Advertentie | |
|
![]() |
|
Trots op dat ik eindelijk beslissingen durf te nemen uit mezelf zonder al teveel rekening met anderen te houden. (wordt je zo besluiteloos van als je met alles altijd iedereen erbij haalt of ze het wel goed vinden)
|
ik ben trots op:
- dat ik steeds beter ga bridgen - Op school alles goed gaat (ook naast de cijfers) - mijn 3e plek op het nederlandse kampioenschap (bridgen) - als ik een van mijn zwakke vakken hoge cijfers haal
|
Verwijderd
|
Ja maar het is fijn voor veel mensen om je verhaal kwijt te kunnen en dat andere mensen er op reageren.
In het dagelijks leven kunnen mensen dat niet zo goed en hier wel..Dus waarom niet? Ik ben momenteel best tevreden... Als ik een jaar geleden, in deze situatie zit, dan was ik nu f*cking depressief geweest maar kben sterk nu.. ![]() Of is dit slechts een masker? Ik weet het niet, Maar ik ga me er ook niet druk om maken ofzo.. |
![]() |
|
goed, ik doe ook een poging
trots op: - dat ik iemand mijn 'geheim' heb verteld - op Jeroen (mijn vriend) - dat het tot nu toe redelijk gaat op school - dat ik meer van me af leer bijten - dat ik 'dat ene' al bijna een week niet heb gedaan ![]() - dat ik bijna mijn franse woordjes ken ![]() mm, dat was het wel weer, heb verder nix om trots op te zijn ![]()
||
Citaat:
'wow, daar ben ik goed in!'. Tevreden: mijn gezicht. ![]() Ja, tuurlijk, er zijn wel mindere dingen enzo, maar op zich ben 'k er wel tevreden mee. ![]()
||
Citaat:
![]() Je vergeet de dingen waar je goed in bent.... Noem ze maar es en dan zal ik ze bijvullen als je datgene niet hebt gezegd wat ik in mn hoofd heb..............
|
voor alle wezentjus die iets hebben als: " jah..moar...je moet toch je problemen oowk ergens kwijt kunnen
![]() Antwoord: Jah, daarvoor is dit forum ook bedoeld, maar er mag toch ook weleens een topic over de positieve kanten van elk persoon zijn?
||
Citaat:
zwemmen gaat momenteel wel goed weer ja, wel wat prijsjes gehaald.... *voor de rest heb ik even geen idee ![]()
|
Verwijderd
|
Klopt inderdaad, goed dat je zo'n topic opent
![]() ![]() ![]() Uhm..ik ben goed in mensen opvrolijken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wen; -Wordt steeds beter in het onder woorden brengen van gevoelens -Kan goed naar anderen luisteren als die in de problemen zitten of gewoon ff hun verhaal kwijt willen (zoals ik heel soms nog) -Kan idd beter als mij zwemmen *GRRR* -Leest heel veel op (vooral) psychisch en probeert ook zo veel mogelijk goede replys te geven...en dat doet ze ook heel goed! Als me er meer te binne schieten zet ik ze der wel ff bij...je bent vast wel in meer dingen goed maar die weet ik verder niet....
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah, als je zo op Psychologie rondkijkt is het het ene topic na het andere: "Ik ben depressief, omdat.." en "Ik wil niet meer leven"... maar op deze manier laat je mensen ook hun goede kanten zien ![]() ![]() ![]() Maar ik snap idd wat je bedoelt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
*denkt*
bleuhh moeilijk topic ![]() *serieus waar 10 min later* Mjah misschien dat ik er trots op kan zijn dat ik nog leef? Nah jah trots... gwoon door alle omstandigheden leef ik nog wel (door) vraag me niej hoe.. En ben er eigenlijk ook niej trots op ![]() Ach weet ik veul ![]()
||
Citaat:
- je bent lief - interessant meisje - aardig, sociaal - vriendelijk, geïnteresseerd in anderen - van de niet-onzin posts die ik heb gelezen, kom je slim over. - je bent sterk. Wat er nu ook is, jij redt het wel. Echt. En bedenk je dan dat ik je niet eens goed ken. (L)
||
Citaat:
![]() mja, ik heb ook problemen mijn posipunten te noemen, maar het is me gelukt (zie boven)! en idd, whatever er is, je slaat je er wel doorheen! ![]()
|
Ik ben blij dat ik leef. Dat ik kan zijn wie ik ben en dat ik kan geven aan iedereen die wil ontvangen. Blij dat ik een overvloed aan liefde heb. Blij dat er mensen zijn en dieren op deze wereld en dat er heel veel mooie dingen gebeuren.
|
trots op:
- zwemmen - m'n vriendinnen ![]() - m'n weer goed opgehaalde punten ![]()
|
trots op:
dat ik meer voor mezelf opkom, dus niet zo verscholen zit. dat ik (tot nu toe) goede tentamencijfers heb gehaald dat ik wel okay kan zingen op m'n vriendje, dat ie t met me uithoud ![]() dat ik als ik een dipje heb, niet meteen weer helemaal terugval, maar gewoon weer mezelf probeer op te vrolijken |
Advertentie |
|
![]() |
|
|