Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
:ultracool:-spirit | #onzin | Nachtploeg | voetbal | Project Dolphin | nfs | Tetrinet | rouwt wederom om DJ FLEM
:ultracool:-spirit, weet ik niet meer precies, was een hele tijd terug op Onzin.. m'n avatar hoort daar ook bij. #onzin: http://chat.scholieren.com/onzin/ ![]() Nachtploeg: nachtploeg van Onzin voetbal: zie Sport Project Dolphin: http://project-dolphin.net nfs: tsja ![]() ![]() Tetrinet: http://chat.scholieren.com/tetrinet/ rouwt wederom om DJ FLEM: gebanned ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De mijne is afkomstig uit een plaatje dat ik ooit eens (via de mail??) heb gekregen.
Officieel is ie nog een stukje langer. Het stukje: When I first saw you I was affraid to meet you. Hoort er eigenlijk nog voor, maar dat past niet in het veld voor m'n sig dus heb ik dat er uit gelaten. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Eerste is liedje van Meindert Talma & The Negroes, en tevens MSN nick. Tweede is vriendin, derde is de tagline van Irréversible (NU te huur op video en DVD!
![]() Citaat:
|
Ik ben niet verliefd, maar wel een beetje in de war
dat lijkt me heel duidelijk. Ik ben niet verliefd maar wel een beetje in de war, ik reageer dus neit normaal op dingen, dat kan erop aanduiden dat ik verliefd ben, maar dat is niet zo aangezien ik in de war ben Enerzijds en anderzijds, voeren altijd strijd in mij dit wil zeggen dat ik heel erg veel twijfel over dingen die ik nog moet doen, aan het doen ben of dingen die ik gedaan heb, maar die ik achteraf liever anders gedaan had.
||
Citaat:
![]() even kijken of ik dat boekje nog kan vinden. Ja. Ik heb je liever dan brood, al zegt men ook dat het niet kan en al kan het ook niet. Ik heb je liever dan vrolijkheid of regen liever dan de stilte van drie uur in de rustig in- en uitademende nacht De meeuwen scheren overdag met hun vleugels langs de blonde warme lucht. De wilde bloemen staan te lachen in het warme bad van de zon. De zon danst zijn toc maar kleine rol met zoveel overgave dat het eel stil wordt, hier, in dit deel van het heelal. Ik heb je liever dan brood, al zegt men ook dat het niet kan en al kan het ook niet. Liever dan vrolijkheid of regen, liever nog dan ik heb je lief.
|
![]() |
Een uitspraak van Andre Linoge (demoon/ duivel) uit de "Storm of the Century" van Stephen King...
Kort gezegd..."kom de hel maar binnen" ![]()
|
MAYNARD! I rest my case - Zanger van Tool. Meer uitleg is niet nodig.
![]() Sinterklaas is ![]() ![]() Hebben jullie er zin in? [RKK!!] - Een zinnetje wat Rooyackers, Kamps en Kamps gebruikten in hun cabaretshow.
|
Ik probeerde uit te spreken "bij vlagen ben ik geniaal, maar helaas is het hier altijd windstil" maar er kwam iets anders uit... "Bij genialen ben ik vaag..." Het lukte neit echt dus, echt duidelijk een vage actie.
En dat eerste, dat vink gewoon n goede uitspraak...
|
|