Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 19:53
Snufje
Snufje is offline
... ik behoorlijk bangerig ben, niet alleen thuis durf te zijn en gewoon trillerig wordt als ik richting huis kom nadat er zondag in is gebroken?

(Terwijl ik normaal dagelijks alleen thuis ben, iig overdag, vaak ook 's avonds...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 20:02
Verwijderd
Neuh, ik vind het vaak ook eng alleen thuis, hoor ik gare geluiden ga ik me allemaal dingen inbeelden enzo. Maar verder zal hier waarschijnlijk niet een stevige discussie uit losbarsten denk ik...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:16
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja, wij hebben dat ook eens gehad, maar ik zweer je, achter onze deur staat een baseball knuppel en ik moet toegeven dat ik me wel iets veiliger voel.
Oud 17-12-2002, 20:19
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Denk 't wel, maar zal geen 2e keer voorkomen. Je hebt nu weer net zoveel kans als ieder ander huis, misschien wel minder.
Dat vraag ik me dus af..
kijk, ze hebben cd-installatie + veel sieraden meegenomen (+ boxen ), maar de tv staat er nog.. Geen plek in auto???? Te zwaar???..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toen ik er bij mij ingebroken werd, vond ik het ook eng bij de gedachte: "Er zijn vreemde mensen hier binnen in mijn eigen huis geweest en die hebben de computer en nog meer dingen gesrolen!" ja dat hebbie wel in het begin ja... dus ik vind het niet raar.
Oud 17-12-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef:
Dat vraag ik me dus af..
kijk, ze hebben cd-installatie + veel sieraden meegenomen (+ boxen ), maar de tv staat er nog.. Geen plek in auto???? Te zwaar???..
Te opvallend?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:23
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
perseus schreef:
Te opvallend?
sja, maar inbrekers zijn wel zo brutaal.. We wonen (niet om op te scheppen ofzo) in een groot vrijstaand huis, toch wel aan een vrij drukke weg.. Dan ga je toch niet op zondag om 6 uur inbreken ('s avonds) en de auto aan de weg zitten zodat je nog een stuk door de modder moet banjeren?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:26
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Wij hebben toch wel de grappigste inbraak ooit meegemaakt. We kwamen thuis van vakantie en zagen dus het ruit aan diggelen liggen. Wij dus meteen het ergste vrezen.
Komen we in het huis zien we alleen over al pakken frisdrank, bier flesjes en peuken liggen. Open koelkast en meer van dat soort ongein. Voor de rest stond alles er nog, tv, video, cd speler, boxen, alles, zelfs het wisselgeld op het kastje in de gang lag er nog... Boven ook alles nog aanwezig.

Dus wij waren heel blij en moesten eigenlijk wel lachen.

Iemand anders zoiets meegemaakt???
Oud 17-12-2002, 22:48
Boogie
Boogie is offline
Dat lijkt me niet meer dan logisch, maar er kan niet zo veel gebeuren als er iemand inbreekt, die slaan toch op de vlucht als je het licht aandoet.
Oud 18-12-2002, 13:36
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Dat lijkt me niet meer dan logisch, maar er kan niet zo veel gebeuren als er iemand inbreekt, die slaan toch op de vlucht als je het licht aandoet.
Weet je niet, als ik zebetrap ofoz zeg maar, misschien zijn ze wel tot weet ik veel in staat..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:04
Kitten
Citaat:
Snufje schreef:
Dat vraag ik me dus af..
oud model?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:48
Quiana
Quiana is offline
Als er net is ingebroken vind ik dat heel logisch hoor..
Zou ik zelf ook wel hebben denk ik..
Oud 18-12-2002, 19:38
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Kitten schreef:
oud model?
De tv is juist het nieuwste van alles!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 22:35
p-chez
p-chez is offline
Is niet raar, is een veel voorkomend iets nadat er bij mensen is ingebroken, dat mensen zich niet meer veilig voelen in hun eigen huis.
Oud 18-12-2002, 22:54
Kleine A*
Kleine A* is offline
mwa, ik heb er ook n beetje last van..
maar als ik zeker weet dat de hekken op slot zitten en de deuren ook voel ik me veiliger
Oud 19-12-2002, 13:39
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
mwa, ik heb er ook n beetje last van..
maar als ik zeker weet dat de hekken op slot zitten en de deuren ook voel ik me veiliger
Maar over 't hek kunnen ze heen klimmen hoor Hebben ze bij ons ook gedaan, dus ze moesten zo'n 40 meter nara de weg toe lopen met al die zooi die ze gejat hebben
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:00
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
mjah, begrijp het wel
Oud 20-12-2002, 16:09
BBEM
BBEM is offline
bij ons hebben ze het ookweleens geprobeerd maar ze kregen de deur niet in dus we hadden wel mazzel gehad maar het blijf wel even door je hoofd spoken
Oud 20-12-2002, 16:25
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
begrijp het wel
maar herrinneren al die extra dingen die je doet (honkbalknuppel, extra sloten) er je niet nog es aan dat je misschien niet veilig bent
Oud 20-12-2002, 16:35
Verwijderd
inbrekers doen je niks.

waarom niet?

omdat ze zich beschermd voelen door die nutteloze wetgeving in ons land, je MAG hem niet eens aanraken, als je dat al doet ben jij in diepe problemen ¬_¬'

alhoewel ik zeker weet van mezelf dat ik daar op dat moment schijt aan zou hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten