Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee ik ben er nu wel aangewend. Jammer alleen dat alles zoveel duurder is geworden.
*Marlies is net weer naar de kapper geweest en had te weinig geld bij zich* van 27 gulden naar €25 euro ![]() Ik had €20 bij me en dat vond ik al veel ![]()
|||
Citaat:
ik merk er niks van, ja je kan buitenlandse euros sparen joy Citaat:
Daar moet je ook mee uitkijken Geef mij de gulden maar weer. Hoe kleiner de waarde hoe preciezer je kan rekenen naar mijn idee. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
de €uro is wel hangid, alleen dat de winkeliers er gebruik van hebben gemaakt om de prijzen lekker te laten stijgen.
Vooral is het met de vakanties handig ![]() alleen moet ik dan niet naar hongarije en engeland gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom doen ze eigenlijk niet mee? Toen ik naar engeland ging heb ik gehoord dat al die engelsen heel vaak ff een dagje naar frankrijk gaan, wijn kopen. Dan is het toch veel handiger om met dezelfde munt te betalen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah. Ik hou niet van de euro. Het is op zich handiger als je naar het buitenland gaat enzo, maar dat gefrunnik met buitenlands geld was juist zo leuk. Bovendien schrikt het idee van een Europese eenheid me af, ik vind het juist leuk om een Nederlander te zijn met eigen dingen, niet een Europees geheel. Straks gaan we ook nog allemaal Engels praten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als de Britten 'to Europe' gaan, dan bedoelen ze het vasteland van Europa. Ze vinden niet dat ze bij Europa horen. In other words: British attitude. ![]() ontopic: Nee, ik wil de euro niet terug. Tis behoorlijk loos om de tijd terug te gaan draaien. Dat slaat helemaal nergens op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Unie en uitbreiding: hoe verder? hhendrikxx | 53 | 04-02-2009 10:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: De talentenjacht Girly12 | 28 | 16-03-2006 12:19 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |