Advertentie | |
|
![]() |
|
Valt nog wel mee, met dank aan mijn broer en een hockeystick heb ik nog maar anderhalve wenkbrauw, en een vrij groot litteken dat dwars door de andere helft van mn wenkbrauw loopt....en dat zie je dus wel...
|
![]() |
hmmm, ik heb een tijdje geleden van mn, inmiddels ex, vriendje per ongeluk een heggen schaar tegen mn hoofd gehad, klinkt erg raar, ja maar het is een lang verhaal om uit te leggen, ik heb nu een klein littekentje op mn voorhoofd, maar heb wel paar dagen met gigantische pleister op mn hoofd rondgelopen.
Maar maak je geen zorgen over je zus, dat komt wel goed.. kus |
![]() |
|
*herkent*
Ik heb mijn broertje ooit door een glazen deur gejast. Toen was z'n pols dus open tot op de spier... Zelfde broertje lang geleden ook al eens tegen een niet zo stompe punt van een bureaula aangeduwd... gat boven z'n oog... ach ja.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Psychologie |
Mijn zusjes Verwijderd | 15 | 05-12-2004 19:54 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 | |
ARTistiek |
~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~ Anne | 12 | 27-04-2002 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hey lief zusje (Voor Eend) Andora | 3 | 06-02-2002 16:06 |