Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pyramides maken.. dat is echt zoo erg! Met en van alles!
Stel, je neemt een slok uit je glas, eerst op plek 1, dan moet ik daarna een slok nemen 1cm links van plek 1, en daarna een slok 1cm rechts van plek 1. En dan tussen plek 1 en 2 in en dan tussen plek 1 en 3 in. En daarna nog precies tussen plek 3 en 4 in, dus weer op dezelfde plek als plek 1. Maar zo is het ook met bijv. in je ogen wrijven, eerst links, dan rechts, dan links (3x), dan rechts, dan links (2x), dan rechts (1x), Maar daarna, 1x hard wrijven, dan 2x zacht, dan hard, dan 3x zacht, dan hard, dan zacht.. Je zou er gek van worden.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil alleen maar zeggen dat je ongeloofelijk off-topic plaatjes aan het posten bent en dat heeft verder niks met verdere topic niveau van de kantine of van de rest van het forum te maken. Jouwn opmerking slaat dus echt helemaal nergens op. |
![]() |
|
1 keer naar al mn posters kijken voor k ga slapen, 's avonds minstens 2 keer vlak achter elkaar naar de wc gaan, doen alsof ik mensen niet zie ookal mag ik ze keigraag
![]()
|
klassieker; tien keer licht aan/uit doen
als ik aan het schrijven ben en bijvoorbeeld de A nog een openingetje heeft dan moet ik dat altijd per se invullen....deze vind ik zwaar irritant heel de tijd naar boven lopen om te kijken of strijkijzer/gas/ wekker ezv. nog aanstaat terwijl ik net gekeken heb overal maar dan ook OVERAL ezelsoren aan maken als ik in me bed lig en het is 23:59 moet ik net zo lang blijven kijken tot het 0:00 is..... dingen in me kamer moeten niet te dicht op elkaar staan als bijvoorbeeld me wekker te dicht naast met tv staat moet ik het verplaatsen anders wordt ik gek me moeder heeft ook nog wel een leuke als ze heel druk bezig is, gaat ze altijd met haar onderkaak op en neer (beetje als een vis) ziet er erg grappig uit......voraal de reacties van anderen Me broer heeft ook zoiets checken of de deur goed dichtzit, deze hebben vele mensen maar hij blijft dan ook vaak een volle minuut aan de deur rammelen ![]() als ik botterhammen bij me heb eet ik altijd de ene die er het lekkerst uitziet als laatst .....vinden ze op mijn werk erg leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als ik een pen zie ofzo, kan ik et niet laten em uit elkaar te draaien. meestal schiet dan et veertje weg ofzo en issie niet meer te gebruiken. niet zo handig, omdat ik ook andermans pennen uit elkaar draai
|
![]() |
Met m'n neus bewegen, als ik praat, als ik jeuk heb, enz..
![]() Als ik niet kan slapen, lig ik automatisch heen en weer te wiegen (in m'n bed dus) ![]() (Beetje hetzelfde) Als ik zit, en ik verveel me, ga ik ook wel eens met heel m'n lijf schommelen.. Als ik m'n tv op sleeptimer zet, en hij valt uit, moet ik m altijd weer terug aanzetten, omdat ik het irritant vind dat ik het programma/liedje niet afgekeken heb ![]() ![]() Als ik m'n kamer uitloop móet ik 1 van m'n beelden over z'n hoofd wrijven ![]() Naja zulk soort dingen.. |
![]() |
|
jah zowveel, maar meestal wijzen andere me daar op, voor mezelf is het normaal
![]() k zou echt diep na moeten denken voordat ik die weet.. -zow tel ik altijd de treden van een trap - k kan niet stil zitten, tril altijd wel met me been ofzo -ik drink altijd water uit me paarse beker ![]() - bij stiltes ga ik altijd geluidjes maken met me mond - ik ruik aan alles, vooral aan nieuwe dingen - met een pen klikken -mensen in de zij porren als ze niej luisteren - me polsen knakken - me nagels schoonmaken met me ring -nagels bijten als ik me verveel - aan me lip trekken - me handen op me buik doen ![]() ach jah en zow kan k nog wel ff doorgaan ![]() volgens mij ben ik echt vre-se-lijk om meej te leven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder kan ik het absoluut niet hebben om mn wekker op een heel getal te zetten. Als iemand vraagt hoe laat ik mn wekker heb staan, is het altijd zoiets als 6:47, of 7:01 of zo..Ik kan het NIET hebben om hem dan op 7:00 te zetten of zo...Aargh, dan word ik echt gek. Heb het wel eens geprobeerd, maar ik kon er niet van in slaap komen en heb em toen dus toch een minuut later gezet ![]() ![]() Ennem..Mja, knakken met vingers en hoofd..Ben het aan het afleren, maar mn hoofd/vingers kunnen gewoon zo vaak per dag knakken, dat ik het automatisch ook doe.. Ennuhm.. dit is echt een hele vage...Soms, als er iemand van de trap af komt, moet ik heeeeeeel gauw weg, voordat diegene me ziet. En daarna nochelant de kamer in lopen zo van "Hallo!" dan wil ik dus niet dat diegene me eerder ziet dan ik hem/haar. Is heel wazig, ik voel me dan best paniekerig zeg maar. Kweet ook niet waar ze allemaal vandaan komen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Flora & Fauna |
zieke hamster (dikke buik) coldplayfan | 5 | 21-10-2008 18:41 | |