Advertentie | |
|
![]() |
|
vanmiddag bij de bus:
dr staan zon 25 bruggen te wachten en wanneer de bus eraan komt gana ze allemala tegen de deur aanstouwen zodat ie niet eens meer open kan. de busshauffeur wahten tot hijd e deur open kan dien, maar geen enkele brug die t begrijpt. na een paar minuten en nadat er 1-2 bruggen zijn gevallen kan eindeluijk de deur open en dan pas begint het feest, ze proberen allemaal als eerste die bus in te komen (waaorm? geen idee, omdat ze een zitplaats willen hebben? ik heb dit in ieder geval nooit begrepen). ik ga dan zo'n beetje als laatste de bus in, samen met andere die gewoon op hun beurt hebben gewacht en ook wij kunnen gewoon zitten. dan erger ik me echt dood aan dat ik in dezelfde plaats woon als hen ![]() ![]()
|
1 Aan mensen die je drie keer iets uit moet leggen en het dan nog verkeerd doen
2 mensen die zomaar mij dingen verwijten zonder erover nagedacht te hebben 3 Dozen die als je een geinige opmerking maakt offensief, blond, pretetieus, dom en vooringenomen tegen je uitvallen. 4Mensen die marginale bijverschijnselen van uitspattingen mijner gedrag overdrijven alsof ik altijd zo ben. 5Mensen die me proberen uit te lullen over dingen die marginale minderpositieve dinegn uit mijn gedrag die ze via-via gehoord hebben. 6Mensen die respect eisen maar het niet verdienen. 7Mensen die zich niet kunnen uiten en hun gedrag op anderen afreageren (slaan). 8Nette mensen die opvallend vulgair doen om te laten lijken dat ze niet zulke Übernette mensen zijn. 9Verwende kakkers die fantaseren over businessstudies, privéjets en dik loaded zijn. 10Wereldvreemde mensen die neuspeuteren als een kleuter met honger, en daarbij met de andere hand aan hun gat of kruis krabben. Daarbovenop bieden ze je ook nog een snoepje aan met een onschuldige blik. 11Mensen die zeggen dat je geen kleine geintjes moet uithalen omdat dat niet cool zou zou zijn... 12Mensen die oprecht dom willen blijven en wereldvreemd vinden als ik iets zeg over het Schengen-verdrag of iets lichtjes filosofisch. Dan ben ik toch juist begaan met de wereld? 13Mijzelf, al is het bovenstaande niet bij mij van toepassing. REIE
|
Owja.. Waar ik me ook aan irriteer is de pil.. Elke ochtend moet je dat ding slikken en het helpt geen fuck tegen welke menstruatie-pijn dan ook!
*voelt zich ziek*
|
![]() |
Mensen die nooit eens echt naar je luisteren... Moet je 10 keer hetzelfde vertellen/uitleggen ofzo...
![]() Mensen die meteen over iemand oordelen terwijl ze het hele verhaal of die persoon niet eens echt kennen... ![]() Mensen die er plezier aan beleven om mensen te kwetsen... 2 Meiden uit m'n klas ![]() |
![]() |
|
![]() |
dat ik elke keer opnieuw aan me ouders moet uitleggen dat windows met windows werkt en dat die ook over elkaar heen kunnen en dat je ze dan trug vind onder in die balk, en ze snappen et al 3 jaar lang niet en dan maar zeggen jah ik snap et wel... en dan hoor je weer help ik ben me mailtje kwijt....
martijn |
![]() |
|
Ik heb een heel mooi verhaal:
Ik zat in Utrecht dus mijn vader belde me op mijn mobiel (dat is al knap ![]() "Nee, daar heb ik al naar gekeken" "pap, een diskette is klein plat en vierkant he" " ![]() Ik moest lachen: "pap, het is niet hetzelfde als een CD-rom hoor" gelach op de achtergrond. *klik* tuuut tuuut tuuut Kom ik thuis, papa boos, ik dacht toch niet dat hij er helemaal niks vanaf wist, nee nee sorry pap.. Wat denk je, zit de diskette er nog in..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Netflix Jon | 22 | 21-10-2013 22:05 | |
Psychologie |
Gevoel laten zien.... JJ13 | 51 | 16-01-2005 18:20 | |
Vrije tijd |