Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 08:54
Verwijderd
Pa: *schreeuwt door huis* "Hey Marc, wat is er mis met de server, internet werkt niet"
Marc: *rent trap naar beneden, gaat achter laptop zitten, pingt nameservers, kijkt raar op*
Pa: "Wat heb je nou weer uitgespookt?"
Marc: "Nou euhm, je hebt het netwerkkabel niet aangesloten op je computer"
Pa: "Oh, hehe"

Maak je ook wel eens van die lompe dingen mee?

Mijn vader werkt al meer dan 15 jaar met computers (is zelf computerfreak), vandaar dat zoiets best enervend kan zijn :X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 09:06
Qamra
Qamra is offline
Ja genoeg..

Maar waar ik me nu aan erger ZIJN DIE KUT MAILTJES VAN DIE KUT HOTMAIL DIE ALLEMAAL BEGINNEN MET saija2078@ OMDAT DAT MIJN FUCKING HOTMAIL-ADRES IS EN NU PLAKKEN ZE ER ALLERLEI ONZIN ACHTER EN IK KAN ZE NIET BLOCKEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEN!!
Vbaija2078@nationalhomeloanlendersconnection.net
Hoe verzinnen ze het

Hmm misschien is censuur wel nodig in dit bericht...

En gister moest me pa even me brommer keren (ik had gewerkt en was kapot en kon amper van de bank komen van de rugpijn laat staan een 81 kilo zware brommer keren..) en hij wilde het sleuteltje eruit halen.. Hij trekken aan dat ding.. Kijkt mij wanhopig aan en zegt: "Hij wil niet.." Dus ik draai dat ding 2 mm en haal hem eruit.. "Ow.. hij was zeker te ver doorgedraaid.."

Ja hoor
Oud 22-11-2002, 09:27
Paulaah
Paulaah is offline
Meestal erger ik me hier thuis aan mijn broer.. Aarg die kan zo irritant zijn..
's morgens, aan het ontbijd, hij komt binnen: HOOOOOOOJ en gaat vervolgens mee zitten fluiten (niet een mooie fluit, een irritante niet op de maat passende, scherp kutgefluit)
Als hij zoiets doet kan ik hem wel voor zijn kop slaan..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:52
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik erger me aan een vriend van me die iedere vrije tijd gebruikt om te slapen en dus nooit komt opdagen op afspraken.

En op die doos die me tijdens het uitgaan altijd aan zit te staren met zo'n hooghartige kutblik zodat ik niets meer durf te doen

En ik erger me dood aan m'n ex die loopt te slijmen omdat het niet meer lukte bij een ander meisje *sukkel*
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:56
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Meestal erger ik me hier thuis aan mijn broer.. Aarg die kan zo irritant zijn..
's morgens, aan het ontbijd, hij komt binnen: HOOOOOOOJ en gaat vervolgens mee zitten fluiten (niet een mooie fluit, een irritante niet op de maat passende, scherp kutgefluit)
Als hij zoiets doet kan ik hem wel voor zijn kop slaan..
haha, dat heb ik precies hetzelfde maar dan met mn zus..
Is idd heel vervelend..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik erger me altijd dood aan kleine dingen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:25
Talon
Talon is offline
ik ben verkouden..
*erger erger*
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:52
Verwijderd
Ik erger me aan m'n broertje. En dat is een kleine ergenis ja, want hij is klein.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 16:04
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik erger me aan m'n broertje. En dat is een kleine ergenis ja, want hij is klein.
Haha,
leuk

Ik erger mij aan, aan weinig
niet voor een langere tijd
ik kan mijn computer wel eens een trap geven ofzo
maar echt langdurig
poe nee
ja
RECLAME!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 16:04
Gothic
Gothic is offline
aan een sjago meisje op school
Oud 22-11-2002, 16:14
Quiana
Quiana is offline
Aan kleine rotdingen die niet lukken :\
Oud 22-11-2002, 16:31
WolterB
WolterB is offline
vanmiddag bij de bus:

dr staan zon 25 bruggen te wachten en wanneer de bus eraan komt gana ze allemala tegen de deur aanstouwen zodat ie niet eens meer open kan. de busshauffeur wahten tot hijd e deur open kan dien, maar geen enkele brug die t begrijpt. na een paar minuten en nadat er 1-2 bruggen zijn gevallen kan eindeluijk de deur open en dan pas begint het feest, ze proberen allemaal als eerste die bus in te komen (waaorm? geen idee, omdat ze een zitplaats willen hebben? ik heb dit in ieder geval nooit begrepen).

