Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 10:32
Verwijderd
Ben blij dat ik stage loop, dan hoef ik mijn vakantie niet te vullen met een bijbaantje maar ken ik me lekker lamlendig vervelen op het forum
jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2002, 10:40
Shock
Shock is offline
verdien je dan zoveel met je stage, of maak je zo weinig op?
Oud 28-12-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
verdien je dan zoveel met je stage, of maak je zo weinig op?
375 euro per maand, daar kan ik goed van rondkomen...

...en anders heb ik nog een aardige reserve ergens opgebouwd die ik zo kan aanspreken
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:48
Shock
Shock is offline
Citaat:
Ik schreef:
375 euro per maand, daar kan ik goed van rondkomen...

...en anders heb ik nog een aardige reserve ergens opgebouwd die ik zo kan aanspreken
fuckin' hell... ik krijg zo'n beetje de helft
k kom er ook aardig mee rond hoor, daar niet van
kgeef zelf ook niet zoveel uit
Oud 28-12-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Wat denk je van mensen die uit zijn geweest en nu nog liggen te pitten?

Ik zou eigenlijk nu aan het werk moeten zijn, maar ben nog ziek.
mja...kan ook.
werken...blech. Ik ga donderdag alweer aan de slag. Afijn, 2 daagjes maar, dan is het weer weekend. En waarschijnlijk is er niemand aanwezig, de meesten nemen die daagjes vrij, lekker rustig dus
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
fuckin' hell... ik krijg zo'n beetje de helft
k kom er ook aardig mee rond hoor, daar niet van
kgeef zelf ook niet zoveel uit
Wat studeer jij? En waar loop je stage?
Ik voedingsmiddelentechnologie en loop stage bij URDV (Unilever Research and Devellopment Vlaardingen). In de voedingsmiddelenbranche, en voornamelijk de research is er vaak wel geld, en bij Unilever helemaal

Vroeger gaf ik helemaal weinig uit, maar nou gaat er nog net iets meer in dan uit.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:56
Shock
Shock is offline
Citaat:
Ik schreef:
Wat studeer jij? En waar loop je stage?
Ik voedingsmiddelentechnologie en loop stage bij URDV (Unilever Research and Devellopment Vlaardingen). In de voedingsmiddelenbranche, en voornamelijk de research is er vaak wel geld, en bij Unilever helemaal

Vroeger gaf ik helemaal weinig uit, maar nou gaat er nog net iets meer in dan uit.
mja ik ben ook maar een mbo-er (elektrotechniek), loop stage bij Lesec (beveiligings- en telecominstallaties) in de buitendienst.

tja das hetzelfde voor mij
Oud 28-12-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
mja ik ben ook maar een mbo-er (elektrotechniek), loop stage bij Lesec (beveiligings- en telecominstallaties) in de buitendienst.

tja das hetzelfde voor mij
niet de degeneraliserend over jezelf

Maar ik moet toegeven dat ze met mbo-hbo-universitait bij Unilver ook best veel onderscheid maken, namelijk iets van 150 oof 200 euro-375-500. Vroeger waren de verschillen nog groter heb ik van horen en zeggen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk vrij logisch
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:06
Shock
Shock is offline
Citaat:
Ik schreef:
niet de degeneraliserend over jezelf

Maar ik moet toegeven dat ze met mbo-hbo-universitait bij Unilver ook best veel onderscheid maken, namelijk iets van 150 oof 200 euro-375-500. Vroeger waren de verschillen nog groter heb ik van horen en zeggen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk vrij logisch
mja zeg nou zelf, wat stelt mbo tegenwoordig nog voor? k hoop dat ik het trek om de hts er ook nog achteraan te doen...

jah logisch ook wel

volgens mij zitten we te chatten?
Oud 28-12-2002, 11:11
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

Zal ik dan ontopic gaan?

Nee, ik werk niet, ik lig nog zeer onhandig in mn bed.
(en ja, ik sta zo wel op)
Oud 28-12-2002, 11:12
Kamilla
Kamilla is offline
Ik heb vakantie das helemaal mooi natuurlijk en heb geen bijbaantje
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef:
mja zeg nou zelf, wat stelt mbo tegenwoordig nog voor? k hoop dat ik het trek om de hts er ook nog achteraan te doen...

jah logisch ook wel

mbo is altijd nog hoger dan vmbo

Maar je kan inderdaad zeggen dat ik blij ben dat ik havo met gemak kan doen.
Uiteindelijk gaat het erom of je er gelukkig mee bent

chatten? Ach, die forumbazen die liggen toch nog allemaal te pitten of ze zijn aan het werk
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik werd om 10 uur wakker, ben naar beneden gegaan om te drinken en ben toen in mijn nieuwe badjas achter de computer gedoken

En het is nog vroeg, denk dat mensen genieten van hun vakantie en lekker uitslapen.
Oud 28-12-2002, 11:41
Verwijderd
Ik sliep.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:00
Verwijderd
Ja, dus niet..
Lekker uitgeslapen tot half 1 haha..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:48
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik sliep.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had ik ook bij mijn stage, geen bijbaantje... € 270 per maand... dan krijg ik ook nog per week zakgeld erbij dan zit ik laten we zeggen op € 300 per maand. Ik geef toch maar € 30 t/m € 40 uit ongeveer per week, alleen maar aan uitgaan. Heel soms mot ik dan een opwaardeerkaart of een computerspel kopen (CD ook wel maar meestal brand ik die zelf) van € 20 of € 30. Dus zeg dat ik ongeveer € 180 per maand kwijt ben. Hou ik € 120 over dus en ik verdien best veel en ik geef nie veel uit en das een groot voordeel. Maja nu zit mijn stage erop, ga ik eens kijken voor een bijbaantje weer in januari.

Maar goed tis stil vanmiddag jah... al ben ik ff offline op MSN, komt omdat ik aant downen ben op KaZaA en kheb een gevoel dat als MSN erbij aan staat dat dat downen ook nog langzaam gaat ... ...dus daarom... maarrrrrrrr dadelijk kom ik ff online, maar of er veel luitjes online zijn dat betwijfel ik
Oud 28-12-2002, 21:31
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik sliep.
Oud 28-12-2002, 22:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als ik dat werk niet had, had ik me misschien wel doodverveeld. Ik was aan het werk ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten