| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

4x4 blaadjes afscheuren, netjes op de randen, allemaal twee keer vouwen, 1 keer vegen, blaadje omdraaien, nog een keer, blaadje dubbelvouwen, nog een keer, en de volgende. Zo kan ik uren doorgaan!  

Oké, ik gebruik hem niet vaak omdat de boodschap normaal wel helder is, maar voor de zekerheid dan maar:  

Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!! 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

het precieze aantal blaadjes weet ik niet, maar ik scheur het netjes af, vouw het een keer dubbel, vouw het daarna om mijn platte hand, haal m van m'n hand, veeg,  vouw m dubbel, veeg weer, en gooi t weg, indien nodig: herhalen 

en nee hier komt geen   ,  

<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?> 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|
| 

Vouwen, maar niet netjes langs het randje ofzo. Gewoon totdat ik een geschikt formaat heb gecreëerd.  

Alleen dat biologisch afbreekbare, meer-granen pleepapier prop ik in elkaar, gewoonweg omdat ik daar niks mee gevouwen krijg zo stug als dat is!!!!! 

~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~ 
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Fuck what I saai #177 Sperzieboon  | 500 | 14-04-2008 12:17 | |
| Psychologie | 

Jouw reactie op verschillende situaties? Mariekje*  | 95 | 30-07-2007 13:44 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

Vraaagje hola  | 35 | 21-10-2004 19:45 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara  | 500 | 10-10-2004 15:02 | |
| De Kantine | 

Toiletpapier DreadlockMonkey  | 82 | 27-06-2003 12:17 | |
| Muziek | 

Verzin een brute hit ! a new noise  | 5 | 28-01-2003 10:38 | |