Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 13:20
marlies
marlies is offline
Ik wil van de zomer in Frankrijk gaan werken, omdat ik Frans studeer en ik mijn Frans graag wil verbeteren en ik graag wat zelfstandiger wil worden. Nu heb ik al lopen zoeken op internet maar ik niet zoveel vinden.
Het enige wat ik vond was Double AA, maar volgens mij ben ik niet geschikt daarvoor. Dat is 2 maanden achterelkaar en ik ben niet zo goed in leiding geven.
Ik vroeg me af hoe jullie het aangepakt hebben en of jullie nog tips hebben.
Oud 31-12-2002, 00:04
*** is offline
voor afgelopen zomer ook op zoek geweest
op een camping zijn genoeg baantjes te vinden, en ik geloof in de restauratie ook wel en miss is eventueel op een cruiseschip ook wat? En anders kun je bv zelf toch ook contact op nemen met hotels?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:50
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:05
Verwijderd
Het is vaak wel voor een paar maanden, zeker op campings. Volgens mij zijn er in Nederland wel van die organisaties die bemiddelen bij werken in het buitenland, misschien daar een kere bij informeren? Of bij je studie? En je eerst bedenken wat je eigenlijk wilt, is denk ik ook wel handig. Campings zijn er bijna altijd wel te vinden, zeker in Frankrijk. Horeca misschien ook wel.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:22
Quiana
Quiana is offline
Neuh.
Oud 31-12-2002, 13:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee ik niet.
Oud 31-12-2002, 16:05
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
je ziet regelmatig advertenties van Eurocamp (www.eurocamp.nl ??), dan kan je een tijdje in het buiteland werken
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:47
the tourist
the tourist is offline
Ben ik wel van plan, maar ik heb het dus nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:44
Verwijderd
ik ben afgelopen zomer naar frankrijk geweest om op een camping te werken. De bedoeling was dat dit 2 maanden zou duren maar doordat ik het dorpje waar ik verbleef echt té saai vond en er té weinig jeugd was kreeg ik nogal 'n beetje heimwee en was ik na 3 weken al weer thuis.
Maar ik zat op een camping van Les Castels , die zijn erg netjes maar ook vooral voor gezinnen zonder (jonge) kinderen want ze zijn soms nogal saai.

Maar 'n nichtje van mij heeft ook in frankrijk op 'n camping gewerkt, via Vacansoleil geloof ik.

Succes .
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:51
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Nog nooit.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:21
Verwijderd
je kan ook in de wijngaarden gaan werken
kijk eens op www.apcon.nl en www.vinternet.nl
ik heb het zelf nog nooit gedaan.

stukje in een (oude) pauze

jaarlijks trekken jongeren naar Frankrijk, Italie en andere wijnproducerende landen om de lokale boeren te helpen met de traditionele druivenpluk. De opbrengsten kunnen soms oplopen to €36 per dag en je zit er al voor € 55 wanneer je je inschrijft via Vinternet.nl Jan Koster trekt jaarlijk naar wijnstreken om de druivenpluk mee te maken. "als je niet vies bent van werken, is het ideaal. Er wordt heel veel gezongen en gelachten op de wijnvelden. Je komt met allerlei culturen in contact in een prachtige omgeving'Het is echter niet bij alle boeren rozengeur en maneschijn. Boek dan ook via een Nederlands bureau, zoals Apcon.nl of Vinternet.nl. Zij leveren betrouwbare adressen en kunnen je meer vertellen over de druivenpluk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten