Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 17:01
Verwijderd
dus toen ze net zo oud waren als jou nu ongeveer

ik heb laast eens met bovengetekende gesproken en ik denk dat ik wel een aardig beeld heb .
M'n vader was vroeger sneu en treurig.
Hij vertelde me zelfs dat hij vroeger gepest werd op school !

M'n moeder scheen wel een wilde te zijn .
Paar jaar flierefluiten in het buitenland,abortus hier,vriendje daar..en tja...

Heb jij er enig idee van ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 17:12
stout!
stout! is offline
Volgens mij heeft mijn moeder ook volop meegenoten van de sexuele revolutie, die heeft er volgens mij nogal op losgeleefd. De details weer ik niet en hoef ik eerlijk gezegd ook niet te weten.
Mijn vader kwam altijd wel voor zijn mening uit en was daar ook heel zelfverzekerd in (wat dat betreft lijk ik wel op hem) en had ook lang haar vroeger en zal wel een beetje een provo zijn geweest. Hij is ook een keer blijven zitten en was volgens mij niet echt braaf. Verder weet ik het eigenlijk niet precies.
Oud 23-10-2002, 17:24
Verwijderd
mijn pa reed paard op een wit ponyje, hij deed motercross en autoraces. en verder spijbelde hij al op de kleuterschool. was hij asociaal net als zijn andere 8 broers en 2 zussen.

mijn ma, was netjes, erg godssdienstig. enne net als mij nogal verlegen enzo.

past leuk bij elkaar he mijn familie word de maffia van grijpskerke genoemt (de fam. van mijn pa dan he, maar daar horen wij nu ook bij) vet lache toen ik dat hoorde. mijn ma is nu heel erg verandert en hoor nu meer bij de aso familie
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
mijn ma is nu heel erg verandert en hoor nu meer bij de aso familie

TUIG !!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:55
marlies
marlies is offline
beetje saai. Mijn moeder heel veel gewerkt in de zorg daarom haast geen social life
Oud 23-10-2002, 18:33
Shock
Shock is offline
mijn vader reed op dezelfde brommer als ik nu (zundapp ks 50 )
Oud 23-10-2002, 19:03
Optima
Optima is offline
mijn moeder: gek
mijn vader: workaholic ( nooit verandering in gekomen)
mijn stiefmoeder: is nooit geboren en heeft daarom mijn leeftijd nooit gehad. Ze is op 53 jarige leeftijd uit een duivels ei gekropen
Oud 23-10-2002, 19:08
stout!
stout! is offline
Citaat:
Optima schreef:
mijn stiefmoeder: is nooit geboren en heeft daarom mijn leeftijd nooit gehad. Ze is op 53 jarige leeftijd uit een duivels ei gekropen
serieus ? Weet je vader daarvan?
Oud 23-10-2002, 19:14
Fleurop
Fleurop is offline
Mijn vader was echt een levensgenieter. Nooit echt veel gedaan aan school, maar net zijn diploma gehaald. Vaak jointjes roken met vrienden en hangen in cafés.
Verder had hij lang haar+baard, liep in lange (nep)-bontjas rond, en was gewoon een vieze alto...
Zijn ouders deden erg makkelijk.

Mijn moeder had heel erg moeilijk thuis. Geslagen door moeder bijv. ... en was errug onzeker. Op school werd ze veel gepest omdat ze er "anders" uitzag dan alle "kakkers" bij haar op school, en dus is ze van de atheneum naar havo gegaan.
Ze leerde mijn vader kennen op haar 16e en is op haar 18e met hem samen gaan wonen... toen pas voelde ze zich echt goed geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:29
SuperS
SuperS is offline
mijn pappie: workaholic
mijn mammie: gestoord

en ik ertussenin
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:32
SuuS
SuuS is offline
Mijn moeder ; weet ik eigenlijk niets over, ze is overleden toen ik vier jaar was.

Mijn vader ; Pff hij was ma-te-loos populair, alle meisjes wilden iets met hem. Hij was het tiep dat elke woensdag naar de bios ging. Hij was diegene die in mijn opa en oma's huis feesten hield als ze er niet waren. Hij had veel vriendinnetjes. Mooie kleren. Super verwend, hij mocht alles wat ie wou. Hij hoefde nix te doen voor zijn 'vwo' diploma...
Oud 23-10-2002, 19:35
Denise84
Denise84 is offline
mijn vader:
leefde redelijk losbandig: joint rokend, niet luisterend naar de politie, irritant op school, vaak vriendinnen, erg populair mede doordat hij drummer van een band en (verschillende baantjes als) barman was.
Zijn vader maakte zich soms wel zorgen om hem, maar zijn moeder zei 'dat het nog wel goed zou komen met hem'

mijn moeder:
super rustig, weinig vriendjes, snel volwassen, deed alles goed op school.

Mijn moeder was echt het tegenovergestelde van mijn vader!
Oud 23-10-2002, 20:03
C5C5C
C5C5C is offline
ik weet het eigenlijk niet hoe ze vroeger waren
Oud 23-10-2002, 21:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn pa moest altijd hard werken op de boererij bij hem thuis. Was net zoals nu heel rustig.
Mijn ma werd altijd gepest omdat ze rood haar had, maar zij pakte mensen vet terug. Mijn ma was een ondeugend typje vroeger.
Oud 23-10-2002, 22:19
Monica
Monica is offline
Mijn vader maakte zijn studies niet af (althans, wist net aan havo te halen, had al net zo'n grote hekel aan alle -kunde vakken zoals ik nu ook heb) en werke veel op het strandbedrijf van mijn opa in Katwijk aan Zee.. Had veel vriendinnetjes. Reisde verder de hele wereld af en kwam in Israël bij de Klaagmuur mijn moeder tegen.. Later ging hij bij de ABN bank werken in Woerden.

Mijn moeder was wat 'rustiger', woonde aan de Reeuwijkse Plassen (van zoiets kan ik alleen maar dromen waarschijnlijk) en werkte vrij lange tijd op een bank hier in de buurt. Laatst vertelde ze me een tijdje gothic te zijn geweest (voor toentertijdse begrippen, maar het ging redelijk ver)
Oud 23-10-2002, 22:30
stout!
stout! is offline
Toch zie je wel een beetje terug van welke generatie onze ouders zijn (vooral in de vaders)
Oud 24-10-2002, 00:07
Verwijderd
ja weet ik wel
m'n ouders waren een beetje hippieachtig...
Vooral veel protesteren en blowen.. njah m'n vader dan.
Hij interesseerde zich niet voor school heeft later nog een hbo scholing gedaan.. uiteindelijk goed terecht gekomen
en m'n moeder had altijd wel vriendjes voor m'n vader maar ze hebben op jonge leeftijd al wat gekregen. veel uitgaan bier drinken....
geen brave pubers toen.. wel leuk
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 00:27
Tampert
Tampert is offline
godzijdank niet nee
Oud 24-10-2002, 01:06
maar
maar is offline
Mijn vader was goed opgevoed, verwend, deed overal aan mee, zat in alle commissies en verenigingen, veel vrienden, populair bij het andere geslacht, vwo en studie mooi afgerond.
Mijn moeder was ook al goed opgevoed, stukje braver, veel vriendinnetjes, later een vlotte studente die vwo en een studie en later nog een hbo-opleiding heeft afgerond.
Geen hippies dus, godzijdank
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:12
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
Optima schreef:
mijn moeder: gek
mijn vader: workaholic ( nooit verandering in gekomen)
Ooooh misschien komt ze uit hetzelfde nest als mijn stiefmoeder!!!! zijn we een soort familie
Oud 24-10-2002, 19:57
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Mijn moeder: Was rustig en nogal verlegen.
Mijn vader: Was een etterbak op school Nooit luisteren, altijd tegendraads, alles lekker op z'n eigen tempo (misschien dat hij vandaar ie van school getrapt is ) Wat ik moet geloven van zijn verhalen is dat ze daar niets anders deden als de leraren dwars zitten etc. Hij heeft er af en toe nog wel een handje van om rotstreken uit te halen ( van: "trek eens aan m'n vinger" tot aan: "hm, moet je ruiken die slagroom... *duw*")
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:50
$tarlight
$tarlight is offline
allebeide gewoon wild.. Veel uitgaan, roken, drinken. Veel met vrienden omgaan, doen wat ze zelf wilden. En wat mn vader betreft dan, niet naar zn ouders luisteren, maar ze toch respecteren mn moeder was wat dat betreft wel iets braver..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:23
Paulaah
Paulaah is offline
Volgens mij was mijn moeder wel braaf..
En mijn vader een beetje een wilde..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 14:19
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
jahh, me mamma was precies mij toen ze 16 was... althans, dat zegt me oma altijd...

en me vader was rustig en en braaf ensoww...maar later ging hij veel uit en veel blowen (k heb vette foto's gezien) en naar pinkpop ensoww...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 16:29
Tox
Tox is offline
Saai denk ik, maar mijn pa zal zijn pilsjes wel gelust hebben.
Oud 26-10-2002, 18:29
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
mijn vader reed op dezelfde brommer als ik nu (zundapp ks 50 )
Mijn vader reed GTS50, ik nu KS en GTS50
Oud 26-10-2002, 19:39
Verwijderd
Ja, dat is zo jammer he..
Daar praten ze haast nooit over..Het lijkt soms net of ze iets te verbergen hebben ofzo..

