Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
a) msn: een of ander kind dat ik plusles geef, IRL is ze heel aardig, alleen op msn heel irritant.. met hoofdletters tiepen (geen breezah, maar alleen hoofdletters) en gewoon,, irritant..
foon: krijg ik zaterdag, dus staat nog niemand in, en ik ga er ook geen irritante mensen inzetten ![]() b) ach, iedereen die in mn lijst staat mag me aanspreken. Ik heb alleen nooit zin om mensen aan te spreken, als ze met me willen praten, spreken ze mij maar aan ![]() ![]() |
![]() |
|
a) Wie is het Irritantste Persoon uit je Msn-of-telefoonlijst?
Msn: Ivo Telefoon: Tamara b) Wie is er online op je msn, maar wil je absoluut niet spreken, Erik en waarom niet? Ik heb hem al zo lang niet gesproken, dan moet ik alles weer gaan ophalen en alles... nee. En hoe negeer je die/hem/haar? Niet aanspreken?
||||
Citaat:
die me hebben toegevoegd om niks te zeggen me nog het meeste irriteren.. (en dat zijn er meerdere :\) Citaat:
maar niet echt irritante mensen. Citaat:
![]()
|
A. Meerderen... mensen die me net niks te vertellen hebben, maar me toch elke keer als ik online ben weer aan moeten spreken... na een paar keer stoppen ze gelukkig
![]() B. Een irritante klasgenoot... Gewoon niet aanspreken, meer kan ik niet doen (behalve blokken, maar daar hou k niet zo van)
|
![]() |
|
|