Advertentie | |
|
![]() |
|
klein, maar wel redelijk netjes (tenzij het puur voor mezelf is, dan doe ik het zo snel mogelijk omdat ik mijn eigen handschrift wel kan ontcijferen)
![]()
|
Ik denk beetje hoekig maar niet te erg... los
ennuhm nogal warrig, want soms heb ik veel ruimte tussen de woorden en soms heeel weinig... Het is wel leesbaar altijd... maar ziet er niet echt netjes uit ofzow ![]() Ik denk dat het wel een beetje zegt over mij... of over personen in het al gemeen... Ik ben niet echt netjes of creatief en dat is uit m'n handschrift ook wel op te maken... ![]() Edit: ik had ff wat gewist... ik laat meestal de vraag ff in m'n tekstvak staan omdat ik dan niet of te scrollen enzow... maar ik was het vergeten weg te halen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar andere keren schrijf ik weer helemaal anders, ik heb nogal wat verschillende handschriften.. (1 voordeel: Ik kan makkelijk briefjes voor anderen vervalsen ![]() |
![]() |
|
Ik schrijf redelijk rond, redelijk aan elkaar en mijn t's zijn allemaal verschillend..... Gewone puntjes op de i, en ik heb de gekke gewoonte alle a's, g's enz van beneden af te beginnen. Het rondje, zeg maar, ik ga van beneden naar boven. Komt denk ik omdat ik links ben, weet niet....
Maar ik schrijf wel leesbaar, hoor!!
|
dr wordt weleens gezegd dat ik een meisjeshandschift heb, maar t is iig leesbaar
als t goed is staat t al ergens op internet, dus ik ga ff zoeken... *gevonden* is al wel tijdej oud maja
||
Citaat:
Ik heb ook best een meisjeshandschrift ![]()
||
Citaat:
|
Mijn handschrift verschilt per bui.
![]() ![]() Ik vind t altijd 'stom' als mensen bolletjes maken van de puntjes (op bijv. de i).. (sorry ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn handschrift van m'n moeder geërfd en heb dus een anti-jongenshandschrift. Bol, rechtop en zelfs een beetje naar links hellend.
Maar ja, ik zag vandaag in een heel leuk anti-meisjeshandschrift op een muur staan 'I love Stefan Norbruis (=ik)', dus dat komt goed. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het handschriftentopic! Rivka | 102 | 23-05-2010 13:47 | |
De Kantine |
3FM Saairious Request #471 Verwijderd | 500 | 25-12-2008 00:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Handschriftentopic! Reem | 149 | 06-01-2006 15:35 | |
De Kantine |