Laatst kreeg ik opeens te horen dat mijn moeder vroeger een verrotte rug heeft gehad en naar een privékliniek in Duitsland ging om het te laten repareren?
Nou, fijn hoor..
Maar ja, je kan moeilijk zeggen; vertel eens wat over je verleden..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:40
poecilotheria
poecilotheria is offline
mijn vader was en is een echte levensgenieter kheb al veel mooie verhalen mogen horen

ze zeggen vaak dat ik precies zoals mijn vader ben wat dat beteft
Oud 26-10-2002, 20:18
Breg
Breg is offline
van mn vader weet ik hoe hij was toen hij jonger was dan ik, hij was echt zo´n kwajongen. En van mn moeder weet ik wel hoe ze was toen ze begin 20 was. Zij was echt een soort milieuactivist, protesteren tegen van alles en nog wat .
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 23:46
Verwijderd
Moeder was rustig type, maar wel erg direct.

Vader was een wild persoon met een nogal kort lont. Typische gozer met destijds iets verwijdde broekpijpen, leren jas, cowboy-laarsen .. die samen met zijn vrienden eens in de zoveel tijd allerlei ongein uithaalde, zoals meisjes van hippies afpikken door ze te manipuleren en 's nachts in het park homo's in elkaar trappen. Ach ja.. een echt lievertje
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 08:53
snoopy
snoopy is offline
toen m'n moeder zo oud was als ik was ze al 2 jaar samen met m'n vader! Daarvoor heeft ze 1 vriendje gehad. Niet zo lang, m'n vader was haar eerste echte vriendje.... zooo lief. Enneh... ze droeg wel vrij veel make-up, had redelijk vaak ruzie met d'r ouders. Ze ging op haar 15e al werken, en op haar 17e op zichzelf wonen, geloof ik...

m'n vader was net zo oud als ik toen hij een relatie kreeg met m'n moeder. Hij was heel rustig vroeger. Hij werd op de lagere school gepest, heeft daarom ook een keer gespijbeld... Hij lustte bijna niks, en moest dan altijd z'n avondeten in de keuken opeten, waar hij het aan de hond voerde. en verder weet ik eigenlijk niet zoveel...
Oud 27-10-2002, 09:48
Kirk22
Kirk22 is offline
ik vrees dat ze erg saai waren, op de lange Stones haren van mijn pa na dan... want oh oh oh, dat was een crime.
Oud 27-10-2002, 10:21
Psychlo
Psychlo is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:46
Alana
Alana is offline
Mijn vader was 'alto' en zat bij Vindicat...
Kan 't nog erger?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:52
beuk
beuk is offline
hm tikje hippieachtig volgens mij, mn vader had zo'n grote bos krullend haar maar toch weer niet echt lang. m'n vaders ouders zijn vrij vroeg overleden (toen ie 16 was) dus hij was altijd erg vrij enzo, reed veel op brommers rond, had tijdens z'n studententijd een motor die hij zonder blikken of blozen in z'n studentenflat reed. hij was ook de enige met een tv daar dus vrij populair
later hebben mn ouders samen een huis gekocht en nog een tijd lang kamers verhuurd. ze waren wel heel zelfstandig volgens mij. ze hebben ook bijna 10 jaar over hun studie gedaan wel mooie verhalen altijd.
Oud 27-10-2002, 12:21
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
moeder: altijd ijverig en braaf, goede punten, erg populair--ik hoorde laatst van de vader van een vriendin van me , dat iedere vent haar vroeger wel 'zag zitten'
Ze wilde eigenlijk vroeger boerinnetje worden (waren ze thuis ook), maar haar lerares kwam vragen of ze niet door wou leren, dat heeft ze toen gedaan.

vader: weet ik eigenlijk niet zo veel van, hij mocht niet doorleren (hij had wel goede punten altijd) van z'n ouders, moest gaan werken.
Oud 27-10-2002, 12:39
mood indigow
mood indigow is offline
pa: hippie, spijbelend, brommerrijdend jointrokend en verlegen

maowk hippie8tig en eeuuhh vaak ruzie met ouders, van huis weggelopen geen drugss eenneee

aaah kweet niet gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:16
Verwijderd
Ja hoor. Mijn vader was een vette player, hij had het liefst zo veel mogelijk meisjes op een avond
En mijn moeder was ook niet bepaald verlegen bij de jongens. Ze had twee heel goede vriendinnen en die drie deden alles samen. De helft van de jongens hebben ze gedeeld (of omstebeurten gehad ).
Als ze over vroeger praten gaat het altijd zo: 'die-en-die... oh, daar heb ik ook nog even mee gescharreld!' 'die-en-die... oh, daar heeft je oom nog wat mee gehad. En met haar ook, en haar, en haar... oh en ik heb daar ook wat mee gehad... en je moeder heeft met die jongen gescharreld en later is haar vriendin er mee getrouwd...'
Ehehehehe. Erge lui En iedereen vraagt zich af waarom ik gestoord ben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten