Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik er bij mij ingebroken werd, vond ik het ook eng bij de gedachte: "Er zijn vreemde mensen hier binnen in mijn eigen huis geweest en die hebben de computer en nog meer dingen gesrolen!" ja dat hebbie wel in het begin ja... dus ik vind het niet raar.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wij hebben toch wel de grappigste inbraak ooit meegemaakt. We kwamen thuis van vakantie en zagen dus het ruit aan diggelen liggen. Wij dus meteen het ergste vrezen.
Komen we in het huis zien we alleen over al pakken frisdrank, bier flesjes en peuken liggen. Open koelkast en meer van dat soort ongein. Voor de rest stond alles er nog, tv, video, cd speler, boxen, alles, zelfs het wisselgeld op het kastje in de gang lag er nog... Boven ook alles nog aanwezig. Dus wij waren heel blij en moesten eigenlijk wel lachen. ![]() Iemand anders zoiets meegemaakt???
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
inbrekers doen je niks.
waarom niet? omdat ze zich beschermd voelen door die nutteloze wetgeving in ons land, je MAG hem niet eens aanraken, als je dat al doet ben jij in diepe problemen ¬_¬' alhoewel ik zeker weet van mezelf dat ik daar op dat moment schijt aan zou hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
CDA wil aso's in containerwoningen Gatara | 65 | 26-04-2005 20:36 | |
Groepsverkrachtingen :s Gatara | 324 | 27-12-2004 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 |