Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat geel veranderen naar een iets minder felle kleur. Oke, alleen blauw met grijs is ook zo saai, maar zo fel als nu is ook weer niet nodig
![]() Duidelijk beleid op LS over fototopics.. wat een rotzooitje is dat. Een betaalde Onzin: 1 eurocent per bericht. Kassa! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou ervoor zorgen dat er nieuws op de hoofdpagina komt, artikelen worden geschreven, webpolls worden gemaakt en het forum (o.a. het gedeelte "reacties " bij de artikelen) netjes blijft. Uiteraard zal ik de layout, kleurgebruik, scripts en alle onderdelen die voor het uiterlijk zorgen, gemaakt en/of gewijzigdworden. En het controleren van de serverstatus natuurlijk. Ook de forum in de gaten houden en forum populair te maken door op zoekmachines te plurren etc. Leden die binnen 3 maanden niet aktief zijn op 't forum zo snel mogelijk verwijderd worden.
- Courage |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik beheerder was....zou ik m'n macht zeker wel misbruiken. Lijkt me dus niet zo'n goed idee om mij beheerder te maken....maar mocht er na volgende week niets meer van Simon vernomen worden....ik weet van niets. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Beleidszaken |
Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel Al Murphy | 57 | 31-12-2006 11:53 | |
Beleidszaken |
[Beleidszaken]Meer vrije discussie gewenst Verwijderd | 78 | 09-05-2005 11:26 |