Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, heb weleens ruzie gemaakt met iemand
die ik irl ken op msn/forum. Op msn had ik d'r geblokt (nja, had geen msn meer ![]() ![]() meeltjes ed geblokt, ging ze onder de nick van een vriendin forummen.. :\ En ja, dat topic werd gesloten. en stiekem had ik tussen ons 2 het laatste woord. ![]() ![]() Oh, en anders hangt het vd persoon/situatie af hoe mn reactie is.
|
Verwijderd
|
Ligt eraan of het serieus is of niet, waar het over gaat, wie het aanricht. Ik vind het ook wel es leuk om mensen om niets te jennen, maar de laatste tijd valt dat tegen. Geen potentiele slachtoffers meer
![]() ![]() Als het serieus is ligt het eraan hoe erg het met na ligt zeg maar en of het me ergert. |
![]() |
|
Op Onzin (is voor mij synoniem voor Forum) maak ik nooit ruzie, evenals op #onzin. Uitloksels ed ga ik niet op in.
Op MSN heb ik wel een paar x ruzie gehad, maar dat was meer me ex die mij weer eens uitschold. Sindsdien MSN ik niet zo veel meer; met niemand meer.
||
Citaat:
![]()
|
Ik internet voor mijn plezier, dus dan ga ik echt geen ruzie maken.
Maar als ik eens een keer ruzie zou hebben op een chatbox of zow... mwah ligt eraan, soms negeren, soms er iets op zeggen.
|
Verwijderd
|
nouja.. ik heb weleens ruzie... maar meestal ga ik er niet op in... die persoon moet zelf maar weten dat ie onzin uitkraamd... soms blokkeer ik wel eens mensen.. maar dat is alleen als ik mensen TOTAAL niet uit kan staan, hele domme mensen die mij nog dommer noemen bijvoorbeeld... Ik heb wel eens zo'n bui dat ik even lekker dingen recht kan zetten.. en ik nog nuttige dingen zeg ook.. dan ben ik echt in een topbui en wil je niet eens ruzie met me.. en anders... ben je zwaar de l*l..
maar verder ben ik wel lief hoor ![]() Over dat plaatje.. ik kan hem niet zien ofzo.. maar grappen over gehandicapten kan ik zoieso niet waarderen.. dat is gewoon gemeen.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens zouden we dan ook geen grappen meer over de LPF mogen maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
the one who took place fot another vempire | 4 | 22-08-2001 22:41 |