Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je ouders naar de bioscoop sturen en met z'n allen in de woonkamer gaan zitten kakelen. Eventueel blijven ze slapen. Hele tafel volbouwen met snoep en frisdrank. Filmpje huren dat iedereen leuk vindt als je niet genoeg gespreksstof hebt. Hints spelen of doen/durven/waarheid. Werkte ook voor mij toen ik 15 werd
![]() |
![]() |
|
Nu ook ff serieus:
- film huren en slaapfeestje - naar de bios - bowlen - squashen - dropping Meer inspiratie heb ik niet op dit moment maar je hebt nu wel alvast wat ideetjes.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vier volgende week ook m'n verjaardag. 'k nodig waarschijnlijk een zooi vrienden uit, koop een paar flessen baileys en een paar kratten bier en dan gewoon de hele avond hangen.
||
![]() |
Citaat:
![]() lijkt me niet echt uhm, iets wat iedereen leuk vindt. |
![]() |
|
ik heb het een keer gedaan in een groepje met zn vieren, toen was ik veertien of zo en dat vonden we erg leuk, bij ons in het sportcentrum hebben ze van die arrangementen waar je mee kan gaan zwemmen of squashen en dan eventueel ook friet eten of pannekoeken. Het hangt er tuurlijk ook vanaf of iedereen dat leuk vind. Maar het is weer eens iets anders.
|
![]() |
Wil je ook op mijn partijtje komen ?
Ik ben jarig en dat wil ik graag vieren op zaterdag 15 maart. Het duurt van 2 uur tot 7 uur en we gaan frietjes en kroketten eten ! Na afloop word je thuisgebracht. Bel je even als je niet kan ? Ps: neem je zwemspullen mee.
||
Citaat:
|
Nog even on-topic,
Het zijn de mensen die een verjaardag leuk maken. Mensen zelf zijn de leukste entertainers. Nodig iedereen bij je thuis uit. Huur 1 of 2 films (of laat een film zien die je zelf hebt) Haal wat chips en drinken en zo gewoon jezelf vermaken.
|
![]() |
Lazerschieten! is gewoon vet (in Eindhoven!) en als je geluk hebt kun je ergens voor zoveel €-tjes een uur lazerschieten (mits je met ... personen bent) dan eerst ff FFA-en en dan nog ff TVT-en (free for all en Team versus Team)
TVT is misschien wel leuker omdat je meer taktiek nodig hebt
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nog ff ideetje: Zeg het volgnde: "Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee" en dan ga je thuis zitten, in de kamer, filmpje erbij, btje sinas en cola erbij (tot 21.00u, daarna over op prikvrije drank), en dan zorgen dat iedereen precies 2 bakjes chips krijgt, en 1 bakje met spekjes. Je huurt dan een film met minimum leeftijd 12jaar (bijv Bambi ofzo) en dan de hele avond lol hebben!!! ff serieus. Huur n film, koop wat drank, en heb n hoop lol...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je verjaardag vieren. Missy | 34 | 25-10-2010 12:11 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58 Stefanie | 491 | 14-05-2006 15:09 | |
Lifestyle |