Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.iyhf.org/home_gb.html
Dat is de site van International Youth Hostel Foundation, zij hebben goedkope slaapplaatsen, eh, overal. Dus waar je ook heen gaat, ik zou in ieder geval even daar checken als je wilt overnachten.
|
Ik zou zeggen; zuid-oost Azië. Maar die mening is erg gekleurd bij mij, dus daar moet je misschien niet al teveel waarde aan hechten. Wel is een tourtje Thailand, Vietnam, Maleisië, Singapore, China zelfs, niet erg duur. En mooi. Maar nogmaals, ik ben niet de juiste persoon om je daar iets objectiefs over te vertellen
![]()
|
Helemaal mee eens
![]() Maar, naar China, bv. beginnende in Hong Kong, is het weer ietsje goedkoper en ter plekke valt het inderdaad ook hartstikke mee. Natuurlijk moet je niet alle sjieke tenten opzoeken dan, maar dat begrijp je zelf ook wel. Degelijk eten is in elk geval in vrijwel heel de regio goed(koop) te krijgen, en import DVD's e.d. voor de geeks ![]()
|
Verwijderd
|
Canada
![]() hoeft absoluut niet duur te zijn, hehe. Tickets kun je best goedkoop krijgen, (tenminste ik heb tickets gehad van 350 gulden.. en jullie zijn maar met zn tweeen dus dat moet lukken) tis alleen zo dat je dan wel geld zou moeten hebben om een auto te huren. Of een tour gaan... canada iz mooi ![]() En je kunt ook altijd nog richting india gaan ofzo. Het ligt echt helemaal aan jezelf.. als je goed zoekt kun je altijd goedkope tickets en onderdak vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|