ik ga dan zo'n beetje als laatste de bus in, samen met andere die gewoon op hun beurt hebben gewacht en ook wij kunnen gewoon zitten.

dan erger ik me echt dood aan dat ik in dezelfde plaats woon als hen
Oud 22-11-2002, 17:16
Doelloos
Doelloos is offline
aan meelopers en 'wannabe's' bij mij op school
Oud 22-11-2002, 18:14
REIE
REIE is offline
1 Aan mensen die je drie keer iets uit moet leggen en het dan nog verkeerd doen
2 mensen die zomaar mij dingen verwijten zonder erover nagedacht te hebben
3 Dozen die als je een geinige opmerking maakt offensief, blond, pretetieus, dom en vooringenomen tegen je uitvallen.
4Mensen die marginale bijverschijnselen van uitspattingen mijner gedrag overdrijven alsof ik altijd zo ben.
5Mensen die me proberen uit te lullen over dingen die marginale minderpositieve dinegn uit mijn gedrag die ze via-via gehoord hebben.
6Mensen die respect eisen maar het niet verdienen.
7Mensen die zich niet kunnen uiten en hun gedrag op anderen afreageren (slaan).
8Nette mensen die opvallend vulgair doen om te laten lijken dat ze niet zulke Übernette mensen zijn.
9Verwende kakkers die fantaseren over businessstudies, privéjets en dik loaded zijn.
10Wereldvreemde mensen die neuspeuteren als een kleuter met honger, en daarbij met de andere hand aan hun gat of kruis krabben. Daarbovenop bieden ze je ook nog een snoepje aan met een onschuldige blik.
11Mensen die zeggen dat je geen kleine geintjes moet uithalen omdat dat niet cool zou zou zijn...
12Mensen die oprecht dom willen blijven en wereldvreemd vinden als ik iets zeg over het Schengen-verdrag of iets lichtjes filosofisch. Dan ben ik toch juist begaan met de wereld?
13Mijzelf, al is het bovenstaande niet bij mij van toepassing.

REIE
Oud 22-11-2002, 18:15
Qamra
Qamra is offline
Owja.. Waar ik me ook aan irriteer is de pil.. Elke ochtend moet je dat ding slikken en het helpt geen fuck tegen welke menstruatie-pijn dan ook!

*voelt zich ziek*
Oud 22-11-2002, 18:44
Piccola
Piccola is offline
Mensen die nooit eens echt naar je luisteren... Moet je 10 keer hetzelfde vertellen/uitleggen ofzo...

Mensen die meteen over iemand oordelen terwijl ze het hele verhaal of die persoon niet eens echt kennen...

Mensen die er plezier aan beleven om mensen te kwetsen... 2 Meiden uit m'n klas
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ook wel eens ja. Maar mijn ouders weten er minder van dan ik, kunnen ze nix aan doen
Oud 22-11-2002, 19:51
tijnnl
tijnnl is offline
dat ik elke keer opnieuw aan me ouders moet uitleggen dat windows met windows werkt en dat die ook over elkaar heen kunnen en dat je ze dan trug vind onder in die balk, en ze snappen et al 3 jaar lang niet en dan maar zeggen jah ik snap et wel... en dan hoor je weer help ik ben me mailtje kwijt....

martijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:36
Kitten
ik erger me aan mn nek-pijn..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:33
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik heb een heel mooi verhaal:

Ik zat in Utrecht dus mijn vader belde me op mijn mobiel (dat is al knap ) Anna, de computer start niet op, kan je me helpen? Ik zeg: "misschien zit er nog een diskette in"
"Nee, daar heb ik al naar gekeken"
"pap, een diskette is klein plat en vierkant he"
" Anna, doe nou niet alsof ik dom ben!"
Ik moest lachen:
"pap, het is niet hetzelfde als een CD-rom hoor" gelach op de achtergrond.
*klik* tuuut tuuut tuuut

Kom ik thuis, papa boos, ik dacht toch niet dat hij er helemaal niks vanaf wist, nee nee sorry pap.. Wat denk je, zit de diskette er nog in..
Reageren

Regels voor berichten