Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan word het wel EUR 20 / maand ![]() minimaal 10 personen moeten zich dan ook aanmelden ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed... dan zou ik als ik hun was toch echt ff een ftp-programmaatje onder de knie krijgen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zou ook wel voor EUR 2 pp / uur uitleg willen geven aan een groep geinteresseerden, om zo het ftp programmaatje even uit te leggen ![]() ![]()
||
Citaat:
als ik niet zo verdomde lui was had ik uitleg met screenies allang gemaakt... maar goed... liever lui dan moe... |
![]() |
||
Citaat:
heb het zelf vaak genoeg meegemaakt.. dan doe je bv zelfs een rood cirkeltje in dat plaatje op de knop bv die ze moeten aanklikken.. en dan krijg je: "ja ik zie dat cirkeltje nergens" ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() amen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Look of love site JingelBel | 1 | 06-02-2011 13:27 | |
Software & Hardware |
foto uploaden phmpruim | 2 | 08-05-2004 10:03 | |
Software & Hardware |
Upload-site?! juliettebinoche | 2 | 04-05-2003 16:18 | |
De Kantine |
in navolging op wat is je startpagina: post (een plaatje van) je favorieten WolterB | 38 | 10-02-2003 15:38 | |
Liefde & Relatie |
vraagje sokkebokke | 2 | 02-12-2002 17:10 |