Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- voorjaarsvakantie: met een vriendin mee naar CenterParks.
- meivakantie: leren, leren, leren. - na eindexamen: naar Salou met alle zesde klassen. - zomervakantie: naar Cuba met mn pa, zijn vriendin, haar kinderen (stuks: 2), mn broer en mn zusjes. - zomervakantie: naar Bretagne met mn ma, mn zusjes en mn vriend. - zomervakantie: misschien nog naar Turkije met mn vriend. - oktober-half november: Malta (Engels leren) |
![]() |
|
![]() |
in mei:
1 weekend naar een bungalowpark met de fam. en nog wat meer, 1 lang weekend naar engenland naar de BTS-show (internationale spinnenbeurs) en misschien 1 weekend naar frankrijk met de klas dat ligt eraan of het niet 1 van eerder genoemde weekenden is...... zomervakantie: spanje ofzo......moeten nog boeken dus.... en lowlands natuurlijk!
|
![]() |
Als t even meezit:
Maart: Parijs Zomervakantie: Frankrijk Zomervakantie: Turkije Zomervakantie: Zwitserland En in de herfstvakantie zou ik nog wel ergens heen willen.. ff kijken hoe het dan met de $$ is.
|
Meivakantie een week naar Wallonie, zomervakantie 4 weken Ledromeer in Italie en daarna komen er wat buitenlandse vrienden een week naar Nederland en dan gaan we in Den Haag en Rotterdam in het NJHC dus dat wordt ook wel vakantie vieren.
Volgend jaar als ik geld heb in de kerstvakantie naar vrienden in Portugal en met m'n ouders naar familie in Canada. Hoe bedoel je, vooruit plannen ![]()
|
![]() |
Begin februari: Duitsland, Winterberg, een lang weekend, hopelijk ligt er sneeuw.
Voorjaar: Frankrijk, Chamonix, week wintersporten met vrienden. Zomervakantie: óf met vrienden naar Spanje (als we vervoer weten te regelen, we willen graag zelf met de auto, maar dan moeten we wel eerst auto's hebben) óf met ouders gewoon naar Spanje. En voor de rest weet ik het nog niet.
||
![]() |
Citaat:
of moet k t maar uit mijn hoofd zetten omdat t toch niet te betalen is.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |