Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit eens mee gedaan met een fotowedsstrijd. Daarbij moest je dan een foto maken met daarin iets van Donald Duck verwerkt. Onze foto (een grote paddestoel " verkleed" als Donald Duck)werd geloof ik nog afgebeeld bij de uitslag, als 4e prijs: Een heus Donald Duck fotoalbum!
![]() Ik ben wel vergeten wanneer die wedstrijd was. Ik dacht ergens in 1994...Ik heb geen exemplaar meer van die Donald Duck, helaas ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ja, ik heb er een keer ingestaan, geen brief van de week ofzow, maar gewoon.
Ik schreef dat mijn moeder vroeger recepten van oma duck namaakte, die toen in de DD stonden en ik vroeg of er weer een keer een recept in kon komen. Dit was de 1e keer dat ik schreef en ik kwam er ook meteen in. |
![]() |
|
Ja IKKE!!!!!!!
Dikke schik was het. Ik had Mickey Mouse geschreven dat onze hond verliefd op Pluto was en of Pluto nog vrij was. Maar Mickey zei dat Pluto geen zin had om met een vrouwtjes hond te hokken! Dit stond een een DD op dierendag in het jaar 1996 d8 ik. K vond het toen best wel stoer dat ik erin stond! En terecht natuurlijk! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb tig brieven geschreven en opgestuurd, zelfs met foto's en alles erbij...maar ik heb er nooit ingestaan, heel zielig. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
JAA
![]() Een brief aan Buurman Bolderbast (samen met mn broer), waarom Donald geen Knagius Agrisivus (?) in Buurman Bolderbasts huis losliet, zodat dat huis zou afbreken en hij daarom zou moeten verhuizen. Donald vond het een goed idee, alleen had hij per ongeluk zelf het potje met de knagende houtwormen laten vallen ![]() Van 1995 of 1996. Nummer 9 dacht ik. *trots* ![]()
|
![]() |
wahha
![]() ![]() ![]() ![]() kheb er zelf nooit ingestaan, maar ook nooit een brief gestuurd, dus dat scheelt ![]() ![]() hmz later heb ik nog wel es gedacht om me op te geven aan geef nooit op ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |