Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 22:15
Verwijderd
Misschien niet echt een lifestyle topic maar tis meer zo'n algemene topic en dit gaat toch wel beetje over je dagelijkse leven

Ik zat vandaag in de trein terug naar Amsterdam. Koptelefoon op niet echt zacht (niet zo hard dat iedereen die kutmuziek hoort ) maar zat niemand naast me of tegenover me. Ik kijk uit t raam, zie ik iemand in spiegelbeeld naar me kijken en een man over z'n stoel kijken, kijk om me heen, tikt de man achter me op m'n schouder en wijst naar m'n horloge. Doe me koptelefoon af, scheen t alarm van mjin horloge al 20 seconden af te gaan moest ff hard lachen en ff excuses aangeboden..

wie nog meer leuke of neit leuke blunders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2002, 22:34
Pharmacon
Pharmacon is offline
ik was met een vriendin ergens over aan het praten terwij; we door de stad liepen en toen zei ik: dat is alleen iets voorals je oud en ingekakt bent, alleen der liep net een bejaard echt[aar voor ons wat toen heel verontwaardigd omkeek oja, en van gisteren: het tegen de koelkast oplopen
Oud 23-12-2002, 23:27
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

wie nog meer leuke of neit leuke blunders?
jaaaaaaa

hij's eigenlijk erg kloten zaterdag d8 ik dat een kameraad van me in de "nul" was exact zelfde kapsel en jas dus ik denk bespringen die kerel.
Bleek het dus een ander te zijn opzich erg lam maar niet dodelijk.
Maar als het nou een hitsige oude homo blijkt te zijn die aan je gaat zitten en je gaat complimenteren word het minder .
Oud 23-12-2002, 23:30
GRRR
GRRR is offline
ik liet 10 flessen wijn vallen. per stuk zo'n 25 pleuro
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 23:35
Günther
Günther is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
jaaaaaaa

hij's eigenlijk erg kloten zaterdag d8 ik dat een kameraad van me in de "nul" was exact zelfde kapsel en jas dus ik denk bespringen die kerel.
Bleek het dus een ander te zijn opzich erg lam maar niet dodelijk.
Maar als het nou een hitsige oude homo blijkt te zijn die aan je gaat zitten en je gaat complimenteren word het minder .
zaterdag was ik ook zo lam als een beer nul heeft lekkere tequila
Oud 24-12-2002, 00:46
Nanaki
Nanaki is offline
Me verslapen, terwijl ik om 1 uur 's middags moest werken :+|
Oud 24-12-2002, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef:
Me verslapen, terwijl ik om 1 uur 's middags moest werken :+|

dat doe je al iedere dag
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 07:40
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Eehnn een half uur/ drie kwartier vastgestaan op een parkeerplaats omdat dat stomme kaartje opeens niet meer geldig was
Oud 24-12-2002, 09:50
June bug
June bug is offline
Gister moest ik werken (albert heijn, kassa), toen vroeg een mevrouw aan mij of ik wist tot hoelaat de groentenman aan de overkant open was. Dus ik zeg: ik denk gewoon tot 6 uur, zoals normaal. Maar het was al 7 uur, en de winkel was nog gwn open...
Ook toen ik iemand van de groenteafdeling nodig had, ikke bellen, en toen stond ie langs me, en bleef ik door de telefoon praten

Verder zou ik et zo niet weten...
Oud 24-12-2002, 10:20
shanli
shanli is offline
eumz hij is wel al een tijdje geleden hoor.
Ik blijf 's middags op school eten en die dag was ik mijn boterhammen vergeet,geen probleem,dan eet ik wel warm of ga ik naar huis.
Komt daar opeens mijn moeder af,met alleen een slaapkleed en een jas aan,om mijn boterhammendoos te brengen.
En jaaa,iedereen had het natuurlijk gezien.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Af en toe heb je van die dagen....

Eerst had ik toen ik vanmorgen iets uit de kast wilde pakken een hele berg laurierblaadjes over me heen gekregen en die zaten helemaal in m'n kleren enzo, dus ik alles eruit halen.

Toen ging ik autorijden en ik zag toen dat ik gewoon op mijn pantoffels in de auto zat dus ik weer naar binnen en toen ikklaar was met rijden bukte ik om mijn tas te pakken en toen viel er aan de bovenkant van mijn hemdje ineens nog een laurierblaadje uit

klotedag
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:09
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
eumz hij is wel al een tijdje geleden hoor.
Ik blijf 's middags op school eten en die dag was ik mijn boterhammen vergeet,geen probleem,dan eet ik wel warm of ga ik naar huis.
Komt daar opeens mijn moeder af,met alleen een slaapkleed en een jas aan,om mijn boterhammendoos te brengen.
En jaaa,iedereen had het natuurlijk gezien.
owww, arm schaap
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
bertbart schreef:
owww, arm schaap
idd *pat pat* schouderklopje

tot seffes, shanli
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:22
shanli
shanli is offline
Citaat:
bertbart schreef:
owww, arm schaap
idd
Ik kan er nog altijd niet zo mee lachen

Yep,tot seffes,sjehedinges
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:32
DarkCat
DarkCat is offline
Gisteravond op het busstation de bus 27 willen pakken, was die hele halte weg en nergens stond vermeld waar ie ging
Ik verbaasd om me heen kijken komt daar net een bus 27 uit een andere richting langs stormen.. ik zoeken.. bleken die bussen opeens vanaf het streekbusstation te gaan.. en daar kwam ik net al vandaan
Was dus al een uur te laat voor mn afspraakje met vrienden..

Niet echt een blunder maar wel grappig.. gezien ik niet de enige verbaasde reiziger was die het complete busstation af liep te struinen..
Oud 24-12-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Gisteravond op het busstation de bus 27 willen pakken, was die hele halte weg en nergens stond vermeld waar ie ging
Ik verbaasd om me heen kijken komt daar net een bus 27 uit een andere richting langs stormen.. ik zoeken.. bleken die bussen opeens vanaf het streekbusstation te gaan.. en daar kwam ik net al vandaan
Was dus al een uur te laat voor mn afspraakje met vrienden..

Niet echt een blunder maar wel grappig.. gezien ik niet de enige verbaasde reiziger was die het complete busstation af liep te struinen..
Hee, een variatie op de Sarcastische Nieuwsbrief. Geil.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:57
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Hee, een variatie op de Sarcastische Nieuwsbrief. Geil.
Het is dan ook het meest boeiende wat ik in de afgelopen 24 uur meegemaakt heb.. damn ik verveel me op mn werk..
Oud 24-12-2002, 14:30
ieyor
ieyor is offline
uitglijden omdat mn moeder net de gang had gedweild en die stenen dan nogal glad zijn *heeft nog steeds auw*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 16:04
Esmée
Esmée is offline
Ach ik heb er elke dag wel meerdere

Was vandaag in de kroeg, vriendje was aan t werk, was supersuperdruk, ik zat aan de bar en dacht dat ik hem zag van achteren dus ik greep m vast en begon m dik te knuffelen was hij het niet
En natuurlijk heb ik wel weer een wijntje omgesmeten
Ennnn ik struikelde buiten met mijn stilettohakjes tussen de kleine steentjes hehe...
Oud 24-12-2002, 16:36
ESCO
ESCO is offline
Gisteravond in de kroeg zag ik iemand bij de photoplay waar van ik dacht dat een vriend van me was.
Dus loop ik naar m toe loop een beetje slap te ouwe hoeren wat voor spel die speelde.
Oud 24-12-2002, 17:07
Rrr.
Rrr. is offline
Ik doe niet aan blunders.

Eigenlijk wilde ik vandaag bijna haargel op mijn tandenborstel smeren, maar daar zwijg ik maar over.
Oud 24-12-2002, 17:36
WolterB
WolterB is offline
is niet van vangaag, gebeure efgelopen weekend.

ik zou een een rolletje zilverdraad kopen voor de kerstkaarten in de winkel, sta ik in de winkel, koop ik verder alles wat ik nodig had, behalve dit.
's Middags moest ik nog wat andere dingen kopen bij andere winkels en ik dacht:'dan kan ik t nu ook nog wel ff halen', ga ik weer richting de 'winkelstraat', koop weer alles, behale dat rolletje
hoezo geheugen als een zeef
Oud 24-12-2002, 17:55
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(S)

Gisteren in de bioscoop - toen wij al zaten - zag ik een meisje lopen.

Ik zeg: 'He, ik ken die bitch' (vond ik wel grappig klinken en ik kende haar nog écht ook).
'Ze heet volgens mij... Cindy'.
Komt ze naar de rij voor ons lopen en gaat ze bij haar ouders zitten...

Ik weet niet of de ouders mij verstaan hebben.

Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:59
Qamra
Qamra is offline
Euhm.. Ik ben vandaag zeker 20 keer bijna uitgegleden omdat er bijna een liter vloeibare slagroom op de grond lag.. Maar iedereen ging bijna op z'n bek, dus zo erg was dat niet (ik loop stage in een bakkerij, lmd)..

Ik heb niet geblunderd vandaag eigenlijk...
Oud 24-12-2002, 18:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Well..
Ik liep vandaag door adam en ik werd geschept door zo´n straatvegers auto,voor de dam..iedereen lachen natuurlijk,ik niet echt.

Maar het pluspunt is dat ik toen overeind werd geholpen door een fantastisch geweldig jochje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2002, 18:11
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Geen één, we hebben met de band gespeeld de hele dag!
Dus echt veel tijd voor blunders had ik niet!
Oud 24-12-2002, 18:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Euhm...Elien (Shanli) vandaag opgezadeld met maffe/stonede/zatte/zotte Brammie die haar wou ontvoeren en adopteren!!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:08
feline
feline is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ach ik heb er elke dag wel meerdere

Was vandaag in de kroeg, vriendje was aan t werk, was supersuperdruk, ik zat aan de bar en dacht dat ik hem zag van achteren dus ik greep m vast en begon m dik te knuffelen was hij het niet
En natuurlijk heb ik wel weer een wijntje omgesmeten
Ennnn ik struikelde buiten met mijn stilettohakjes tussen de kleine steentjes hehe...
Oh mijn god, dat maak ik niet eens in een jaar mee
Oud 24-12-2002, 21:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb vandaag zowaar geen blunders gehad, maar een vrouw in de winkel wel.. die gleed uit , maar ze had een kind in dr armen Die viel dus een beetje op zijn hoofd vrij pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
Hmm niet vandaag maar gister,

als ik alleen thuis ben (of met enkel familieleden) ben ik altijd onwijs lomp. Dus ik kom gister rond 1 uur mijn bed uit en loop in een boxer en een badjas die open hing naar beneden en laat een boer terwijl ik de kamer binnen loop. Zitten daar mijn mama met 4 vriendinneno oh pardon
Oud 24-12-2002, 22:19
Verwijderd
Ik heb een goede virend en als ik die ergens zie dan zwaaien we altijd zwaar overdreven naar elkaar... dus ik stond vanochtend om 6:45 bij de bushalte (wat vroeg.... ja erg he ) en toen zag ik iemand ... en ik dacht dat hij het was... ik zwaaien... die gast terug zwaaien... bleek dat het hem helemaal niet was
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:37
Pla
Pla is offline
*van gister*

Een jongen belde me op of ik die avond nog zou komen, hij vertelde me erbij dat ik een vriendin van me ook ff moest bellen om te vragen of ze meeging..
Enfin, ik doen.. ik denk: oow ik vraag wel of zijn vriendin ook wil meefietsen (we gaan meestal met zijn 3en erheen) Dus ik zijn vriendin sms'en.. "Joh ga je mee, of zit je er al blabla"
Belt ze me op: "Wat ga je er doen dan?" ik zeg: "Ja hij belde me net en vroeg of ik kwam, dus ik denk jij wilt vast wel meefietsen"

Bleek later dat hij haar niet gebeld had en mij wel..
ik heb een ruzie veroorzaakt.. zonder dat ik het zelf wist

Verder ging ik vandaag nog skieen, ik fijn mijn skischoenen aandoen.. bleek dat je er maar 1 aan moest doen en de andere moest geven aan de man die je skies aangaf om je skies goed te zetten.. ja wis ik veel.. Kon er weer 1 uit en ik voelde me behoorlijk dom..
Oud 25-12-2002, 00:37
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Well..
Ik liep vandaag door adam en ik werd geschept door zo´n straatvegers auto,voor de dam..iedereen lachen natuurlijk,ik niet echt.

Maar het pluspunt is dat ik toen overeind werd geholpen door een fantastisch geweldig jochje.

dat soort dingen flik je me ook alleen als ik er neit ben he?!?!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 00:59
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Af en toe heb je van die dagen....

Eerst had ik toen ik vanmorgen iets uit de kast wilde pakken een hele berg laurierblaadjes over me heen gekregen en die zaten helemaal in m'n kleren enzo, dus ik alles eruit halen.

Toen ging ik autorijden en ik zag toen dat ik gewoon op mijn pantoffels in de auto zat dus ik weer naar binnen en toen ikklaar was met rijden bukte ik om mijn tas te pakken en toen viel er aan de bovenkant van mijn hemdje ineens nog een laurierblaadje uit
dit is eigenlijk best wel aandoenlijk schattig
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 10:06
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb vannacht op de grond geslapen, want we waren door m'n bed heengezakt ( wat dus niet meer gerepareerd kan worden )

Mjah t was wel lachwekkend
Oud 25-12-2002, 10:17
shanli
shanli is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Euhm...Elien (Shanli) vandaag opgezadeld met maffe/stonede/zatte/zotte Brammie die haar wou ontvoeren en adopteren!!
omg
echt niet normaal
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 10:44
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
feline schreef:
Oh mijn god, dat maak ik niet eens in een jaar mee
Welkom in de chaotische wereld van Esmée
Oud 25-12-2002, 12:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
blunders, hoe lang heb je?
damn ik ben daar echt onwijs goed in;
zoals praten over mensen die achter je lopen enzo
maar het ergst was toch wel op vakantie, ik ga het niet eens uitleggen,
men neme een waterglijbaan en een triangel bikini
Oud 25-12-2002, 14:12
Breg
Breg is offline
Vorige week vrijdag maakte ik echt een enorme blunder. Ik bezorg kranten (nouja, ben er nu meegestopt, maar heb ze net lang genoeg bezorgd dat ik nog de deuren langs mocht om mensen gelukkig nieuwjaar te wensen). Dus ik bel zo aan bij een deur, doet een wat ouder iemand (een bejaarde dus) open. Dus ik zeg: goedenmiddag meneer. Zegt de bejaarde: mevrouw mag ook hoor! Bleek het een vrouw te zijn die nogal op een man leek . Ik had echt heel veel zin om toen hard weg te rennen......
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 15:38
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
weezzz schreef:
Oh dat heb ik ook al wel eens gehad, alleen vervang de waterglijbaan door een vriendje die je met iets te veel vaart in het water gooit
Oud 25-12-2002, 15:48
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
dit is eigenlijk best wel aandoenlijk schattig
niet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:50
mixtape
mixtape is offline
Niet echt een blunder..
Ik wilde m'n kamer even stofzuigen (jaja) en een van onze katertjes zat op m'n vensterbank helemaal verstijfd en panisch te kijken naar onze stofzuiger (zijn ze bang voor). Dus ik dacht ik draag je wel uit m'n kamer en doe m'n deur dicht. Maar toen liep ik met 'm in m'n armen langs de stofzuiger (die gewoon uit stond) en toen ging ie helemaal flippen en sprong uit m'n armen maar zette zich af in m'n gezicht..
Nog net niet in m'n oog, maar wel een hele grote bloedende kras op m'n rechter wang..
Had dus eigenlijk moeten wachten tot ie zelf weg rende..
Oud 25-12-2002, 23:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik heb vannacht op de grond geslapen, want we waren door m'n bed heengezakt ( wat dus niet meer gerepareerd kan worden )

Mjah t was wel lachwekkend

misschien moet je een minder dure hobby gaan zoeken

k zat een keer heel stoned in de bus. k kijk naar de spiegel van de chauffeur en zie iemand zitten die me bekend voorkwam. k maar denken maar ik kon er maar niet opkomen... 5 minuten later kwam ik erachter dat ik naar mezelf had zitten kijken :

k was echt veel te stoned
Oud 25-12-2002, 23:56
a new noise
a new noise is offline
kwilde water koken
zet ik de verkeerde kookplaat aan
beginnen alle restjes uit een pan te fikken
Oud 26-12-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Oh dat heb ik ook al wel eens gehad, alleen vervang de waterglijbaan door een vriendje die je met iets te veel vaart in het water gooit
Dat was waarschijnlijk ook z'n bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:59
Verwijderd
Eigenlijk bega ik nooit blunders.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:00
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
misschien moet je een minder dure hobby gaan zoeken

k zat een keer heel stoned in de bus. k kijk naar de spiegel van de chauffeur en zie iemand zitten die me bekend voorkwam. k maar denken maar ik kon er maar niet opkomen... 5 minuten later kwam ik erachter dat ik naar mezelf had zitten kijken :

k was echt veel te stoned
hahaha doop
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:47
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
weezzz schreef:

bij mij was die waterglijbaan een sex on the beach stapfeest waar ik als straf (wedstrijdje wie drinkt het meest verloren) mn truitje moest uittrekken en mn broekje...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:18
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Dat was waarschijnlijk ook z'n bedoeling.
nou zeg
Oud 26-12-2002, 11:49
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
I_am_anouk schreef:
bij mij was die waterglijbaan een sex on the beach stapfeest waar ik als straf (wedstrijdje wie drinkt het meest verloren) mn truitje moest uittrekken en mn broekje...

oh jij bent zo'n 16 jarig kutje waar je die filmpjes op kazaa van vindt
Reageren

Regels voor berichten