Advertentie | |
|
![]() |
|
-------Start-------
1. Weet u wat biologische wapens zijn? Zo ja; wat? Ehm ja, soort virussen die mensen ziek maken toch? Of waren dat chemische wapens? ![]() 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Dat mensen ziek worden? 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Als ik in de VS woonde wel natuurlijk. Nieuwe manier van oorlogvoeren, lafhartige zelfmoordacties, volksepidemieën, uitroeiing, ik wil er niets van weten. 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Nee. 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Uit een gruwelijke haat jegens iemand anders lijkt mij. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Natuurlijk, wat heb je er in hemelsnaam aan?! Maar dan wel overal ter wereld natuurlijk. 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Dat kan niet. -------Stop-------
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Weet u wat biologische wapens zijn? Zo ja; wat?
Wapens op biologische basis. 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Dat verschilt, hah. ![]() 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Niet in mijn huidige situatie. 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Emigreren naar Afrika. 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? In oorlog of andere tijden waarbij een aanval nodig zou zijn. Om angst te zaaien, of om een bepaalde tegenstander te vernietigen. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Alleen het daadwerkelijk gebruik ervan. De productie van oorlogsmateriaal is ook een grote bron van kennis voor de civiele (medische) wetenschap. 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? nvt ![]() |
![]() |
|
1. Weet u wat biologische wapens zijn? Zo ja; wat? Wapens waarvan de inhoud ziektes maken.. Denk ik. 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Ziekten veroorzaken die zich snel verspreiden, of iig gevaarlijk zijn? 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Weet het niet.. Nu niet, omdat het niet echt 'dichtbij'' voelt. Als het voor mijn gevoel 'echt' wordt, [I]wel, lijkt me ook wel logisch. [I]4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Geen idee.. Inenten? 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? In een oorlog, uit wanhoop.. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Vind het geen verkeerd idee... Hoewel er toch altijd wel iets anders gevonden zal worden. :\ Bovendien kan je niet alles vernietigen, er zal altijd wel iets achterblijven.. 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Geen idee.. Succes ermee ![]()
|
Wapens gebasseerd op biologische bestanddelen, die erg onplezierige ziekten de wereld in helpen 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Massa vernietiging 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Nee . . . de enige zekerheid in het leven is de dood 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Praktisch niks, of je moet 24 uur per dag met een pak aan lopen wat virussen e.d. buiten houdt, of te wel onmogelijk 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Als die gene echt gestoord is 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Ja 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Verdragen, inspecties, maar dan niet alleen de landen die "het as van het kwaad" vormen maar alle landen
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
niet echt, maar dacht van die bommen met allemaal ziektes er in ofzoiets 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? veel ziektes en doden 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? op dit moment niet, maar op dit moment zijn er ook nog geen grote biologische aanslagen 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? als je misselijk wordt of bijv. branderige ogen krijgt en andere mensen ook dan is er wat aan de hand waarschijnlijk. Of als dieren bijv. ineens allemaal doodgaan. Dan moet je de omgeving en politie snel waarschuwen. 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? bij oorlog, of terroristen 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? ja graag, maar dat zal nooit allemaal kunnen en er zullen ook weer nieuwe worden gemaakt 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? kan dus niet, want landen blijven geheime plaatsen hebben waar die dingen liggen opgeslagen |
![]() |
|
Ja, wapens die ziekteverwekkers gebruiken om mensen door ziekte te verzwakken of te doden 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Ziekte maar vaker dood. 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Ja, pokkenvirusjes enzo daar hebben we nog wat tegen. Maar met genetische manipulatie is een supervirus te maken waar we zonder genetica niks tegen kunnen doen... - en de massa is zwaar tegen genetische manipulatie dus hebben we ook geen verdediging. 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Persoonlijke verdediging? - In ieder geval gasmasker met microfilter, bij voorkeur ook gehele huid afdekken om de kans te verkleinen dat ziekte via slijmvlies of andere lichaamsopening binnen komt. Voedsel waarvan je zeker weet dat het niet besmet is in diepvries doen en als je het eet zorgen dat het niet op voedsel kan komen, door het bijvoorbeeld in de diepvriezer in een ontsmet zakje te doen zodat je het op kunt eten zonder dat er iets op kan komen. Water koken in warmtebestendig (plastic) zakje ofzo doen en dan in pan water leggen en een paar minuten koken. Daarna laat je zakje afkoelen en drink je het net zo op als dat je eten eet. 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Voorlopig werken ze nog aspecifiek dus alleen door dictaturen en terroristen. Zodra specifieke mogelijk zijn dan zal de hele wereld ze wel gaan gebruiken en zullen er veel niet-dodelijke varianten worden ontwikkeld die bijvoorbeeld mensen een week lang ernstig ziek maken zodat land kan worden binnengevallen zonder veel weerstand. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Nee, de wapens die we hebben kunnen we gebruiken voor vaccin's e.d. Nieuwe wapens moeten we ontwikkelen om evt terug te slaan en vooral om ervaring te krijgen in ontwikkeling zodat we er meer van snappen en beter weten wat we moeten doen om er 1 te stoppen. 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Druk met genetica bezig, en landen die mogelijk zulke wapens ontwikkelen en geen lid zijn van VN op hun donder blijven geven (zie amerika vs. irak) totdat ze ermee stoppen.
