Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil wel 20kg van je hebben. Deal?
![]() Argh. Bij mij is het juist andersom. Als ik me rot voel, kan ik niet meer eten. Ik had vroeger dan ook perioden waar ik soms weken heel weinig at. Als ik me beter voel, word ik meestal ook zwaarder, omdat ik dan automatisch weer meer ga eten. Maar euhm, je schrijft dat je depressief bent. Is dit al vastgesteld door een professionele instantie of niet? |
![]() |
|
stel dat Sync BED zou hebben... dan staat er in dat stukje dat je er hulp voor moet zoeken, moet hij, voordat hij hulp zoekt hiermee eerst naar de huisarst om te bevestigen dat hij dit zou hebben dan? Of kan hij gelijk ergens terecht?
Sync... ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar sterkte drmeej, je gaat het vast redden!!!
|
het klinkt lullig maar als je 15 bent en 120 kilo weegt en zelf aangeeft dat het door eten en depressie komt, dan kan je er zo terecht zonder eerst naar de dokter te gaan lijkt me
als je niet zou weten waar het door komt, dan kan je een van die speciale ziektes hebben en dan kan je wel beter langs de dokter, maar dat is hier niet het geval |
![]() |
|
Naar de dokter stappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben ook veels te zwaar, wat komt doordat ik gewoon niet kan stoppen met eten totdat alles op is. Zelfs als ik zo veel heb gegeten dat ik bijna over m'n nek ga blijf ik doorproppen. Het is niet altijd zo makkelijk om toe te geven dat je een probleem hebt en als je een ontzettende boeren *pieeeeep* dokter hebt stap je daar ook niet zo gemakkelijk naar toe....
||
![]() |
Citaat:
groetjes knak
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gezocht: iemand die eetstoornis heeft/had dat interview wil afleggen Verwijderd | 18 | 16-03-2013 11:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
eten bLoeSeMs | 12 | 06-10-2004 15:31 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer space cake blankevla | 92 | 26-12-2003 14:27 | |
Psychologie |
Te dik te dun, snoepen en dan overgeven of niks eten... SLecht !!!!!!!!!! helpy | 20 | 01-08-2003 08:00 | |
Psychologie |
bang voor de lucht/hemel Verwijderd | 19 | 19-04-2003 06:58 |