Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De 'mode' van de afgelopen tijd vond ik vreselijk, alleen maar beige-bruin, rood, lichtroze, lichtblauw, en zwart.
Getverderderrie, en dan neemt elke winkel het van iedereen over. En ik wil gewoon vet leuke verschillende kleurtjes zoals geel, middelgroen (dat vind je echt nergens), superblauw, paars, chocobruin gewoon felle leuke vrolijke kleurtjes. En die zomermode zal dan wel net zoiets zijn. Als iemand trouwens weet waar je in Utrecht voor een niet al te belachelijke prijs indiase jurken kan kopen, tell me. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
India is ook al zo ver weg. Ik wou het liefst toch gewoon in provincie Utrecht blijven, als het kan gewoon Utrecht. |
![]() |
|
Ik vind 't wel leuk. De minirok is weer helemaal terug. Niet handig voor op de fiets maar wel heel cool. En die Thaise vissersbroek is ook wel leuk als je 't goed combineert (dus niet wijd op wijd)..
Kleurtjes zijn ook leuk: veel wit met felle kleuren.
|
![]() |
Ik vind die super wijde broeken maar niks. Alleen in een linnen broek die wijd is zal je mij zien..op het strand. Verder is de zogenaamde mode weer behoorlijk k*t..maar goed dat ik me daar niet aan houd. En ja die miniok is wel ok.
||
Citaat:
![]() Verder: wijd is hip
|
![]() |
Ik vind het erg leuk, heb gister zo'n pofbroek gekocht. Eerst vond ik het wel wennen hoor, en ik heb ook een vrij simpele broek, zonder slierten, maar hijs wel pof, met me punmtschoenen eronder jah...
Ja erg leuk wel...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Die wijde broeken vind ik op zich wel leuk, maar dat aangesnoerde gedoe onderaan... Nee, bedankt
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag in de stad 3 meisjes gezien met dezelfde broek; FELroze, met overal linten eraan.
![]() ![]() Ohja, en dat pofbroek-idee staat bij bepaalde mensen dus echt heel erg leuk! Ik zat gisteren bij een meisje in de trein en die had het allemaal echt heel leuk gecombineerd.. Niet de eerste de beste Cars-legerprint-broek uit de kast gerukt en gecombineerd met baby-roze beenwarmers (The horror! *rilt*) maar gewoon stijlvol zwart. Stond echt heel koel. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 |