Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 20:49
Verwijderd
Er zijn wel eens van die gebeurtenissen waar je nog dagen mee kan zitten.. omdat je toen (voor een 'belangrijk' persoon) een ontzettende blunder maakte..

(Cliche) Voorbeeld:

Je loopt op de trap, je (potentiele) geliefde loopt langs, en je maakt een prachtige buikschuiver.. *schaaaaam*

(Cliche) Voorbeeld 2:
Je bent naar 't toilet geweest, onder de les. Je loopt weer terug naar je lokaal, maar omdat het nog ochtend is, ben je wat slaperig. Je loopt het verkeerde lokaal terug in.. pas als je de deur achter je dicht hebt gedaan zie je dat je in de verkeerde klas staat. Aiiii

Nou... verteeeel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 21:01
qghp
qghp is offline
Je loopt over straat, zit je geliefde in een auto zitten , loop je tegen de auto aan!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:03
Dminor
Dminor is offline
Tsja ehm... het is zeker geen blunder om gewoon knalrood te worden omdat 'degene' plotseling bij je staat ofzo? Dat is zo lomp! Gebeurde gisteren. Zegt er iemand: 'Goh, je hoeft niet rood te worden.' Toen werd ik paars, geloof ik.
Oud 15-01-2003, 21:07
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
schoentje had een keer gezoend met een heel leuke jongen die ze in een bar had ontmoet...
dus de volgende morgen vertelt ze heel enthousiast aan een van haar vriendinnetjes hoe geweldig en knap ed. hij wel niet is...
ze is heel blij voor me en zegt: ik heb ook een nieuw vriendje, wat een toeval!!

twee dagen later stelt ze hem aan me voor
oeps, dat gezicht kende ik al..
van heel dichtbij...

nog een fijne:
op een mooie zondagmiddag in het zwembad had ik een leuke driehoekjes-bikini aan en sprong heel blij van de hoge duikplank.
toen dreef t bovenstukje a-la-mister-bean 6 meter verder
Oud 15-01-2003, 21:36
qghp
qghp is offline
Citaat:
Schoen schreef:
Offtopic: En ik de hele tijd maar denken dat je een jongen was
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:40
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Schoen schreef:

nog een fijne:
op een mooie zondagmiddag in het zwembad had ik een leuke driehoekjes-bikini aan en sprong heel blij van de hoge duikplank.
Oud 15-01-2003, 21:40
Verwijderd
Een fiets met verroeste kettingkast hebben, ff op willen trekken om naast je potentiele geliefde te kunnen fietsen, en dan zo hard op wilen trekken dat je ketting langs het tandwiel heen gaat en je bijna impotent wordt doordat je op de stang van je fiets knalt.

Gelukkig was ze een kwartier lang slap van het lachen en zei ze dat ik een grote komiek was. Dat maakte het weer goed
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:43
Shock
Shock is offline
weer het bekende verhaal dat ik met een drietal dure vloeistofmeters op een karretje (dat ik in eerste instantie niet kon zien) ga staan en vervolgens een paar meter verderop naast dat karretje neerdonder... met die meters over me heen (allang blij dat ze in piepschuim zaten, gezien de waarde)
Oud 15-01-2003, 21:46
Destrøyer
Destrøyer is offline
vol'n knietje in de kruising krijgen tijdens jujitsu examen en daardoor niet meer verder kunnen tijdens vrij-gevecht
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 22:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
CL schreef:
(Cliche) Voorbeeld 2:
Je bent naar 't toilet geweest, onder de les. Je loopt weer terug naar je lokaal, maar omdat het nog ochtend is, ben je wat slaperig. Je loopt het verkeerde lokaal terug in.. pas als je de deur achter je dicht hebt gedaan zie je dat je in de verkeerde klas staat. Aiiii

Nou... verteeeel
okke, je schraapt je keel en vraagt doodleuk of iemand te etui ook heeft gevonden, want dat heb je ergens laten liggen, wedden dat iedereen voor je gaat zoeken

hehe, ik heb ook nog wel zo'n 'leuk' moment-moment. je bent er van overtuigt dat je iemand die je kent ziet lopen en je gaat heel fanatiek zwaaien naar die persoon, pas als je er heen bent gelopen zie je dat het dus gewoon heeeeel iemand anders is ...
Oud 15-01-2003, 22:54
Verwijderd
*denkt even na* Ik doe vrijwel altijd stomme dingen, maar ik geloof dat de meeste niet eens grappig zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 00:26
Thomas
Thomas is offline
Ik doe nooit stomme dingen, das is arielekst.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 01:08
maar
maar is offline
Citaat:
CL schreef:

Dat heb ik echt bovengemiddeld vaak
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:11
Quiana
Quiana is offline
*krijgt spontane lachbui*
Laat mij maar fijn lezen..
gnagnagna.
Oud 16-01-2003, 08:24
qghp
qghp is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
*krijgt spontane lachbui*
Laat mij maar fijn lezen..
gnagnagna.

trut
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:03
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
Offtopic: En ik de hele tijd maar denken dat je een jongen was
er staat een V onder mn avatar.. kweenie hoor..
Oud 16-01-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Schoen schreef:
Dat zegt niet alles tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
CL schreef:
Er zijn wel eens van die gebeurtenissen waar je nog dagen mee kan zitten.. omdat je toen (voor een 'belangrijk' persoon) een ontzettende blunder maakte..

