Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik blijf dan lekker op bed.. lekker tv kijken met de elektrische deken aan (behalve als ik koorts heb natuurlijk), als er niks op tv is hebben we vast nog wel een beetje behoorlijk film rondslingeren.. Computeren is ook me favoriet.. en jammer genoeg moet ik door die tweede fase troep wel huiswerk maken, maarre.. door al die hoofdpijn lukt dat toch niet.. dus.. Maar ik ben nooit zo ziek dat ik moet overgeven dus.. dat is dan wel mooi meegenomen... eerg interessant allemaal
![]() |
![]() |
|
![]() |
ej mensen!
tja ik snap het niet als ik echt ziek ben, lig ik op bed, kan mijn ogen amper open houden en kan zeer zeker geen tv kijken! Dan ben ik ook echt erg ziek, want anders probeer ik zo lang mogelijk door te lopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziek ... Cootje | 15 | 21-09-2004 17:16 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 | |
Psychologie |
zwakte? cha0s | 51 | 14-12-2002 18:55 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |