Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
werken...blech. Ik ga donderdag alweer aan de slag. Afijn, 2 daagjes maar, dan is het weer weekend. En waarschijnlijk is er niemand aanwezig, de meesten nemen die daagjes vrij, lekker rustig dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voedingsmiddelentechnologie en loop stage bij URDV (Unilever Research and Devellopment Vlaardingen). In de voedingsmiddelenbranche, en voornamelijk de research is er vaak wel geld, en bij Unilever helemaal ![]() Vroeger gaf ik helemaal weinig uit, maar nou gaat er nog net iets meer in dan uit. |
![]() |
||
Citaat:
tja das hetzelfde voor mij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moet toegeven dat ze met mbo-hbo-universitait bij Unilver ook best veel onderscheid maken, namelijk iets van 150 oof 200 euro-375-500. Vroeger waren de verschillen nog groter heb ik van horen en zeggen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk vrij logisch |
![]() |
||
Citaat:
jah logisch ook wel ![]() volgens mij zitten we te chatten? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je kan inderdaad zeggen dat ik blij ben dat ik havo met gemak kan doen. Uiteindelijk gaat het erom of je er gelukkig mee bent ![]() chatten? Ach, die forumbazen die liggen toch nog allemaal te pitten of ze zijn aan het werk ![]() |
![]() |
|
Had ik ook bij mijn stage, geen bijbaantje... € 270 per maand... dan krijg ik ook nog per week zakgeld erbij dan zit ik laten we zeggen op € 300 per maand. Ik geef toch maar € 30 t/m € 40 uit ongeveer per week, alleen maar aan uitgaan. Heel soms mot ik dan een opwaardeerkaart of een computerspel kopen (CD ook wel maar meestal brand ik die zelf) van € 20 of € 30. Dus zeg dat ik ongeveer € 180 per maand kwijt ben. Hou ik € 120 over dus en ik verdien best veel en ik geef nie veel uit en das een groot voordeel.
![]() ![]() Maar goed tis stil vanmiddag jah... al ben ik ff offline op MSN, komt omdat ik aant downen ben op KaZaA en kheb een gevoel dat als MSN erbij aan staat dat dat downen ook nog langzaam gaat ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom Nederland een strontland is. Allocht00n | 12 | 28-03-2010 01:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst. Choking Duck | 15 | 31-12-2004 13:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de ideale wereldbevolking? Not for Sale | 35 | 13-04-2002 19:29 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nut & Het Gevaar van Planten Hannibal | 8 | 30-01-2002 14:29 |