(Cliche) Voorbeeld:

Je loopt op de trap, je (potentiele) geliefde loopt langs, en je maakt een prachtige buikschuiver.. *schaaaaam*

(Cliche) Voorbeeld 2:

Nou... verteeeel
ik zie niet in waarom je je bij deze 2 voorbeelden zou moeten schamen. Ik zou juist het hardst lachen van iedereen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:23
Verwijderd
In je suffe kop denken dat het een andere dag van de week is en daardoor op school met de verkeerde boeken het verkeerde lokaal binnenlopen en jezelf afvragen waarom je haast niemand kent

Aah, the good ol' times
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:37
Optima
Optima is offline
nieuwe kamer in Nijmegen: ging met stiefmoeder even opmeten, vraagt ze halverwege: heb je je sleutels bij je?
ik: " hoezo jij hebt toch de huissleutels?"
- ' nee, ik bedoel die van je kamer'
" oeps..."
Oud 16-01-2003, 16:05
BBEM
BBEM is offline
ik maakt nooit fouten
Oud 16-01-2003, 16:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Schoen schreef:
nog een fijne:
Heb ik ook ooit gehad, was erg gênant....
Oud 16-01-2003, 16:25
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
trut
bitch
Vertel jij dan iets,
jij hebt alleen maar offtopic reacties gepost..
Oud 16-01-2003, 17:11
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Schoen schreef:
De V van Vent

Maar ontopic:

Een vriend van mij kwam op de helft van de weg naar school er8er dattie zn tas vergeten was. Dus ik hem uitlachen en hij terug (We hadden iets heel belangrijks waar je je map voor nodig had en die zat dus in zn tas) Toen wou ik wegfietsen naar school (Hij ging terug) en ik lachte nog wat na, trok op met mn fiets....breekt de ketting....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:37
the tourist
the tourist is offline
Ik moest gister werken (kassa). Op een gegeven moment komt er een vrouw met een klein kind en dat kind gooit de kant en klare maaltijd op de grond. Dat ding was open gegaan, dus die vrouw haalt de streepjescode eraf en geeft hem aan mij, zodat ik hem alvast kan scannen. Ik begreep dus niet waarmee ze mij die streepjescode gaf () en gooide hem in de prullenbak. Een minuut later kwam ik er pas achter waarom ze mij die streepjescode had gegeven, dus ik wil hem weer uit de prullenbak halen . Ik kon er niet bij, dus ik draaide mijn stoel om zodat ik er beter bij kon, maar ik bleef met mijn voet achter de prullenbak haken. En toen lag de inhoud (veel) allemaal op de grond (en ik riep ook nog eens heel hard: oh, wat dom!) en kon ik dat allemaal weer op gaan ruimen. Gelijk bij de volgende klant scheurde ik een zak aardappels open...

Eh, tja..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 18:44
Monica
Monica is offline
op school aankomen en na het uitdoen van je jas bemerken dat je je spijkerjasje bent vergeten aan te trekken. Sta je daar dus in je t-shirt, terwijl het buiten -5 graden is

Of pal voor de school op de modderige oprit met fiets en al onderuit gaan terwijl een hele natuurkundeklas toekijkt.. Ja die blijft verschrikkelijk

Of op je werk een plaat met 20 gebakken broodjes laten vallen, dat werd me niet helemaal in dank afgenomen
Oud 16-01-2003, 19:34
cyane
cyane is offline
Te veel zuipen en de volgende ochtend wakker worden naast iemand die je helemaal niet kent terwijl je beste vriendin er kwaad vandoor is gegaan....

Tja, eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 10:53
moderated
moderated is offline
Citaat:
Reptile -vol'n knietje in de kruising krijgen tijdens jujitsu examen en daardoor niet meer verder kunnen tijdens vrij-gevecht
whahaha ik had me dood gelachen (daarom draagt hij tijdens de training tegenwoordig een tok) *is trainingspartner*
Oud 17-01-2003, 13:12
Piccola
Piccola is offline
Eindelijk begint het iets te worden met hem, je gaat voor 't eerst met hem naar de bios.. Jullie lopen de trap af want 't is pauze en gaan wat drinken, jij gaat door je enkel en valt van de trap af.. Toen was ik 14
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:08
WolterB
WolterB is offline
ik loop op school van de trap af, heb een goed humeur (zat toen in de 4e) en ik mis de laatste 5 treden van de trap

alle bruggen die me toen zagen lachten me uit
Oud 17-01-2003, 18:18
Roos
Roos is offline
OH dat soort dingen heb ik altijd. Struikelen, of een traptrede missen tijdens dates etc. Nou ja ik kan er wel om lachen tegenwoordig
Oud 17-01-2003, 18:38
Breg
Breg is offline
Ik bezorgde kranten en een paar dagen rond kerst ging ik dus met zo´n kaartje langs om de mensen gelukkig nieuwjaar te wensen, maar ik bezorgde dus ook in een bejaardentehuis.

