Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind wel raar want jullie zijn nog heel erg verliefd duzz jullie denken dat jullie later gaan trouwen maar t kan wel gebeuren maybe ook niet dat heb ik welleens ik heb 4 maanden vriend in t begin dachtte ik dat t lang zou duren maybe we later gaan trouwen nu vind ik t fantasie want ik denk dat t niet meer lekker loopt tussen ons duzzz bij jullie kan misschien wel ik hoop t voor jullie...greetzzz
![]() |
![]() |
|
jah dit gevoel hebbik ook vaak gehad.. ik was uhm.. 4 maanden met een jongen en toen begonnen we over trouwen enzo, ik was er 100% zeker van dat ik met hem verder ging enzo.. maar jah na nog es 4 maanden was ut uit
![]()
|
Ach je moet gewoon lekker gaan fantaseren over wat jij leuk vind enzow, iets wat je voelt is altijd waar
![]() Het zou wel wat vreemdig zijn als je binnen nu en een half jaar ofzow echt gaat trouwen, maar er is nix mis meej om het er nu al over te hebbe enzo <-- soms doen wij dat ook wellus. ![]()
|
![]() |
Trouwen? Het liefst vandaag nog!
Mijn vriend en ik zijn al 2 jaar bij elkaar, hij is bijna 21 en ik ben over een paar maandjes 18! We hebben het super vaak over onze toekomst en dat we willen trouwen enzo! Hij zegt soms tegen me: kunnen we ons niet alvast verloven, het voelt allemaal zo goed? Meid, als het bij jou en je vriend allemaal heel goed aanvoelt, dan is het niet gek dat hij er nu al over begint! xxx |
![]() |
|
Ik vind het een beetje vroeg om al na twee maanden te denken dat je met iemand wilt trouwen. Dat is echt voor je hele leven.
Maar als je je zo voelt, dan vind ik dat wel heeeeeel erg gaaf voor je..Heel erg veel succes!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik weet zeker dat ik trouw met mijn huidige vriend
en relaties van jongeren van 15 kunnen wel serieus zijn. Pas op, ik zeg niet altijd maar ik ken echt wel tientallen voorbeelden van mensen van 17, 18 die al 2 jaar ofzo samen zijn met hun vriend
|
![]() |
we hebben het er weleens over gehad ik ben eigenlijk niet zo voor het huwelijk dat weet ie maar ik heb gezegt
ALS ik trouw dan is het met jou en met niemand anders. we zijn nou een half jaar samen, nog niet zo heel lang maar ik weet wat ik aan hem heb. en iedereen zegt het ook ook al maak je het nu uit jullie komen later toch wel bij elkaar jullie horen gewoon bij elkaar bla bla bla. en als je daar zelf ook in gelooft kan ik me voorstellen dat je denk: Later ZOU IK GRAAG met hem WILLEN trouwen. dus dat kan ik me wel voorstellen dat je dat denkt maja je bent nu nog in de begin fase. daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het niks voorstelt tussen jullie hoor! Als je dat over ca. een jaar nog zegt en hij ook dan zou pas waarde gaan hechten aan zijn "trouwgelofte". in het begin is alles nog zo pril enzo. En je weet maar nooit wat er nog kan gebeuren zeg ik altijd maar. Je kan denken dat wat ik schrijf nergens op slaat maar je vroeg om een mening en zo denk ik erover.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*ziet hem zo 1 2 3 niet* ![]() ![]() Maar na 2 maand vind ik te snel. Veels te snel... En ik hoef het niet te motiveren, want het is mijn mening ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Verwijderd | 178 | 31-03-2008 19:25 | |
Lifestyle |
Hoe wil je trouwen? Apomes | 93 | 07-06-2005 00:11 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen. Reden waarom wel of niet? Verwijderd | 108 | 08-08-2004 14:42 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Trouw CarladelaParra | 0 | 12-04-2003 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |