Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb een keer een rolletje drop verkocht aan Maarten Biesheuvel. De schrijver.
En ik heb Ellen ten Damme gezien toen ze nog niet zo bekend was, in het concertgebouw in Amsterdam. Het was december en bitter koud, en ze had een paars zomerjurkje aan. Mijn vriend vond haar dus acuut giga, en daar heeft-ie nog steeds last van.... Nou ja, concurrentie hoef ik van haar toch niet te verwachten! En Hans van Mierlo op het centraal Station in Amsterdam, toen we met de werkgroep strafrecht naar de Mesdagkliniek gingen.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb edsilia rombley eerst gezien op het zomercarnaval in rotterdam vorig jaar. Ze liep toen gwoon met haar nichtje, heb haar toen ook nog gesproken..maar ik weet niet meer wat!!...ow ja ik heb Ludo van GtSt ook nog zien wandelen in het vondelpark in MASTERDAM. Wie nog meer?..hmmz...charlie van Gtst ook nog..ze zat toen in de tram...en dat ene bruine meisje die ook bij gtst speelde maar er nu uit is...GLADIs ja..die had ik ook nog gezien in de kalverstraat gister!!..en voor derest weet ik het eigenlijk nie meer....maarja....
|
![]() |
|
Samson & Gert, in de Efteling (moet al snel 10 jaar geleden zijn) en vorig jaar Jan Vayne nog, stond een biertje te drinken in de Crazy Piano's (R'dam)
|
Hm ja, als Hans Kazán bij je in de buurt woont en z'n zoon bij je in de klas zit kun je hem toch moeilijk ontlopen.
Verder ja, ach, een schaatser of wat in de Scheg (ijsbaan bij ons in de buurt); en vast nog wel meer, dat hou ik dus niet bij. [edit] Puff Daddy in Saint Tropez op z'n veel te grote jacht alwaar ook Madonna was[/edit] [edit 2] Youp van 't Hek ![]() Die stem van hem is geweldig. ![]()
|
|