Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 09:22
black crow king
black crow king is offline
Ok, het zit zo: M'n mams wil dat ik vrijdag m'n zusje breng naar majorette (voor de 1e keer) (ze is 17).
Nu zit het dus zo... m'n broer heeft die dag de auto nodig om naar z'n werk te gaan. Nu heeft mams iets 'geweldigs' bedacht. Om mij met m'n broer mee te laten gaan, vervolgens de auto mee terug te nemen, m'n zusje weg te brengen, naar huis te gaan, haar weer op te halen, de auto weer terugbrengen voor m'n broer, en ik alleen met de bus naar huis.
Terwijl het veel makkelijker is om meteen met het openbaar vervoer te gaan. Bus, metro, bus, en je bent er. :/ Maar waarom moet ik nou weer persé mee om haar handje vast te houden. Daar heb ik gewoon geen zin meer zin.

'k ben volgens mij wel erg gek als ik dat doe. Normaal draai ik me hand niet om voor dingen, maar er moet wel een duidelijke grens getrokken wat ik wel wil doen, en wat mij gewoon te boven gaat. Het is onredelijk van m'n moeder om te verwachten dat ik het zal doen.
Mee eens, of niet mee eens?
Oh, en m'n mams breng ik ook altijd naar haar werk als ze moet werken, en m'n zusje naar de fitness. Dus zeg nu niet dat ik een keertje iets voor hen moet doen.
Laat maar eens horen wat jullie er van vinden.

-Black Crow King-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 09:29
Bo
Bo is offline
Ik kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt! Tegen de tijd dat jij je broer hebt gebracht en de auto mee hebt terug genomen om je zusje op te halen, had je zusje al 3 keer heen en weer kunnen reizen met het ov.

Lijkt me redelijk dat je zusje dus met het ov gaat, want het is voor jou erg onhandig op deze manier. Mocht ze er heel moeilijk over doen, stem er dan 1 keer mee in en laat duidelijk merken dat je geen taxibedrijf bent en dat dit dus een éénmalige actie is!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:06
*Burning water*
*Burning water* is offline
Je bent gek als je het doet. Het lijkt er op dat je je laat gebruiken. Iemand van 17 moet dit ook niet eens willen; voor verplaatsing van minderjarigen is de fiets uitgevonden.

En ja, ik heb recht van spreken, want ik fiets ook 12 kilometer naar volleybal, en 12 weer terug.
Oud 04-03-2003, 11:44
Verwijderd
Dan ga jij toch gewoon met het ov met haar mee!!

Maar goed, sowieso dom dat een 17-jarige gebracht moet worden..Sjonge jonge, die zal het ver schoppen zeg..No offense hoor..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:52
saartjeh
saartjeh is offline
Toen ik de eerste zinnen las dacht ik toen ik het woord ZUSJE las dat het om een zusje van 10 ofzow ging. Maar hallo heej, een zusje van 17 die weggebracht moet worden. Kom op. Ik dacht zelfs ff dat dat een typfout was. Je hebt helemaal gelijk dat je dat niet wilt doen. Als je gewoon zegt dat je opzich best wel eens iemand weg wil brengen, maar niet als jij daarvoor met het ov moet om een kind van 17 heen en weer te karren!!! Das echt belachelijk!! Ik zou het ook nie doen. Mijn steun heb je
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:14
Thomas
Thomas is offline
Niet doen. Laat ze hun eigen problemen maar oplossen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
black crow king schreef:

Oh, en m'n mams breng ik ook altijd naar haar werk als ze moet werken, en m'n zusje naar de fitness.
jij laat je echt gebruiken!! dat doe je toch niet... en dan eisen ze ook nog dat je je zusje wegbrengt... ik zou het echt niet doen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind dat je zelf mag beslissen of je mee gaat, daar heeft je ma nix over te zeggen vind ik. Of ze legt je dit idee voor, jij bedenkt misschien iets beters en dan kunnen jullie dat doen, waardoor jij voordeel hebt. Maja als ze dat dan niet wil dan hodut het op he...
Oud 04-03-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef:
Je bent gek als je het doet. Het lijkt er op dat je je laat gebruiken. Iemand van 17 moet dit ook niet eens willen; voor verplaatsing van minderjarigen is de fiets uitgevonden.

En ja, ik heb recht van spreken, want ik fiets ook 12 kilometer naar volleybal, en 12 weer terug.
Precies

*wordt altijd weggebracht naar paardrijles* Nou ja, hun idee, want zij vinden dat ik niet over achterafweggetjes in het donker mag rijden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:09
Balance
Balance is offline
Komop zeg, 't kind is 17!!!
En wat wou ze doen als ze op die majorette is samen met jou? Ik denk dat ze dan toch erg weinig aan je heeft.
't klinkt wel heel triest eerlijk gezegd. Ik kan me niet voorstellen dat ik m'n broer mee zou nemen ergens naar toe omdat het de eerste keer is. En wat is er mis met een fiets of OV?
Oud 04-03-2003, 16:13
poesiefox
poesiefox is offline
Ma-jo-rette?
Oud 04-03-2003, 17:21
Qamra
Qamra is offline
Wil je zusje dat je haar wegbrengt of wil je moeder dat jij je zusje wegbrengt?

Me vader brengt me ook altijd weg als ik iets voor het eerst doe.. Niet omdat ik dat per se wil, maar omdat hij dat wil! Istie bang dat de leraar/lerares niet op komt dagen enzo
Oud 07-03-2003, 10:05
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wil je zusje dat je haar wegbrengt of wil je moeder dat jij je zusje wegbrengt?

Me vader brengt me ook altijd weg als ik iets voor het eerst doe.. Niet omdat ik dat per se wil, maar omdat hij dat wil! Istie bang dat de leraar/lerares niet op komt dagen enzo
Hihi,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten