Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm... Nightmare on Elm Street. Ik heb geloof ik alleen deel 1 en 2 gezien en ik vond er aan allebei niet veel aan. Freddy is niet echt angstaanjagend en ik vind het een beetje een saai verhaal. Beter zijn onder andere de Friday the 13th reeks, The Exorcist, Evil Dead, en de All-Time-Favourite: The Texas Chainsaw Massacre
|
Verwijderd
|
Ik kende Evil Dead2 al(is toch een higher budget remake van deel1?) en ik heb laatst deel 3 gedownload. Deel 2 is top, maar deel3 is als horror niet veel soeps. Als Fantasy issie wel erg mooi.
Ik heb ook een jaar geleden ofzo Texas Chainsaw Massacre deel 2 gezien. Die vond ik geen zak aan. Hopelijk is deel 1 of deel 3 beter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
over een tijd komt een kruising uit van 2 films nml Jason (firday 13th dacht ik) en Freddy Krueger.
Freddy VS Jason http://us.imdb.com/Title?0329101 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hadden beter andere Horror figuren kunnen nemen naar mijn mening |
![]() |
|
Geen vs films meer. Eén van mijn videotheken staat vol met titels als 'Dracula vs the Wolfman', 'Frankenstein vs the Mummy', 'Dracula vs Frankenstein' en nog veel meer mogelijke combinaties. En dat is alleen maar op de oude horror afdeling, op de verwoestende monsters afdeling is de collectie nog veel groter (King Kong vs Godzilla etc).
Ik hoop niet dat Freddy vs Jason ook het begin wordt van zo'n trend, dat we straks ook Pinhead vs the Leprechaun en Micheal vs Norman Bates kunnen verwachten.
|
eigenlijk had deel 4 van elm street (kan ook 5 of 6 zijn.. maar goed) al een meet met jason moeten worden...
er schijnen iig 2 verschillende eindes te komen en dat je van te voren dus niet weet welke je krijgt. lijkt mij op zich wel geinig. je moet alleen natuulijk niet gaan verwachten dat het gewelidge films worden! maar goed, ik vermaak me er wel mee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
freddy vs jason word dus min of meer meer elm street 8 en friday13th 11
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je gaat een versus film iet op de naam van de verliezer zetten toch? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oooo, als ik dat liedje hoor, krijg ik weer helemaal de kriebels!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film vonden jullie écht eng? Muchacha | 114 | 22-03-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
je favo film Nahgem | 109 | 24-08-2002 12:58 | |
Films, TV & Radio |
5 beste Horror films........ Diesel | 121 | 23-05-2002 18:32 |