Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder: Was rustig en nogal verlegen.
Mijn vader: Was een etterbak op school ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat is zo jammer he..
Daar praten ze haast nooit over..Het lijkt soms net of ze iets te verbergen hebben ofzo.. Laatst kreeg ik opeens te horen dat mijn moeder vroeger een verrotte rug heeft gehad en naar een privékliniek in Duitsland ging om het te laten repareren? Nou, fijn hoor.. Maar ja, je kan moeilijk zeggen; vertel eens wat over je verleden.. |
![]() |
|
![]() |
mijn vader was en is een echte levensgenieter kheb al veel mooie verhalen mogen horen
![]() ze zeggen vaak dat ik precies zoals mijn vader ben wat dat beteft
|
Verwijderd
|
Moeder was rustig type, maar wel erg direct.
Vader was een wild persoon met een nogal kort lont. Typische gozer met destijds iets verwijdde broekpijpen, leren jas, cowboy-laarsen .. die samen met zijn vrienden eens in de zoveel tijd allerlei ongein uithaalde, zoals meisjes van hippies afpikken door ze te manipuleren en 's nachts in het park homo's in elkaar trappen. Ach ja.. een echt lievertje ![]() |
![]() |
|
toen m'n moeder zo oud was als ik was ze al 2 jaar samen met m'n vader!
![]() ![]() ![]() m'n vader was net zo oud als ik toen hij een relatie kreeg met m'n moeder. Hij was heel rustig vroeger. Hij werd op de lagere school gepest, heeft daarom ook een keer gespijbeld... Hij lustte bijna niks, en moest dan altijd z'n avondeten in de keuken opeten, waar hij het aan de hond voerde. ![]()
|
hm tikje hippieachtig volgens mij, mn vader had zo'n grote bos krullend haar maar toch weer niet echt lang. m'n vaders ouders zijn vrij vroeg overleden (toen ie 16 was) dus hij was altijd erg vrij enzo, reed veel op brommers rond, had tijdens z'n studententijd een motor die hij zonder blikken of blozen in z'n studentenflat reed. hij was ook de enige met een tv daar dus vrij populair
![]() later hebben mn ouders samen een huis gekocht en nog een tijd lang kamers verhuurd. ze waren wel heel zelfstandig volgens mij. ze hebben ook bijna 10 jaar over hun studie gedaan ![]()
|
moeder: altijd ijverig en braaf, goede punten, erg populair--ik hoorde laatst van de vader van een vriendin van me , dat iedere vent haar vroeger wel 'zag zitten'
![]() Ze wilde eigenlijk vroeger boerinnetje worden (waren ze thuis ook), maar haar lerares kwam vragen of ze niet door wou leren, dat heeft ze toen gedaan. vader: weet ik eigenlijk niet zo veel van, hij mocht niet doorleren (hij had wel goede punten altijd) van z'n ouders, moest gaan werken.
|
Verwijderd
|
Ja hoor. Mijn vader was een vette player, hij had het liefst zo veel mogelijk meisjes op een avond
![]() En mijn moeder was ook niet bepaald verlegen bij de jongens. Ze had twee heel goede vriendinnen en die drie deden alles samen. De helft van de jongens hebben ze gedeeld (of omstebeurten gehad ![]() Als ze over vroeger praten gaat het altijd zo: 'die-en-die... oh, daar heb ik ook nog even mee gescharreld!' 'die-en-die... oh, daar heeft je oom nog wat mee gehad. En met haar ook, en haar, en haar... oh en ik heb daar ook wat mee gehad... en je moeder heeft met die jongen gescharreld en later is haar vriendin er mee getrouwd...' Ehehehehe. Erge lui ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |