Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gewoon ergens zitten en weten dat die ene waarvan je houdt naar je zit te staren ...
Op een fuif je eigen zat zuipen en met de kop van iedereen lachen Als ik ooit nog een keertje geen buis zal hebben op mijn rapport
|
Verwijderd
|
Als ik m'n vriend zie en/of hoor, als m'n katten bij me komen liggen ed...de geur als je 's ochtends om zeven uur je tent uit komt (en dan met name in Scandinavië)...lente geur...de kleur van blaadjes die net uit de knop zijn...als het koud is warme chocomel...het eten van een slagroomsoesje ofzo...en zo nog tig dingen.
|
![]() |
|
houden van kan ik het niet noemen, maar ik zag een paar dagen geleden is heel moois.
het was aan het dooien en er was een laagje water over het ijs geraakt. (het leek dus net of het geheel ondooit was) maar toen stond er een reiger op één been op de sloot en het leek dus net dat hij zweefde/ op het water stond. Zo stil en zo magisch zag het er uit!!
|
's Avonds als het helder is uit het raam staren of naar buiten gaan en dan op een zo donker mogelijke plek gaan staan om zo goed mogelijk alle sterren aan de hemel te bekijken. Dan kan ik (mits het niet té koud is zo een half uur tot een uur blijven staan......
Als ik leuke / positieve reacties krijg op dingen die ik heb gedaan terwijl ik helmaal niets speciaals eraan heb gedaan. Geeft een fijn gevoel.
|
Vakantie, 9.30 's ochtends en uit mezelf wakker (is bij mij knap rond die tijd
![]() Naar buiten kijken, zien dat de zon schijnt en het +/- 25 graden is. Rustig naar het dorp gaan, wat boodschappen doen, thuis komen en dan er achter komen dat het pas 11.30 is en ik nog een hele (zomerse) dag te gaan heb. Van dat soort dagen kan ik echt helemaal happy worden ![]() ![]()
|
Op een mooie zomeravond/nacht op het dak klimmen en op mijn rug naar de sterren kijken.
Op de weg naar vakantie 's avonds in de auto rijden en op mooie radiomuziek oude mooi verlichte dorpjes langsrijden. 's morgens wakker worden en opeens herinneren dat het vakantie is ![]() Door de stad lopen en heel veel verschillende mensen, met verschillende lifestylen en culturen zien. Dat heeft iets moois. L.f.d. d'Amelie is inderdaad een geweldige film
|
![]() |
|
als je aan 1 woord genoeg hebt
leuke anekdotes weer naar boven halen lente, eindeloos in het gras liggen en aan zo min mogelijk dingen denken opkomende en ondergaande zon ongestoord muziek luisteren melige/nergens-over-gaande gesprekken leuke verrassingen onverwachte cadeautjes ![]() euhm.. zo veel dingen dus.. |
![]() |
|
De kleine dingetjes...
De blik in iemands ogen bij een bep. opmerking De simpelheid van een gesprek wat toch veelzeggend is De ijzel op een takje smorgens vroeg De geur die buiten hangt na een regenbui De manier waarop de zon soms op mijn haren schijnt Als je in de zomer op je rug op het gras gaat liggen en naar de lucht kijkt, de wolken die je dan ziet of juist alleen de blauwe lucht. Daar hou ik van.
|
alle mensen waar je van houdt om je heen hebben
de geur van tenten en gras en ochtend op kamp van kamp terugkomen in de trein, en iedereen die ligt te slapen, je beste vriendin (helemaal doodmoe) in je armen... als je vriendin heeft beloofd om om 8 uur te komen, precies op dat uur de bel horen gaan beneden mooi topic dit ![]()
|
Op de uitkijktoren bij de veluwen de zon zien ondergaan onder het genot van een jointje. En daarna langzaam de mist over het bos zien trekken en nog later de sterren bekijken en id. orion herkennen.
'k hou zowiezo van sterren. Kijk 's avonds vaak net zo lang uit mijn raam tot ik er zat van ben.
|
Verwijderd
|
slager stegeman. Daar houd ik van.
serieus: ik hou van meebleren met een goede cd, ik hou van onderuitgezakt op de bank liggen met een boek, ik hou van koffie leuter gesprekken op maandagavond over van alles en nog wat, Ik geniet van een goede maaltijd ik hou ervan als iemand met passie over iets verteld ik hou van magisch realisme/ surrealisme Ik geniet van een mooie neus en mooie ogen Ik hou van bloemen *behalve rozen* ik hou van 's ochtends wakker worden met een liedje in m'n hoofd ik hou van de wind zo nu wel weer genoeg gezwijmeld. ![]() |
![]() |
|
![]() |
jaah..van die momenten waarop je zo'n onwijs gelukkig gevoel hebt..
*in de vakantie tot vroeg in de morgen langs de rohne zitten bij avignon, met volop mooi uitzicht over de stad, met een gezellig groepje mensen, een lekker wijntje en een goed muziekje...wow...krijg weer kippenvel als ik eraan denk *een gesprek voeren wat echt helemaal nergens over gaat, vooral na wat alcohol gaat dit altijd erg goed, en dan volop de slappe lach krijgen *'s morgens vroeg in de bus neerploffen en dan lekker een cd van acda&de munnik opzetten, lekker naar buiten staren *flirten tijdens het uitgaan enz....leuke momenten zijn dat altijd he!! |
![]() |
|
- dat het net voelt alsof je in slowmotion loopt langs het kanaal.. niemand om je heen, lucht is helder, de wind speelt met je haren..
![]() ![]() - na een concert moe en gaar in de trein zitten, na praten over de geweldige avond en het concert zelfs ![]() - op de grond liggen.. helemaal languit, armen helemaal uitgestrekt en even nadenken. - wegdromen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wandelstokken, goed liedje net als je de radio aanzet, blaadjes die langs je van de bomen vallen, iemand de weg wijzen die hopeloos verdwaald is, een boom die kraakt wanneer je er tegen leunt, donkergroene kaarsen, toch nog sjokola in je kast, vrienden tegenkomen als je het helemaal niet verwacht, ...
||
![]() |
Citaat:
![]() 's Ochtends door het bos fietsen en de zon op zien gaan... ![]()
|
Verwijderd
|
Als je net een paar weken hard gewerkt hebt voor school, in de laatste schoolweek je halve PW in mekaar hebt gezet een weekje welverdiend je kerstvakantie gaan vieren.
Met het vrolijke vooruitzicht dat je in de tweede week van je vakantie moet gaan leren omdat je daarna tentamenweek hebt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #128 TRA | 500 | 25-01-2008 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
De Kantine |
Waar houd je van? Mooneh | 142 | 23-03-2006 18:26 | |