Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rest die erin staat, staat erin om erin te staan omdat ik ze ken van vakantie en nooit meer heb gesproken, ken van werk en nooit spreek, ken van mn studie en nooit spreek, en ga maar door. Van sommige mensen heb ik trouwens geen flauw idee wie ze zijn. Ze staan dan wel in een bepaalde groep ingedeeld, maar waarom weet ik van hen ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me leuk.. Heb je net een pikante MSN naam (like; I (L) *vul maar in*), zegt je oma; Hallo.. ![]() ![]() Ik heb 97 mensjes in mn lijst gloof ik.. Best wel wat mensjes die ik neit irl ken. :\ ![]() En ook best wel veel tegen wie ik eiglijk niet praat.. *moet dr lijst weer opruimen :\*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb dr 38 instaan, als ik iedereen er in had laten staan, die er ooit in heeft gestaan zou ik er ook wel 150 in hebben, beetje zinloos alleen als je er toch nooit mee chat, want dan doe je het volgens mij alleen om anderen te laten zien hoe zogenaamd populair je wel niet bent... Krijg je van die gesprekken:
A: eeej hoe is het met jou dan? B: jah, goed.. en met jou? A: ja, gaat ook wel ok. B: kee dan ... ... ... A: nou, ik ga maar weer eens B: ok.. mazzzzel A: laterrrrrrrrrz Das lekker nuttig ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb er 50, en 11 vrienden
Ik heb heel vaak op het limiet gezeten, maar nu delete ik mensen die ik niet of nauwelijks spreek en meisjes van 13 enz ![]()
|
Ik inderdaad veel (105 waarvan ik er zeker 10 irl niet ken, van sommige het adres dubbel heb en een hoop vage mensen)
maar daardoor trekken wij het Nederlandse gemiddelde omhoog. Verder is MSN cultureel gebonden, mischien hebben ze hier meer noodzaak ervoor. Nederland heeft ongeveer ook het hoogst aantal internetconnecties per persoon in de wereld, dus is er veel MSN. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook zie ik het nu er niet van in om te laten zien hoe zogenaamd populair ik wel neit ben, omdat je helemala niet populair hoeft te zijn als je veel mensen in je msn lijst hebt staan omdat je ook zomaar iedere eikel kan toevoegen. Beetje ongegrond dus jouw reactie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb er nu 26 op staan. Ik probeer het een beetje beperkt te houden. Van tijd tot tijd gooi ik alle mensen die ik niet ken (of stom vind of nooit mee chat) eraf. Zo houd ik het een beetje overzichtelijk. Veel gebruik van MSN Messenger maak ik de laatste tijd toch al niet.
|
het is dat icq een aantal pokkeversies heeft gehad.. maar icq lite is toch wel een bijzonder lekker programma! de reden dat iedereen msn gebruikt tegenwoordig is simpelweg omdat het standaard bij windows ME en hoger zit
![]() ![]() ikvind icq nog steeds een stuk beter.. voor m'n 'zakelijke contacten' gebruik ik ook alleen icq en geen msn...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|