Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ja 1 broer gerben (21) en een fopbroertje taavi (14)
ik vraag al sinds m'n 3e een zusje voor m'n verjaardag, maar die is tot nu toe nog nooit gekomen ![]() ik ben er sinds vorig jaar achter waarom ik niet meer broertjes of zusjes heb: m'n moeder kon dat lichamelijk niet aan (nog een keer zwanger worden), hoewel m'n ouders wel graag nog meer kinderen zouden willen.
|
ik ben enig kind
ik heb geen broetjes/zussen en dat komt omdat mijn ouders uit elkaar gingen toen ik 6 jaar was en ze hebben daarna ook beide geen relatie meer gehad
||
Citaat:
Ik heb zelf overigens twee zusjes: Elsje (18) en Jet (17). Foto van ons drie is hier te zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
DUITSMONDELING. kan iemand dit even nakijken en de fouten eruit halen aub?? dtcsanne | 4 | 29-03-2009 03:30 | |
De Kantine |
Wat vind jij van je vader/moeder/zus/broer enz? hasseltboy | 55 | 05-03-2006 15:51 |