Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- klanten die je aankijken alsof je achterlijk bent als je per ongeluk een foutje maakt met wisselgeld tellen of voor de derde keer "wilt u een tasje eromheen" vraagt....
(ik bedoel, damnz, je zit daar de hele dag...foutje moet kunnen toch). owja, dan sla je iets aan, maar fout (dus per ongeluk 1 teveel ofzo) en dan verbeter je dat zelf weer. Maar dan zien ze dat geklooi, en gaan ze daarna bij je kassa heel achterdochtig de hele bon nakijken. En vaak komen ze dan nog van "hey, er klopt iets niet", terwijl ze weer kijken alsof je achterlijk bent, terwijl het dus gewoon wél klopt). - klanten die denken dat je nieuw bent omdat je een klein dingetje ff niet weet of verkeerd doet. hmm ik heb niet zoveel inspiratie... Wedden dat ik aanstaande zaterdag zo een hele lijst kan posten ![]() |
![]() |
||
ik erger me aan kermisklanten
![]() Citaat:
-klanten die mij vragen iets onder uit het schap te halen omdat hun nagels net gelakt zijn of omdat ze er niet bij kunnen -klanten die denken dat ze naar de wc mogen en dan boos worden als ik Nee zeg of die na sluitingstijd nog even snel iets extra's willen pakken -klanten die kotsen
|
Hmpf arrogante klanten...van die mensen die op je neerkijken terwijl jij ze toch service verleent...en ze daar slechts blij mee moeten zijn...
en mensen die zich plotseling tot een ander wenden als je ze niet bevalt, of doen alsof ze je niet zien staan... en het allerergste soort: sjacherijnige klanten die je nooit tevreden kunt stellen ![]()
|
-mensen die altijd iets aparts te eten willen hebben. Of de sla zonder dressing mag, of er vers fruit bij het ijs mag en dat soort dingen
-mensen die met een hele grote groep komen eten, en dan vervolgens vragen of ieder apart kan betalen ![]() -1 tafel die nog een paar uur blijft zitten, terwijl de rest al weg is -mensen die denken dat je alles laat vallen, en dus maar heel ver naar links gaan hangen, zodat jij je drankje kunt neerzetten -mensen die borden gaan opstapelen, omdat ze denken dat dat voor jou handiger is
||
Citaat:
![]()
|
Limburgse jeugd (aso's) en Limburgse ouderen (zijn verontwaardigd als je ze vraagt fatsoenlijk nl. te spreken en hun duits gebrabbel achterwege te laten).
Over het algemeen dus Limburgers...
|
Verwijderd
|
duitser
andere mensen die ik niet kan verstaan mensen die als de snackbar gesloten is nog een ijsje willen mensen waar je tegen zegt dat het softijs op is en dan een milkshake willen ![]() mensen die bij de kindermenu's een andere verrassing willen mensen die hun frietbakjes niet weggooien maar gewoon op het terras laten staan mensen die iets bestellen en dan later zeggen dat het helemaal niet klopt mensen die voor 5 euro aan lollies willen enz enz enz |
![]() |
||
Citaat:
maar die geven wel altijd veel fooi ![]() een keer een vent: meiske, gij meugt mijn portemonnee bijhouden, geef mij nog een pilske en pak zelf ook wat ![]() Maar der zijn natuurlijk ook van die mensen die vervelend worden als ze zat zijn, bij ons zitten er meestal nogal wat kampsjaken aan de bar en die beginnen me dan aan te spreken met vrouwke, dat vind ik minder. Die mensen hebben trouwens ook altijd ruzie. Mijn broer heeft een keer tussen 2 vrouwen moeten springen die elkaar met paraplu's aan het afslaan waren ![]()
||
Citaat:
en zelfs als mensen me niet eens groeten kan ik zoo boos worden. Of als ze me vragend aankijken als ze klaar zijn, ik zeg: bonnetje: Ja Natuurlijk! en dan zo'n blik.. Mensen die hun kar bij de kassa zetten en weglopen Mensen die zelf het 'volgende klant aub'weer in het richeltje zetten Mensen die hele verhalen gaan vertellen als je met de volgende klant bezig bent of het geld wilt aannemen. |
![]() |
|
![]() |
-als ik met een auto van mensen bezig ben en zij mij wel even uit gaan leggen hoe ik het moet doen.
- mensen die niet begrijpen dat je we om 13 uur ook weleens moeten lunchen -mensen die meteen geholpen worden terwijl er nog zeker 5 mensen voor hun zijn -zuinige mensen die hun auto wel willen laten repareren maar alles moet zo goedkoop mogenlijk bijvoorbeeld alleen nieuwe remblokjes erin zetten terwijl de remschrijven kompleet af zijn.
|
![]() |
Klanten die een 'halfje ongesneden' willen. En dan ook nog in een papieren zak, dat is het toppunt :@
Of klanten die al 10 minuten hebben nagedacht wat ze hebben willen (stel je ff een bakker voor) en dan alles in een keer opnoemen en vervolgens vermoeid kijken als je de helft opnieuw vraagt. Of klanten die 100 keer hun boodschappen veranderen. Of klanten die alles voo rhun beurt vragen. (mag ik een tasje? mag ik de zegels? mag ik het bonnetje?) Klanten die er niet tegen kunnen als iemand voor gaat. En dan vuil kijken ![]() Euhmz.... nou weet ik ff niks meer
|
![]() |
|
klanten die het te lang vinden duren als ik een boek moet opzoeken in de kast, en dan zeggen ja laatmaar ik ga wel ergens anders heen terwijl je t misschien bijna hebt.
mensen die zitte te zuchten dat het te lang duurt terwijl ze al zien dat we met ons drieen *wat al te veel is met 1 kassa* ons t naatje uitwerken omdat de rij is uitgegroeid tot een grote mensenmassa, en dan de krant op de toonbank smijten en hard weglopen. ![]() mensen die op mij lope te zeiken als de leverancier iets niet goed geleverd heeft.en maar door blijven gaan terwijl ze wel doorhebben dat er een zware rij staat terwijl ik er in mn eentje sta. en nog wel meer dingen die ook hierboven staan...maar t werk zelf is wel leuk hoor ![]()
|
Verwijderd
|
ik werk tussendoor al een jaar of 3 in een muziekhandel en ik heb een hekel aan deze mensen:
* Mensen die een piano zoeken, geld teveel hebben (gelet op kleding, ballentaal en auto) en gaan zeiken bij een bedrag van € 33.300 over € 300 !!!! (mierenneuken noemen we dat) * Mensen die iets zoeken, je alles laten uitleggen, uitpakken, laten zien enz enz en dan niks kopen of er nog even over nadenken!!! * Mensen die komen melden dat het ergens anders goedkoper is en dat het hier meer kost. Als je dan verteld dat ze hier service hebben, de piano kosteloos bezorgd wordt, nog twee keer gestemd e.d. staan ze met hun bek vol tanden. * Je geeft een vinger: Ik zal ervoor zorgen dat het bankje direct erbij zit in die speciale kleur, ga meteen met Italië bellen!! (een half jaar later hebben ze een k(*)Tdingetje nodig, wat het lang niet waard is in vergelijk dat eerste voorval en denken dat jij stad en land gaat afbellen voor iets van € 10 omdat ze het meteen willen hebben) * En het ergste zijn deze: Alles is geregeld, alle gegevens, kleur van de vleugel, kosten bijv: € 56.000. Hand erop bla bla bla, naar de kassa voor een aanbetaling, winkel is wat druk en dan nog aan de kassa proberen af te dingen. "O, ik dacht € 55.000, har har har. Dat was hem ongeveer ! ![]() |
![]() |
|
![]() |
-Chagarijnige mensen (oftewel: alles wat ik doe is verkeerd)
-Mensen die hun frustraties van een lange rij op de cassiere afreageren. -Mensen die geen hallo of helemaal niks zeggen. -Mensen die zeuren over de service en dat alles zo slecht geregeld is -Mensen die met heel veel kleingeld betalen -Mensen die als je nog met een andere klant bezig bent al zeggen dat ze een tasje willen, iets halve prijs is, willen pinnen, enz -Mensen die je op 10 meter afstand al ruikt en dan erg lang doen over geld zoeken -Mensen die hun mandje op de lopende band zetten. -Mensen die voordat ze hun spullen op de lopende band zetten eerst 5 minuten naar bonuspasjes gaan zoeken. Enz enz... wat heb ik toch een leuk baantje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Mensen die alles overhoop gooien als jij er letterlijk naast staat al bezig met opruimen.
- Mensen die mijn advies willen hebben over welke kleur ze moeten nemen..HALLO..Ik ben geen verkoopster!.. ![]() - Mensen die vragen of het nog achter ligt..Net of ik voor hun ga kijken ofzo..Het duurt 10 minuten (als je al geluk hebt en de lift geen spitsuur draait) om in het magazijn te komen en dan valt het nog maar te bezien of het gewenste artikel er wel is..Ja, doei.. ![]() - Mensen die zeuren: word je er nou niet gek van? - Jongens die langs lopen en net doen of ze geinteresseerd zijn in mijn afdeling, maar ondertussen... Etc. etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me verschrikkelijk aan PURE Amsterdam-zuid mensen. Ik woon er zelf trouwens ook, maar die echte doorgewinterde arrogante oude takkewijfen. Zeuren om alles en denken dat ze boven iedereen staan. Terwijl ze zelf vaak geen ene zak aan school gedaan hebben, maar rijk geworden zijn door man lief of papa lief.
Bah, die mensen kunnen wat mij betreft echt in de stront zakken (werk bij AH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hoogstens last van wat chagerijnige vrachtwagenchauffeurs. ![]()
|
- mensen die 1 minuut voor sluitingstijd nog uitgebreid boodschappen gaan doen
- mensen die heel achterdochtig bonnetjes gaan zitten checken - mensen die naderhand gaan mekken omdat iets te duur is - mensen die je gelijk als dom bestempelen als trugtellen ff niet lukt - mensen die tijden staan te treuzelen en de hele rij ophouden - mensen met kinderen die aan de pin gaan lopen klooien - mensen die met duitse marken willen betalen (halloooooooo) - klanten die boos worden als je iets niet weet - klanten die niet van karretje willen wisselen - klanten die geen antwoord trug geven als ik halloooo zeg - klanten met vieze ranzige nagels - klanten met haar uit hun oren groeien - doze ouwe omaatjes die je niet verstaan zodat je 10x alles moet schreeuwen - Kleinde kinderen die nadat alles is aangeslagen er ineens achter komen dat ze niet genoeg geld bij zich hebben - mannen die gaan flirten aan de kassa - klanten die heel grappig willen overkomen - klanten die vragen "are you Irish?" wat ik nie eens ben - klanten die vragen is zo'n piercing nou niet irritant voor je vriendje - klanten die zeggen ach t is nog maar een uurtje, terwijl je er nog 4 moet damn ik kan uren doorgaan
|
- Klanten die je 'maar' als een verkoper behandelen
- Klanten die gaan klagen dat ze in de rij moeten wachten voor advies - Klanten die het geld over de balie smijten ipv het te geven. Hetzelfde geld voor bestelbonnen etc. - Klanten die niets zeggen en je gewoon iets aanrijken - Klanten die tijdens het adviseren gebeld worden en vrolijk opnemen en een gesprek beginnen - Klanten die gaan zeuren om korting - Klanten die gaan zeiken of we een product niet 'even goedkoop als een ander' aan willen bieden - Klanten die boos worden op mij, omdat ze ZELF het bordje bij de ingang (1 van de 20) niet lezen dat je voor het omruilen van spullen NIET in de winkel moet zijn - Klanten die je asociaal en grof behandelen als hun spullen nog niet binnen zijn Nou dat was het wel voor vandaag
|||
Verwijderd
|
Mensen die gaan zeuren dat ze de prijs te duur vinden en daarom korting willen hebben... Je gaat bij de Albert Heijn toch ook op een pakwasmiddel niet afdingen?
