Advertentie | |
|
![]() |
|
loos, subjectief, lomp maar het concept was aller smakelijkst.
Ik kon geen keuze maken tussen de lompe keuzes waaruit ik kon kiezen. Een teug van mijn sigaret leek me nog wel het aardigst , maar dan moet er natuurlijk nog wat gebeuren he. Nou dan voor jou een open vraag: Zou je je moeder neuken als je vader anders vermoord werd?
|
K.
M'n vriend verrot schelden, als het mijn huis is, ze allebei eruit gooien, en later, als 'k wat rustiger ben, met 'm praten. (en het uitmaken denk ik, maar dat hangt van die vriend af.. ![]() Als het niet mijn huis is, deur dicht gooien en naar een vriendin toe gaan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik wil eerst een pizza bestellen, maar ik zie door het raam dat het karretje van de pizzakierer al voor de deur staat. Alsik naar boven loop zie ik de pizzabezorger daar liggen. van schrik laat ik een scheet, gelukkig word ik niet gehoord. omdat ik terugdeins zie ik een sigaret liggen, maar ik rook niet, dus neem ik er hgeen trekje van. om wat afleiding te hebben ruim ik de vaatwasser in en pak een pan en wil die in de vaatwasser zetten, maar opeens komt er een waas voor mijn ogen en loop ik geruisloos naar boven om die pan op het hoofd van de 'indringer' kapot te slaan. hij is bewusteloos, maar omdat ik enit wil dat hij nog bijkomt wurg ik hem maar even zodat hij neit tegenspartelt als ik hem de kamer uit werk.
![]()
|
|