Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt eraan hoe je het ziet....ik heb een zooitje exen die echt in geen enkel opzicht op elkaar lijken...dus volgens bekenden heb ik misschien een brede smaak maar hij veranderd nooit...gewoonweg omdat mijn eisenpakket niet gebaseerd is op uiterlijke of zelfs innerlijke trekjes...ik moet gewoon iets voelen...het gevoel dat het goed zit, en dat heb ik altijd al gehad dus mijn smaak is niet veranderd...
qua kledingstijl iedere dag, maar ook dat is hetzelfde gebleevn, ik ben namelijk altijd iedere dag anders geweest, geen hokjestype denk ik, mijn muzieksmaak en dergelijke heeft zelden invloed op mijn uiterlijk gehad, ik trek aan wat ik mooi vind zonder me te laten beinvloeden door de buitenwereld....dus of mijn smaak veranderd is? Ik denk het niet, sinds mijn dertiende niet meer althans... etc....geld voor alles hetzelfde...ik doe wat ik leuk vind, ik gedraag me zoals ik wil en ik ben nu niet echt het prototype van een vrijheidsbeeld maar denk dat het in de richting komt...het maakt niet uit zolang ik het maar leuk vind...
|
Qua muziek vond ik vroeger heel weinig ècht leuk, toen een tijdje juist heel veel en nu word ik weer steeds kritischer. Maar als ik eenmaal iets bepaalds echt heel erg leuk vind, dan blijf ik dat mijn leven lang wel vinden...
Ik geloof dat mijn smaak verder niet echt opzienbarend verandert.....
|
![]() |
Mijn smaak wordt breder..
Hij veranderd ook wel.. maar ik wen aan steeds meer dingen.. In het begin vond ik die bowling puma's echt super lelijk,... Nu begin ik ze steeds leuker te vinden.. Tja.. maar voor de rest veranderd mijn smaak qua jongens ofzo niet echt..
|
smaak qua jongens: uhm, heb ik niet, ze moeten lief zijn en grappig, ow wacht, dat is natuurlijk ook een smaak
smaak qua kleding:blijft sinds het afgelopen jaar wel veel hetzelfde smaak qua muziek: verandert wel, maar de muziek die ik al leuk vond blijf ik leuk vinden, het wordt dus steeds uitgebreider
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
De merkwaardige man die de dood bereikte Tisch | 36 | 28-07-2003 19:12 | |
Muziek |
TRUE Black Metal Verwijderd | 240 | 11-09-2002 14:47 | |
Seksualiteit |
bi :D AtHell | 54 | 05-07-2002 18:36 | |
Flora & Fauna |
bomenastrologie...geloof jij het? kastdeur | 14 | 21-03-2002 20:27 |