Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met mn vriend naar de stad lopen en een heerlijke ijsje eten bij Ciao! wel duur, maar enorm lekker citroenijs...En dan terug lopen door de stad, met een enorme omweg...Om 1,5 uur later bij mij thuis weer aan te komen, en mn ouders te verbazen...
![]() Of natuurlijk lekker bruinen in de achtertuin... Of op school zitten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vandaag lekker tot half 5 int muf-ste schoolgebouw ever gezeten om betalingsbalansen, Lorenzcurve's en elasticiteiten te bestuderen.
Oh wat is het leven mooi.. En ja morgen weer zo'n lange dag en vanuit school snel naar werk..Zo snel dat je net geen glimpje Zonneschijn kan opvangen. En ja zaterdagochtend alweer in de winkel staan..De hele dag lang..Dus de hele dag geen Zon. Heerlijk dat zomer weer. En zaterdagavond uit frustratie maar weer eens een Speciale Cake Bakken. Wat een Sleur ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, ik heb volgende week tentamens en een presentatie, mot leren
![]() ![]() Doe ik volgende week wel als mijn tentamens achter de rug in. Donderdag hebk mijn laatste presentatie, 9 uur 's morgens afgelopen ---> 10 uur in Maastricht ---> half 11 dus al bieren op het Vrijthof! ![]()
||
Citaat:
O.L. Vrouweplein is the place to be ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga gewapend met m'n discman of een fototoestel rondlopen in het bos, liggen lezen op 'n grasveldje of een dagje gewoon rondlopen in A'dam. En dan s'avonds met wat bier op de Dam zitten.
Ik heb het niet zo op terrasjes. :/ Er zijn meestal net iets te veel mensen op elkaar gepropt. |
![]() |
|
|