Dus ik bel zo bij 1 van die mensen aan, en begon uit te leggen wat ik kwam doen (heel verhaal want die oude mensen waren meestal niet zo snel van begrip). Dus ik: Goedemiddag meneer, ik ben van die en die krant enzovoorts. dus ik ben klaar met mn ´verkooppraatje`, zegt diegene: Nou, ten eerste, mevrouw mag ook hoor....
bleek het een vrouw met kort haar en een nogal mannelijke uitstraling te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
******** schreef:
In je suffe kop denken dat het een andere dag van de week is en daardoor op school met de verkeerde boeken het verkeerde lokaal binnenlopen en jezelf afvragen waarom je haast niemand kent
Doet me denken aan al die keren dat ik zonder tas op school kwam

Of stel: je doet een wedstrijdje met iemand uit je klas. Jullie moeten van lantaarnpaal tot lantaarnpaal en jij bent op de fiets en hij is lopend. Omdat het een kleine afstand is, is hij al bij de 2e lantaarnpaal als jij nog op gang moet komen.
Maar je wilt je niet laten kennen en doet alsof je gewonnen hebt, dus handen in de lucht (je kan net zonder handen fietsen) en luid schreeuwen.
Dan zie je opeens dat je op prikkelbosjes afrijdt en je glijdt met je voet van de trapper (terugtraprem) en BAAAAMMMM....
En natuurlijk staan d'r allemaal mensen om heen die je kent

6 jaar terug
Oud 17-01-2003, 20:34
Verwijderd
zeggen tegen je busgenootje dat een meisje die nu heel erg afgevallen er wel beter uit ziet.
5 minuten praten en overdrijven over hoe dik ze wel niet was en hoe lelijk dat was.... En als je opzij kijkt zie je een heel dik iemand naast je aan de andere kant van het gangpad zitten ... vonnik wel lullig
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:44
Balance
Balance is offline
oh, ik weet d'r nog één.

je zit luidkeels te vertellen hoe VERSCHRIKKELIJK je dat meisje wel niet vond zingen met d'r presentatie voor muziek en hoe verschrikkelijk ze zich probeerde in te leven maar het zag er gewoon níét uit!!!!
en dan kijk je achterom en blijkt dat meisje achter je te zitten
Oud 17-01-2003, 22:16
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
linda85 schreef:
oh, ik weet d'r nog één.

je zit luidkeels te vertellen hoe VERSCHRIKKELIJK je dat meisje wel niet vond zingen met d'r presentatie voor muziek en hoe verschrikkelijk ze zich probeerde in te leven maar het zag er gewoon níét uit!!!!
en dan kijk je achterom en blijkt dat meisje achter je te zitten
Dat soort dingen heb ik regelmatig. Maar ach. Je bent iig eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 23:57
Verwijderd
Zit met vriendinnen + meisje dat ik niet echt mag, meisje X, te praten. Meisje X kan niet zingen. Vriendin A wel. Meisje X wil meedoen met de soundmix show. Ik tegen haar: "Je bent gek als je dat doet!"
Vriendin A: "Maar je wil ook dat ik meedoe!"
Ik: "Ja, maar dat is wat anders."
Meisje X loopt heel verontwaardigd weg.
Ik: "Oeps..."

Heh. Ik bedoelde dus eigenlijk te zeggen van, doodeng op zo'n podium, dat je dat durft. En tegen die vriendin; ze is mijn vriendin, ik moet haar pushen om gekke dingen te doen. Kwam er blijkbaar niet helemaal zo uit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ow, heb ik wel iets! Laatst zat ik met mijn vriendinnen in de bus en een chinees vrouwtje die in mijn dorp een chinees heeft had inkopen gedaan. Het rook naar Bami ensow en kroepoek, dus ik zeg so; het stinkt hier naar chinees. Dus zij echt zo kijken, maar ik bedoelde 'chinees eten' daarvan de geuren niet zijzelf!
Oud 19-01-2003, 20:47
MrsHankey
MrsHankey is offline
een heel vertrouwelyk blaat-verhaal op MSN tegen de verkeerde persoon vertellen.

Gaat ook nog toevallig over de persoon waar je net tegen aan loopt te lullen...
Reageren

Regels voor berichten