Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
marieken(l)jantjeuh!!!!(l) my brothers and sisters !!!ow now school sux big time !!BOOOORRRRINNNNNNNNNNNGGGGG!!!!!!!!!!
Ferrari's zijn rood, porsches zijn blauw, maar ik ben gelukkig in een mini same met siccard!!!!! ^ vorige week was het nog samen met nick ofzo ![]() ![]() best wel fun eiglijk ![]()
|
ik vind t gewoon zo dom dat het wel weer grappig is
maar ik ga mensen niet uit mijn lijst gooien alleen omdat ze een domme naam hebben ..::..[SoE^BaRtJuH55]..::..(K)(L)(K)I'M iN LuV ![]() ![]() ![]() ![]() (L) ![]() ![]() nee..niet zelf verzonnen ![]()
|
Verwijderd
|
(L) een kaars verliest niets van haar eigen vlam door een andere kaars te ontvlammen (L)
(L) <naam> (L) Liefde is een gevoel van een gevoel dat je voelt als je een gevoel hebt. Dat je nog nooit gevoelt hebt. (L) (K) (R)(K)(L)burner: love is like a rainbow bright and beautiful (L)(K)(R) R ![]() ![]() ![]() (L) luv ya better (L) I (L) Tim 4-ever and always! ![]() ![]() ![]() (*)Vrouwen zijn net orkanen! Als ze komen zijn ze nat en hevig. Als ze weg gaan nemen ze je huis en je auto mee!!(*) Ik gooi mensen er niet uit alleen om hun nickname... en mijn nickname is ook vrij lang... |
![]() |
|
Ehmzz wel als er zo staat van ik hou van je.. blabla.. of ook zo van.. ik vind je super leuk.. bla bla.. *eek*
als iemand dat over mij zou doen zou ik al helemaal een teiltje nodig hebben Maar gelukkig heb ik niet ech zo´n mensen in mijn lijst staan.
|
|