Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
als je wilt stemmen moet je dat doen
voel je je tot geen enkele partij aangetrokken dat moet je niet gaan stemmen dan maakt het voor mij helemaal niets uit of je man of vrouw bent
|
Ik was ook een zwevende kiezer. Maar heb je dan geen idee waar je op wilt stemmen, of wat je goed vindt voor Nederland? Dat kan ik me amper voorstellen.
Maar stemplicht heeft niemand, daar ben ik het wel mee eens. Iedereen is vrij in zijn of haar keuze, ik zou het alleen wel zonde vinden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het erg dom als je je stem laat vervallen zeg maar, omdat je juist het recht hebt gekregen om je stem te laten horen. Je kunt verschil uitmaken
![]() [ff promoten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja idd ![]() niet GL, maar PvdA ![]() |
![]() |
|
Nou, ik vind dat sowieso iedereen moet stemmen... niet alleen vrouwen, maar ook mannen. Ik vind het vreemd als mensen niet gaan stemmen. Ik bedoel, als maar de helft van de mensen stemt krijg je geen goede afspiegeling van de bevolking... ik wou dat ik mocht stemmen! (GRRR... net 1 maandje voor ik 18 word verkiezingen
![]() En wat ik al helemaal haat, is mensen die niet gaan stemmen en dan naderhand zeuren over de politiek, dat het niet goed is blablabla... nou, dan had je moeten gaan stemmen en had je nog recht van spreken gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |