Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen m'n verlies. Ligt er ook aan tegen wie ik speel. Kaarten kan ik wel tegen, maar iets als monopoly en iemand komt voor de derde keer op vrij parkeren ofzo... dan wordt ik kwaad, bedenk ik een reden om ermee te kappen enzo ![]() Karten of tennissen is ook erg... omdat dan m'n eer op het spel staat.
|
ben wel heel fanatiek, soms té
![]() als ik gewoon beter ben en toch verlies kan ik er neit echt goed tegen, als die ander gewoon beter is weet ik dat het een gelopen zaak is
|
Bij mij ligt het eraan of het terecht is... als ik ergens niet goed in ben en ik verlies, tja logisch, maar als ik weet dat ik iets veel beter kan maak ik mezelf altijd pissig om het feit dat ik niet genoeg m'n best gedaan heb.
Valsspelen vind ik altijd fout, of ik er nu door win of niet
|
tja... zit nu in een voetbalteam waarvan de tactiek verliezen is... maar ik ben zelf gewoon goed en heb gewoon mijn momenten, maar ja dat is van het spel afhankelijk... voor de rest verlies ik gewoon niet
![]() ![]()
|
![]() |
Ik trek me er helemaal nix van aan als ik verlies, komt meestal ook door mezelf of gewoon ongeluk.
Ik vind t wel kut als iemand evt samen met ander mij probeert te laten verliezen, maja dan doe ik ook niet meer mee ![]() Ik speel haast nooit meer vals, aangezien ik heb gemerkt dat t bij mij niet veel uitmaakt, oftewel ik ben niet goed in valsspelen. |
![]() |
|
Ik maak ook vaak foutjes met spellen, bijvoorbeeld gister bij Lord Of The Rings Risk, maar goed met Risk verlies ik altijd omdat ik vaak niet veel geluk heb in gooien maar ook vaak door foutjes, eventjes zit ik dan in een dippie, maar al snel denk ik: ach ja, ook al verlies ik, het is maar een spel. Ik kan de laatste 6, 7 jaar er goed tegen. Toen ik klein was niet
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
De Kantine |
Welbesaaid #1705 Martiño | 500 | 27-08-2012 21:30 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
안녕 (hi) liquidRain | 1 | 24-06-2010 13:24 | |