|
Verwijderd
|
Vooruit dan maar.
Enquête: -------Start------- 1. Weet u wat biologische wapens zijn? tuurlijk 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Je kunt er makkelijk veel mensen mee doden 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Ik ben er nu nog niet zo bang voor, zolang er nog geen oorlog met Irak aan de gang is..... 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? een gasmasker opzetten wil nog wel eens helpen 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Als men denkt een oorlog niet te kunnen winnen 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? jazeker 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? de landen die ze hebben onder druk zetten -------Stop------- Nogmaals bedankt ![]() at your service |
![]() |
|
* ja, wapens die uiteindelijk ziektes de wereld in helpen 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? * ja, kan uiteindelijk leiden tot de dood 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? * nog niet, zodra de oorlog met Irak echt begint, is t n ander verhaal 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? * ik ga voor de gasmasker, maar denk dat er niet zo heel veel aan te doen is... 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? * terroristen, oorlog 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? * ja, natuurlijk, als t eenmaal begint is er geen einde meer... 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? * lijkt me onmogelijk... landen kunnen ze ergens opslaan, zodat men er niet achter komt -------Stop------- Nogmaals bedankt ![]() u welcome ![]()
|
Yups. Wapens gebaseerd op virussen of bacterieen. 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Je gaat er dood aan. 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Nee, geen enkel land dat ze eventueel tegen ons zou willen gebruiken heeft de mogelijkheid om ze hier af te leveren. 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Hard wegrennen. 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Omdat het beter werkt dan je vijanden 1 voor 1 door middel van loodvergiftiging te doden. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Alleen degenen die van mens tot mens overdraagbaar zijn. Dat soort wapens heb je namelijk niet in de hand. 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? I dunno
|
![]() |
|
-------Start-------
1. Weet u wat biologische wapens zijn? Zo ja; wat? nee 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Dode mensen/dieren/planten? 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Nee, ik denk dat als het zo ver komt ik er toch weinig van zal merken 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Preventief aanvallen 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Angst, op elk willekeurig moment 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Ja 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Onmogelijk -------Stop-------
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
2. niet precies. Kunnen heel vervelend zijn, geen concrete defenitie/voorbeelden oid. 3. Uiteraard voor de gevolgen bij gebruik, niet voor de vraag of ze gebruikt gaan worden. 4. nee 5. massavernietiging 6. ja 7. vrijwel onmogelijk |
![]() |
|
![]() |
Wapens in de vorm van kruisrakketten die lange afstanden kunnen overbruggen en de plaats waar ze neerkomen met biologish spel bederven.. 2. Weet u wat de effecten van het gebruik van biologische wapens? Wat? Ja, ehm.. was laatst op discovery iets over een soort gas waardoor je een spastiche neiging krijgt en zo je rug breekt.. geen fijn spul dus.. 3. Bent u bang voor biologische wapens? Zo ja/zo nee, waarom niet? Nee nog niet, er moeten perfecte omstandigheden zijn voor een goeie aanval van deze rakketten, neerslag, wind enz.. 4. Weet u wat u ter bescherming tegen biologische wapens kunt doen? Wat? Ja, geen deuren en ramen opendoen ofzo ![]() 5. Wanneer en waarom zou iemand ze inzetten volgens u? Om met een relatief goedkope manier veel mensen de dood in te jagen, en weinig sporen wil achterlaten, geen amunitie en hulzen enz.. 6. Vind u dat biologische wapens afgeschaft moeten worden (in de zin van vernietigd)? Ja 7. Hoe zou dat bereikt moeten worden volgens u? Zoals amerika nu bezig is met irak, er moeten erge dingen gebeuren om in de toekomst ergere dingen te voorkomen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|