Advertentie | |
|
![]() |
|
2 over 12?
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=320529 en dan een topic openen over geen leven hebben...? ![]() |
![]() |
|
Een of ander kut-verslag maken... Kheb geen flauw idee wat ik nog op die school doe maar goed...
En ik hoop morgen te kunnen djembéën.. En 12 januari proeflesje doen streetdance, 11 januari optreden geven met djembé-groep.. Ik leef z'n beetje voor het weekend 11/12 jan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ach ja, verslaving is moeilijk te onderdrukken, hè Gothic? ![]()
|
ik ben wel een beetje laat, maar wat wil je na meer dan een week niet forummen
![]() ga zo ff stadten, nog wat hw maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Voor het nieuwe jaar (en de jaren die volgen) :) mcsun | 5 | 02-01-2002 11:33 | |
Games |
Gelukkig nieuw jaar iedereen van GAMES:) Verwijderd | 2 | 13-12-2001 11:03 | |
Drugs & Alcohol |
Gelukkig nieuw jaar iedereen van Drugs & Alcohol Verwijderd | 1 | 13-12-2001 10:42 | |
Films, TV & Radio |
Gelukkig nieuw jaar iedereen van Films en TV Verwijderd | 2 | 13-12-2001 09:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Gelukkig nieuw jaar iedereen van Dansen op papier Verwijderd | 1 | 13-12-2001 06:44 |