![]() Mensen die de prijsjes van artikelen verwisselen en dan, als de kassa een andere prijs aangeeft nog hoog bij laag beweren dat het echt die goedkope prijs is. En dan nog heel verbaasd reageren ook als iemand verteld dat het het prijsje van een ander artikel is. Mensen die als ze denken dat een artikel 5 cent goedkoper is dan de kassa aangeeft terug de winkel in gaan (hele rij intussen achter de kassa) om iets met een prijsje te gaan halen om het te laten zien. En als ze hun zin niet krijgen bij de bedrijfsleider gaan zeuren om die 5 cent. Mensen die om 5 over 5, als de deur op slot zit, gaan trekken en duwen aan de deur ('hoe gaat dat verdomde ding toch open?!' lijken ze te denken), dan met een kwaad gezicht naar binnen kijken dan kwaad doorlopen. Citaat:
Citaat:
Bij de broodjesexpres is het standaard: 'mag ik een pistoletje met sla, ei (niet andersom, want dan krijg je eiersalade... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog wat leuke ergernissen: Mensen die na de bestelling door te hebben gegeven en het in de keuken bijna klaarstaat, toch nog even iets anders willen. Mensen die zeggen dat ze iets niet besteld hebben ( terwijl dit wel het geval is) om iets anders te kunnen krijgen. Mensen die niet reserveren en direct plaats nemen aan een tafel, waar nota bene een "gereserveerd"-bordje op staat. Mensen die je "Wijffie", "Juffie", "Hallo!" of "Hee!" noemen. Mensen die met een enorme groep nog om 21.25, dus 5 minuten voordat de keuken dichtgaat binnen komen en dan uitgebreid gaan tafelen en geen cent fooi geven. Mensen die denken dat ze gul zijn als je 20 eurocent in je handen duwen. Mensen die denken dat ze alles kunnen maken en hun drankjes aan de bar komen halen. Mensen die weigeren te betalen, omdat de pinautomaat het niet doet. Terwijl er op de buitendeur een enorm bord hangt ter attentie dat men niet met de pinpas kan betalen. Mensen die niet snappen dat, als ze om half 6 binnen komen om te eten, we verwachten dat ze rond 20.00 weer weg zijn, omdat er dan weer reserveringen komen en dus fijn uren met een kopje thee blijven zitten, terwijl de hele bar volzit met mensen die op een tafel aan het wachten zijn. Mensen die spullen uit het restaurant in een dronken bui gaan rondslepen of meenemen. Mensen die een fles wijn bestellen en deze vervolgens niet lekker vinden en een andere willen, maar de eerste niet willen betalen. Mensen die met een groep komen eten, en niet luisteren als je gerechten komt brengen, waardoor je daar uren over doet. Mensen die niet onthouden wat ze besteld hebben. Mensen die met hun rug naar je toe zitten en zich dat heel snel omdraaien, zodat je bijna je enorme dienblad met rode wijn over je witte bloesje keilt. Mensen die korting willen als er een foutje is gemaakt, wat nota bene keurig hersteld is en waarvoor de excuses aangeboden zijn door de desbetreffende persoon. Als een onhandig nieuw meisje in de bediening Irish Coffee over iemand heengooit, terwijl ik net uitgerekend de leiding heb, en ik de mensen aanbiedt de stomerijkosten te vergoeden, ze met een bonnetje terugkomen na een week, waarop staat dat er 3 mantelpakjes gestoomd zijn, terwijl die mevrouw alleen Irish Coffee over zich heen had gekregen en een spijkerbroek aan had! Mensen die op je neerkijken. Mensen die hun kinderen door het hele restaurant laten rennen, zodat jij de meest rare acties uit moet halen om de borden van de keuken naar die ene tafel voor in het restaurant moet krijgen. En als je er vriendelijk wat van zegt krijg je: Kijk dan uit, wijf! <-- Pardon mevrouw? U kunt uw kinderen laten zitten en anders wil ik u vriendelijk verzoeken dit restaurant zo spoedig mogelijk te verlaten. ![]() Mensen die hun borden opstapelen, zodat dit handiger dragen is. ![]() Zo: vanavond mag ik weer ![]()
||
Citaat:
En mensen die de prijs nog te hoog vinden terwijl er gewoon de helft al af is.. Mensen die broeken en truien gewoon op de tafels kwakken zonder hun best te doen alles netjes terug te leggen.. En 'domme' mensen: "verkopen jullie ook levis en replay?" terwijl je een DIESEL outlet bent.... En mensen zonder humor...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik erger me eigenlijk nergens aan tijdens het werken... Er zijn wel kleine vervelende dingen, mensen die hun portomonnee vergeten, stinkende mensen, zeurende mensen, domme mensen. Maar hier wordt mijn dag echt niet langer van, en de leuke studenten die ik aan de kassa krijg compenseren dit wel ![]() Ben overigens caisière bij de AH |
![]() |
|
Ik werk in een restaurant in een zaken-hotel.. en waar ik me dood aan erger zijn mensen die je vijf keer op en neer laten lopen omdat er telkens wel weer iets mis is met bijvoorbeeld de kreeftensoep waarvan ze blij mogen zijn dat we het uberhaupt serveren want dat doen weinig restaurants nog. Ben ooit een keer letterlijk 3 keer teruggestuurd omdat meneer de sla niet groen genoeg vond
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 10:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |