eigenlijk alleen maar irriterend zo dreen spreekt wat een vreselijke net taalgebruik heb ik vandaag toch weer
||
![]() |
Citaat:
ROFL ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
juist en ja die rolleyes kan je ook opvattend als schijnheilig in plaats van sarcastisch.. Kijk als men ![]() ![]() ![]()
|
Ach de meeste smileys zijn toch duidelijk? De rolleye is misschien op een paar manieren op te vatten ja, maar das toch niks om je aan te gaan ergeren?
![]()
|
![]() ![]() ik dacht eerst dat deze ![]() misschien vinden jullie die andere nog steeds niet echt duidelijk, maar in ieder geval beter, lijkt mij wat vinden jullie?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
geen voetbaluitslagen in onzin mumumumumugen | 96 | 07-10-2006 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
welke forummer spreekt/typt op het forum het best nederlands Verwijderd | 114 | 09-04-2004 16:36 | |
De Kantine |
Echt Nederlandse dingen? kate_temp | 61 | 03-01-2004 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Men schat het begrip "liefde" niet goed in de abt van sion | 64 | 17-06-2002 07:46 |