Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 14:51
shakira_holica
Hoi mensuh!

Hoe is 't?
Ik ben nieuwe hier. Dus ehm. Ik heb me net pas lid gemaakt hier.
Lijk me wel leuk
Ik heb gewoon iets voor talen, ik kan papiaments spreken (Aruba)
Dat is een mengels van spaans, engels, portugees en nederlands.
Ik kom zelf uit Aruba.
Ik kan vloeiend spaans spreken, nederlands, engels en portugees. Frans en Duits versta ik wel, kan ook wel spreken, maar niet zó goed als de anderen die ik opgenoemd heb.

Ik zit nu op de Havo 4. Ik ga na m'n Havo naar de HBO en daar ga ik engels studeren om lerares te worden. Lijk me echt leuk!

Ik was van plan om engels te studeren en daarna naar Amerika te verhuizen. Daar wonen en daar les geven enzo, maar ik kon dan beter spaans studeren en daar gaan geven. Want er is namelijk een grote vraag naar leraren spaans.

Naja... ehm, ik zag iemand met een Shakira avatar?
Ik ben een grooooote van van Shakira. Weet je wat groooooote fan van shakira betekent? 9 jaar lang fan. Dat ben ik : En ben pas 16, hehee. Believe me!
Ik wil mensen kennen die ook shakira fans zijn. Lijk em tof!
Oh, en waarom beginnen we geen spaanse forum ofzo? hehee, is ook leuk

Maargoed. Ik moet weg. Moet wat gaan uitprinten voor school. Heb presentatie Aardrijksunde morgen en ik mag 3 kwartier les geven voor de klas. Is nie eng, vorige keer heb ik al een 8 gehaald B-)

Groetjes!

Van jullie nieuwe vriendin, Julisa.

Take care!
Advertentie
Oud 02-04-2003, 15:25
sportbabe
sportbabe is offline
Willen hier nog meer mensen docent worden eigenlijk??? Mij lijkt het me op zich wel leuk, maar ik zou niet weten in welk vak, en het lijkt me bes wel zwaar..
Oud 02-04-2003, 16:15
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
shakira_holica schreef op 02-04-2003 @ 15:51:
Hoi mensuh!

Hoe is 't?
Ik ben nieuwe hier. Dus ehm. Ik heb me net pas lid gemaakt hier.
Lijk me wel leuk
Ik heb gewoon iets voor talen, ik kan papiaments spreken (Aruba)
Dat is een mengels van spaans, engels, portugees en nederlands.
Ik kom zelf uit Aruba.
Ik kan vloeiend spaans spreken, nederlands, engels en portugees. Frans en Duits versta ik wel, kan ook wel spreken, maar niet zó goed als de anderen die ik opgenoemd heb.

Ik zit nu op de Havo 4. Ik ga na m'n Havo naar de HBO en daar ga ik engels studeren om lerares te worden. Lijk me echt leuk!

Ik was van plan om engels te studeren en daarna naar Amerika te verhuizen. Daar wonen en daar les geven enzo, maar ik kon dan beter spaans studeren en daar gaan geven. Want er is namelijk een grote vraag naar leraren spaans.

Naja... ehm, ik zag iemand met een Shakira avatar?
Ik ben een grooooote van van Shakira. Weet je wat groooooote fan van shakira betekent? 9 jaar lang fan. Dat ben ik : En ben pas 16, hehee. Believe me!
Ik wil mensen kennen die ook shakira fans zijn. Lijk em tof!
Oh, en waarom beginnen we geen spaanse forum ofzo? hehee, is ook leuk

Maargoed. Ik moet weg. Moet wat gaan uitprinten voor school. Heb presentatie Aardrijksunde morgen en ik mag 3 kwartier les geven voor de klas. Is nie eng, vorige keer heb ik al een 8 gehaald B-)

Groetjes!

Van jullie nieuwe vriendin, Julisa.

Take care!
Je bent nog bezoeker anders hoor Je moet je inschrijven.
Oud 02-04-2003, 16:42
Boogie
Boogie is offline
Sorry maar aan dit grote verhaal hebben we niet echt iets. Dit is namelijk een foum over huiswerk en schoolvakken ed. Als je iemand zoekt met dezelfde interesses als jij kan je een topic maken op Contact Gezocht. Als je iets wil weten over opleidingen kan dat op School & Studie en als je gewoon een beetje wil kletsen kan dat op Onzin.

Regels voor berichten