Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik 2 dingen die ik me herinner: -dat een vrouw in mijn kamer zat die leek op Brigitta Callens, en die de hele tijd mijn cd's wou wisselen en mij wou verleiden ![]() -dat ik ergens binnenkwam en half-ontbonden kleuterlijkjes zag met rosse haren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet wel van eergisteren -
Ik zat met een gymlerares bij mij op school en een leraar oid op een zolder in een een of ander gebouw. Zij was wicca (ha! Op ons uber-christelijke schooltje zeker, echt niet.) en ik zei dus 'ach man, je denkt alleen maar dat je toveren kan!' en toen was ze heel pissig en moest ik een boete betalen. Ik wou er snel vandoor gaan, maar ik kon mijn rugtas niet oppakken, die was loodzwaar. ![]() Oh! Ik weet net weer wat ik vandaag droomde... Er was een jungle oid en daar kon je door wandelen, en ik vond er allemaal portemonnees die ik meenam. Toen moest ik uit een soort rare kasten in de muur-aan-de-buitenkant-van-een-schuur beesten halen, digimon-achtige beesten. Later was ik op een plein aan het fietsen, verveelde me, fietste de lucht in, vloog door de lucht, ging weer naar beneden en landde nog goed ook. Kostte wel een hoop moeite ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb werkelijk geen idee wat ik meestal droom. Vaak is het iets wat totaal nergens op slaat, en meestal kan ik het me veel later pas herinneren. Dromen van mij gaan meestal over hele simpele dingen die uiteindelijk dan toch niet blijken te kloppen ofzo. Maar zoals ik al zei: er moet behoorlijk wat gebeuren in mijn droom wil ik hem onthouden.
Volgens mij is het wel zo dat mensen elke nacht dromen. |
![]() |
|
Oke: hij is heel vaag..Komtie:
Ik en mn vader waren 2 maffia lui. Inclusief zwarte kleding enzo. En ik kreeg een kado van mn vader en dat was een pistool met geluiddemper erop. Toen gingen we een bank overvallen. Later was ik alleen op het station en daar kwam een jongen van school op me af en die begon me te zoenen. en dat was t. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |