Misschien kun je kijken of virussen erfelijk kunnen zijn?
Als het goed is moet je met een natuur profiel echt iets onderzoeken, niet alleen literatuur raadplegen. Zoiets kan wel in een maatschappij profiel(happy me

), al kan ik natuurlijk fout zitten.
Ik weet niet hoe het bij jullie op school is, maar bij ons mag/moet(ben ik niet helemaal zeker van) naast het startvak ook een extravak er bij in betrekken. Dat mag een vak uit een ander profiel zijn of zelfs een vak wat je zelf helemaal niet hebt.
Ik zou eerst nagaan of dit bij jullie ook het geval is. Daarna, als het is toegestaan, kun je kijken wat voor combinatie voor een interessant onderwerp kan zorgen.
Ik weet zo snel even niet wat ik me bij die studie voor me moet hebben, maar je kunt bijvoorbeeld ook kijken naar de medische stand van zaken in bijvoorbeeld Afrika(combi met Aardrijkskunde), de geschiedenis van een bepaalde tak van medische wetenschap(combi met geschiedenis) zoals Chirurgie ofzo.
Zo zie je maar, als het is toegestaan kun je kiezen uit een erg breed scala van onderwerpen. Kijk gewoon wat je leuk lijkt.
Sowieso lijkt het me sterk dat het niet is toegestaan om andere vakkken erbij te betrekken, en anders doe je het gewoon na overleg met je docent. Onofficiël kun je wel een vak er bij betrekken als de docent het goedkeurt.
Oef, nooit gedacht dat IK ooit zoveel over
school zou typen