Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fout wachtwoord! Druk op 'back' en vul het correcte wachtwoord in. Vergeet niet dat een wachtwoord gevoelig is voor hoofdletters. Wachtwoord vergeten? Klik hier! ![]() |
![]() |
|
wachtwoord vergeet k tegenwoordig niet snel meer, gebruik nu bijna overal dezelfde voor. Pincode heb k nooit moeite mee om te onthouden (gebruik k ook vaker...)
|
Ja, ik moet wel eens mn wachtwoord opvragen, omdat ik óveral een andere gebruik. Eén wachtwoord voor alle pagina's is zeer af te raden. Dat had ik vroeger, met het gevolg dat ik in 1 dag mn toegang tot al mijn mailboxen, forums e.d. kwijt was! Iedere webmaster of systeembeheerder kan namelijk het wachtwoord zien dat je gebruikt op zijn pagina! Eén 'corrupte' webmaster, die je wachtwoord gaat proberen bij je andere sites, en je hebt een probleem. Zal bij hotmail of scholieren.com of zo niet zo snel gebeuren, maar bij mij is het dus ooit wel gebeurd, waardoor ik sindsdien niet twee keer hetzelfde wachtwoord meer gebruik! Daarnaast altijd een randomn combinatie van cijfers en letters.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nopez, als ik een topic open, hoe ik niet in te loggen thuis, kom ik meten in het venster waar een reply kan intypen
![]() ![]() BTW: tis makkelijk als je je wachtwoord ergens opschrijft, als je het niet weet, kun je nog altijd daar kijken waar je het opgeschreven hebt! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |